| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 5 日 星期五  |
| 中國人~.~ |
分類: 未分類 |
今日去左國民教育中心度..
有人仲話去個度好好玩喎
根本是吹水的-0-''
一落左車..
行左去國民教育中心個個既操場..
進行升旗儀式...
天上既太陽伯伯狂不停射住我..
成個頭都熱騰騰的-333333-
跟著就分組聽中國以前的歷史...
悶到死咁濟...
到左食午飯時間Lu...
食左一個肥油油的豬8飯..
個個人都食到津..津..津..津..津有味...
差吾多到3點開車番到學校了
|
2007 年 9 月 30 日 星期日  |
| 中秋幾開心@@ |
分類: 未分類 |
我又要系度講多次(好耐冇打過日記啦!!!)
中秋我屋企人終於肯比我夜晚出街啦..
真系好想日日刀可以咁樣..
我身邊D fd 子都可以夜晚出街..
佢地d 屋企人好好-0-''
--------------------------------------------
最近有一個願望~!~!~!
好想學跳舞牙..
牙媽又吾撚比我去學..衰!!!
以前又話比我學拉丁@@
講出黎都笑死人=.='''
而家又話吾鬼比我去喎..
!@#$%^&* << 不雅語言..小朋友咪學xD
我只系想D 根吾好咁硬JA..
好難咩.. |
2007 年 9 月 29 日 星期六  |
| 棒棒堂的離去!!! |
分類: 未分類 |
今日棒棒堂留系香港既日子完了..
佢地今日完成左最後一個活動就走了..
好吾HAPPY 見吾到佢地牙..
屎忽鬼-333333333333333-
佢地第一日黎個陣...
刀冇人話吾知佢地黎喎..
佢地活動3點完..
我先5點知道佢地黎牙..賤!!!!!!!!!!!!!!!
我好想睇睇王子真人牙..一定好鬼死令仔...嘻~~~~
********勁爆LOVE 王子跟鬼鬼***** |
« | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
|