| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 13 日 星期二  |
| 第2次..HAPI |
分類: 未分類 |
今日係第二次同 〝妖媽媽 〞出街既..
shan shan 又吾去..-3333-
今日同妖媽媽去左mk 度佢話要買鞋..
所以我就陪左佢去lu..
開頭我係ok 便利店度等佢..
等等下個陣..
見到3d 班一個男仔..
我仲以為佢係度等xxx Tim =00=
好驚比佢見到我..所以行開左..廢事比佢睇到我 -33-
之後佢走左後..妖媽媽就黎左lu..
因為佢話個個都著長3..所以叫我陪佢上佢屋企換3..
佢屋企好大唷.!!但有少少恐怖成份
搭車個陣見到一位變態佬..係度上下打量一個女仔..
我拉住妖媽媽叫佢行遠d..好驚佢牙..!!
到左mk 肚餓去左kfc 食野..
妖媽媽傻左牙..一路食一路笑..-0-
食完後..! 冇買到野..就去到朗x坊度行街街..
搭左兩條長電梯..哈哈..好開心牙..
到左第二條..感覺到有d頭暈 = =
想嘔出黎既感覺..= =
行到最高個度..我買左一份吾錯幾令既生日禮物送比shan shan..
雖然仲有一個月先到佢生日..
買定都冇所謂吧..!! 因為好難得去到個度..
份禮物吾算好貴..因為幫我整得令令..
份禮物對shan shan 幾有用嫁..!!
買完之後..妖媽媽話去葵芳買鞋..
就走左lu..
妖媽媽買左個陣..睇中兩間店..
一間係1樓..1間係2樓..
佢係度行上行落..都吾知行左幾次啦..><
幾把火..xDDD
到最後先買左40蚊既拖鞋...
買完就番屋企了...因為冇野行..@@
今日係黑色星期二牙..今日好黑仔-0-
|
2007 年 11 月 11 日 星期日  |
| 買左LU~~ |
分類: 未分類 |
今日9點幾就起左身..
同左婆婆落左街去買送 ><
順便買埋好耐冇食過既m記..
由於早上關係..
所以冇薯條得薯餅食..
都好過冇得食..何況好耐都冇食過LU..~~
今日原本打算小婷一定會同我出街既..
又打算只去葵盛零食店買野食聽日陸運會食..!!
到左3點打電話比小婷叫佢出街..
但佢講話要等屋企人番黎先出得..
咁我咪等囉..等到3點30分..
佢話要同我決鬥玩熱舞..
我羸左就同我出..我輸左就聽佢話..!!
我知我一定羸既...所以我咪應承囉.....
玩完之後..格局係3比1 嘻嘻-V-
大家吾好睇錯..我係3分既 !!!
佢話要玩火花..但火花係我強項..正 !!!
出到去小婷只帶左10蚊..佢以為只去葵盛商場..!!
點知我帶左佢去葵芳行街街..!!
行行下..激發左我買袋既概念..!!
所以間間都係睇袋既野..=.=""
到最後買左一個3合用既大大大大大~~袋...
吾錯幾令同埋幾型下..!! 米白色...
小婷幫我講價..多謝哂.......
袋吾可以同夏天裙配答..
只可以配灰色校服..大家都會知咩天嫁啦..
因為我吾識打..要大家諗=000=
買完快快番屋企拎錢再去葵盛度買野食..!!
返屋企就搭車返黎..因為吾想行路...
小婷黎左我屋企..我著左套3比佢睇...
佢話我著得好AV = = 無奈 =.="""""""
之後到左而家10點先打日記...
吾打LU...係咁啦...BYE BYE |
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 陸運會-0- |
分類: 未分類 |
今日係陸運會..""
我比賽個兩個項目都係今日進行..""
就係跳遠同埋100米賽跑..""
講起100米賽跑..""
覺得自己廢左超多囉..""
竟然跑包尾..""
班FD 仲話我吾會跑包尾..點都會有第3 第4 ...
中一 D人超勁囉...
仲快過慧玲..發神經嫁..!!
跑完之後..佢地話我跑個陣..個波超大..
好鬼死變態 =.=""
比中三 D 人睇到我跑牙...
好吾想牙..包尾比佢地笑死啦...吾制 >33333333<
算吧.!!友誼第一比賽第二...""
仲有跳遠雖然我玩玩下..
但我都幾認真嫁..
我下次中三個陣..一定會玩多D 野先..
吾會再玩跑嫁啦應該..冇哂自尊既 //
吾鍾意比人笑牙..!!
跟住我個D比賽玩完之後...係度訓等食飯..!!
食飯個陣..我地食左泠面..同埋飲野..!!
食完飯D比賽又開始啦..
我超~~~~~眼訓..!!
去左更衣室訓覺..訓左起 〝妖媽媽 〞腳度..
好溫暖唷 !! 嘻-V- xDDDDD
到4點30分先放學..
放左學行街..行到差吾多6點先搭47x 番屋企 !! |
« | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | ... | 24 | »
|