Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 7 月 23 日  星期三
最近..

 哈哈哈"我原來真的很久沒有坐過火車了,,

今天約了su到大埔逛逛,,

在上水上了火車後 ..............-v-才知跟現在的西鐵一樣的樣子了.....

          {很像大鄉里出城吧xd}

之後到她朋友的店子"倒亂"了一番,,買了件衫衫,,

在大埔超級城遇見"fiona"*v*本來我們想跟她合照一張的..

手機才剛好拿了出來-v-她已經走得很遠了...         走得超快,,

之後到了大家樂晚餐~

談談"牙鴻說得超激動-v-     成了{全場焦點}xd閃人..

等車回到大埔火車站再返家..等車耐...車程更耐- -''走路也應該比它快,,

刊登時間︰2008-07-27 05:39 PM   [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 7 月 19 日  星期六
唉~3~''又係甘...自己好屎呀''

昨晚終於回復正常了=v=...很累很累..很快便入睡了...

但今早真係超懶床呢'/3\

算吧,,情緒極浮動哇怎算!!''?         今天又這樣了...

什麼時候回來呀...我開始心動了><

今天嚇了我一跳@__@我見到他細佬...他好像不記得我吧..

其實今天也沒有什麼好記的...

只要也覺得自己長大了吧...

哈哈'

學會堅強點吧..我一直都以為自己真的很強..=v=嘿

其實只是個弱女子~3~

還是借作為機會吧..

刊登時間︰2008-07-19 09:42 PM   [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 7 月 17 日  星期四
-V-嘿嘿..

 今日好早就要起身出去啦...

=3=不過琴晚好晏先訓得到囉..就訓著又比cindy sms嘈醒tim...

唉唉..冇人講故仔/xd算啦..

但係唔夠訓搞到我情緒好差囉-3-今日居然冇啦啦喊..{太眼淺了吧

最好平平安安到月尾啦..

=v=冇啦啦有人話要同我一齊...嚇左我一跳啦...

識左我先幾日-v-我點都冇可能咩啦...哈哈= v =''

不過甘就驚搞到面阻阻lu"

返到屋企等食飯~唔知點解呢幾日好大胃口呀-3-肥死我啦

要努力"\3/xd

刊登時間︰2008-07-17 09:56 PM   [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!