| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
哨牙鬼..變態  |
分類: 未分類 |
今日綜人堂..
因為老師話我地邊組答得問題多就加分..
所以我地狂問人借黎抄xD..
坐妖妖後面個條友死哨牙鬼..!!
劉慧賢..!! 吾好怪我指名道姓咁話你..
劉慧賢佢以為自己好撚醒咁喎..
借黎抄都吾肯..懶神秘咁..
成班友超撚憎佢囉....
成日系班度發哂姣咁..
同D 男仔打黎打去..
比我地搾波..扮哂野咁..
扮可愛咁跑去廁所..
分明想比D男仔望Jaa..
吾知自己排哨牙系幾咁恐怖嫁啦..
D 牙又吾刷令D 喎..
黃色既..仲有D 口臭..
************
好想知道你系吾系鍾意我=00=
好想你系我MSN 出現在我面前
明天是否你生日嗎??
|
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
| 好好玩-333- |
分類: 未分類 |
今日綜人堂要出去報告..
心情產生恐懼中..
出到去講個陣..
聽到自己用咪好難聽!!
討厭!!!
最後老師話我地個組d 創意吾錯..
加左我地組三粒星..
人生中第一次三粒星-0-..正!!!
食完飯後..
我地系學校玩捉迷藏..
整古劉xx..
超爆好玩..笑到我死咁濟..呵呵-0-
跑個陣..睇到屎忽鬼..
我扮見吾到佢..
吾知佢會吾會望住我呢..
應該系妄想嫁啦...><
由操場跑去頂樓...
仲系2樓度玩人..扮吐口水落街-0-??
吐個陣..仲講小心中炸彈-3333-
玩到小息完..
今日學生會選舉..
我投票左比U NEEN
..番到屋企..
高妹同我講U NEEN 有化妝堂..@@
聽到我想學..但U NEEN 輸左8票..
但最後高妹又講另外個個學生會有跳舞班喎..
但吾知跳咩舞呢..~~!!
我驚學左比人笑..-0-
心諗羸左都值得-0-
聽日高妹幫我打聽打聽下跳咩舞..
希望系我想學舞吧!!! |
2007 年 10 月 23 日 星期二  |
| 叻女-0-? |
分類: 未分類 |
今日綜人堂要分組..
所以我地分左組做專題系關於 【景賢里】..
所以我地要做六頂帽黎解釋..
因呢件事..我覺得自己叻女嫁唷~!!
嘻嘻嘻-V-""
放學個陣..
因為我地中1 2 有功課班..
所以要留校做功課..
所以先到4點30分放學..
放學個陣..
因為葉海婷佢哭..
所以佢叫我陪佢去球場搵牙Sir..
本身打算吾去嫁啦,,,
但有中3 中6 比賽足球..
我拿拿淋陪佢去搵牙sir..
順便睇下見吾見到屎忽鬼..!!!
但點知最後都系睇吾到..
..出左門口..2D 班友仔系學校門口等葉海婷..
打算打佢喎~~~
佢就比佢電話同我講(有事幫我報警)..
驚到我牙媽都吾認得-0-""
到最後都冇事..因為有我地幾個陪同至下..
佢地應該吾會打掛-0-""
*****************************************
你系msn 度講既野..我一一記得..
但你點解出口講咁既野黎話我..
我好傷心嫁..你知道嗎??
而且傾完..你仲封鎖我..
原來我在你心目中
系一位連朋友都不如既人..
我吾知仲x吾x你好..
我真系放棄吾到你.. |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | »
|