TinG194
暱稱: 艾粒 ** TinG
性別: 女
國家: 香港
地區: 葵青區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
元旦
倒數 .. 除夕
2007-12-30
2007-12-29
2007-12-28
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
網站連結
Kai Ting Xanga
Yancy Xanga
小婷 BloG
妖彤 Xanga
傻傻 Xanga
欒欒 qooza
日誌統計
文章總數: 72
留言總數: 112
今日人氣: 0
累積人氣: 1707
2007 年 10 月 25 日  星期四   晴天


哨牙鬼..變態 疑惑 分類: 未分類
今日綜人堂..
因為老師話我地邊組答得問題多就加分..

所以我地狂問人借黎抄xD..
坐妖妖後面個條友死哨牙鬼..!!

劉慧賢..!! 吾好怪我指名道姓咁話你..
劉慧賢佢以為自己好撚醒咁喎..

借黎抄都吾肯..懶神秘咁..
成班友超撚憎佢囉....

成日系班度發哂姣咁..
同D 男仔打黎打去..

比我地搾波..扮哂野咁..
扮可愛咁跑去廁所..
分明想比D男仔望Jaa..

吾知自己排哨牙系幾咁恐怖嫁啦..
D 牙又吾刷令D 喎..
黃色既..仲有D 口臭..

************
好想知道你系吾系鍾意我=00=
好想你系我MSN 出現在我面前

明天是否你生日嗎??


2007 年 10 月 24 日  星期三   晴天


好好玩-333- 分類: 未分類
今日綜人堂要出去報告..
心情產生恐懼中..
出到去講個陣..
聽到自己用咪好難聽!!
討厭!!!
最後老師話我地個組d 創意吾錯..
加左我地組三粒星..
人生中第一次三粒星-0-..正!!! 食完飯後.. 我地系學校玩捉迷藏.. 整古劉xx.. 超爆好玩..笑到我死咁濟..呵呵-0- 跑個陣..睇到屎忽鬼.. 我扮見吾到佢.. 吾知佢會吾會望住我呢.. 應該系妄想嫁啦...>< 由操場跑去頂樓... 仲系2樓度玩人..扮吐口水落街-0-?? 吐個陣..仲講小心中炸彈-3333- 玩到小息完.. 今日學生會選舉.. 我投票左比U NEEN ..番到屋企.. 高妹同我講U NEEN 有化妝堂..@@ 聽到我想學..但U NEEN 輸左8票.. 但最後高妹又講另外個個學生會有跳舞班喎.. 但吾知跳咩舞呢..~~!! 我驚學左比人笑..-0- 心諗羸左都值得-0- 聽日高妹幫我打聽打聽下跳咩舞.. 希望系我想學舞吧!!!


2007 年 10 月 23 日  星期二   晴天


叻女-0-? 分類: 未分類
今日綜人堂要分組..

所以我地分左組做專題系關於 【景賢里】..
所以我地要做六頂帽黎解釋..

因呢件事..我覺得自己叻女嫁唷~!!
嘻嘻嘻-V-""

放學個陣..
因為我地中1 2 有功課班..
所以要留校做功課..
所以先到4點30分放學..

放學個陣..
因為葉海婷佢哭..
所以佢叫我陪佢去球場搵牙Sir..
本身打算吾去嫁啦,,,

但有中3 中6 比賽足球..
我拿拿淋陪佢去搵牙sir..
順便睇下見吾見到屎忽鬼..!!!
但點知最後都系睇吾到..

..出左門口..2D 班友仔系學校門口等葉海婷..
打算打佢喎~~~
佢就比佢電話同我講(有事幫我報警)..
驚到我牙媽都吾認得-0-""

到最後都冇事..因為有我地幾個陪同至下..
佢地應該吾會打掛-0-""

*****************************************
你系msn 度講既野..我一一記得..
但你點解出口講咁既野黎話我..
我好傷心嫁..你知道嗎??

而且傾完..你仲封鎖我..
原來我在你心目中

系一位連朋友都不如既人..

我吾知仲x吾x你好..
我真系放棄吾到你..