Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 9 月 26 日  星期五
星期五*

又到星期五了吧

...不知從何時開始-v-時間過得太快了,,

還有一天上學日....又過了這個月吧...(有倒數的感覺)

很多事等著我做啦/0\

加油吧..

今天在明報上再次看到op的8間鬼屋介紹''

嘻嘻,,有興趣!有興趣!

今年是歷年最多「猛鬼」..但加價不少呢!!

想省$$的話可以到中旅社買呀!!

 我已經買定了*v*'`

不過想買至尊的人要早早早早早早點買了!!\3/有人抄高價呀;yahoo睇到

刊登時間︰2008-09-26 09:48 PM   [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 9 月 25 日  星期四
2008-09-25

 -3-終於上到來了..

今次qooza死了很久喔...=3=壞蛋破壞了xyz!

不過中五的生涯真是忙,,

天天都不能做好那天的事-v-今天的事明天做..

最衰迷上了模擬市民><

唉唉..

懶子一個-3-我'

好嚕...不打了啦...希望下次想打時...不要又死機吧/.

刊登時間︰2008-09-25 08:06 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 9 月 14 日  星期日
中秋節啦*!!

中秋節快樂!!

呵呵,,中秋d節目當然今晚才進行啦'

(後補吧'')

不過我家已經出現了很多月餅-3-

好像有....4,5盒了...我mama超好笑,,-v-她送了盒月餅比人...人家回了一盒冰皮xd

所以就多了一盒(就是唯一一盒)冰皮了xd

好味喔'`
你地都要小心食滯呀@v@

= =仲有...好肥,,

刊登時間︰2008-09-13 11:46 PM   [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!