Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2009 年 10 月 20 日  星期二
媽咪生日快樂*

今年媽咪生日...她開口要去吃自助餐..

所以就去吧~~(其實明天我要量體重+"測脂肪"呢!!)

她今天DAY OFF,,白天和姨媽到了OCEAN PARK..

晚上回家途中- -我們看到她們今天所拍的照片.........實左笑死人了!!

笑得車上的人都在看不過實左冇法忍受...XD

她們的攝影技術""XD拍下來的不是沒有頭就全曝光了...

害得我肚子又飽又痛XD

今晚去了六國酒店食 buffet"好抵食呀  $188@1

食物都唔錯''都叫有選擇~服務又好好''

(可能今晚人客不算多吧xd)

晚上回家後已經10時多了...好累喔.....功課明天做吧xd

刊登時間︰2009-10-23 03:42 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   生活的一頁!!
 
 


 
2009 年 10 月 18 日  星期日
又浪費了一天~~

今天又沒有好好的做功課~~

清得好慢喔/3\ 唯有明天努力吧...

中史test沒有溫geog功課沒有做中史問答又懶做...>m<

今天早上睡至11:00''已經算好好的了,,

整個星期都睡得不足8小時~~

我的睡眠喔/33333\!!!

今天中午到了朋友家玩xd;;;之後跟wai 出了yl

剛剛好撞見朱威xd他一子公呢'*v*呵呵...怎麼不找她陪呢'xd

我陪wai到people交電話費;;;

他也陪我去看背囊/ 3 \ 

現在雖然沒有什麼書本....可是不知道哪裡來的東西.....重得要命

加上班房在5樓~~天天要像攀山似的...

所以決心要買背囊

原來普普通通的...質料不太好...$$又不便宜...= =

於是買了一個GREGORY''

本身一直都想買姚紅色的...不過看到實物><個色好啞呀...

加上個個sales話紫色返貨最少- -最難同人撞...

最好就買左呢個..

好似唔係好襯我呀可xd

之後早早就返左家了;;

要休息一天xd (lazy)

呵呵;;;今次有好多呀xd

刊登時間︰2009-10-18 10:38 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   生活的一頁!!
 
 


 
2009 年 10 月 17 日  星期六
一定要上去!!!好多野睇!!!*v*

http://unique-youneed.xanga.com/

1  號正呀!!^+++^係我地個內閣既xg""好多野睇嫁@3@整得都好靚wo"

(當然唔係我整xd)

面我呢...今日去左city u*

真係幾想入呢間xd'''因為氣氛唔錯xd

雖然唔係話好易入''不過加油啦''!!!!!!!!!!

今日8:30就要起身,,,返學校同山姐一齊畫埋幅banner~~終於畫左半塊啦!!太好了,,

用左2日咋我地xd'''好多日都話我地快xd

刊登時間︰2009-10-17 11:05 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]   生活的一頁!!