| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 10 月 20 日 星期二 |
 |  |
 媽咪生日快樂* |
今年媽咪生日...她開口要去吃自助餐..
所以就去吧~~(其實明天我要量體重+"測脂肪"呢!!)
她今天DAY OFF,,白天和姨媽到了OCEAN PARK..
晚上回家途中- -我們看到她們今天所拍的照片.........實左笑死人了!!
笑得車上的人都在看 不過實左冇法忍受...XD
她們的攝影技術""XD拍下來的不是沒有頭就全曝光了...
害得我肚子又飽又痛XD
今晚去了六國酒店食 buffet"好抵食呀 $188@1
食物都唔錯''都叫有選擇~服務又好好''
(可能今晚人客不算多吧xd)
晚上回家後已經10時多了...好累喔.....功課明天做吧xd
|
|
|
2009 年 10 月 18 日 星期日 |
 |  |
 又浪費了一天~~ |
今天又沒有好好的做功課~~
清得好慢喔/3\ 唯有明天努力吧...
中史test沒有溫 geog功課沒有做 中史問答又懶做...>m<
今天早上睡至11:00''已經算好好的了,,
整個星期都睡得不足8小時~~
我的睡眠喔/33333\!!!
今天中午到了朋友家玩xd;;;之後跟wai 出了yl
剛剛好撞見朱威xd他一子公呢'*v*呵呵...怎麼不找她陪呢'xd
我陪wai到people交電話費;;;
他也陪我去看背囊/ 3 \
現在雖然沒有什麼書本....可是不知道哪裡來的東西.....重得要命
加上班房在5樓~~天天要像攀山似的...
所以決心要買背囊
原來普普通通的...質料不太好...$$又不便宜...= =
於是買了一個GREGORY''
本身一直都想買姚紅色的...不過看到實物><個色好啞呀...
加上個個sales話紫色返貨最少- -最難同人撞...
最好就買左呢個..
好似唔係好襯我呀可xd

之後早早就返左家了;;
要休息一天xd (lazy)
呵呵;;;今次有好多呀xd

|
|
|
2009 年 10 月 17 日 星期六 |
 |  |
 一定要上去!!!好多野睇!!!*v* |
http://unique-youneed.xanga.com/
1 號正呀!!^+++^係我地個內閣既xg""好多野睇嫁@3@整得都好靚wo"
(當然唔係我整xd)
面我呢...今日去左city u*
真係幾想入呢間xd'''因為氣氛唔錯xd
雖然唔係話好易入''不過加油啦''!!!!!!!!!!
今日8:30就要起身,,,返學校同山姐一齊畫埋幅banner~~終於畫左半塊啦!! 太好了,,
用左2日咋我地xd''' 好多日都話我地快xd
|
|
|
« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 79 | »
|