昨晚在電視
得知*星期一至三都要全國默哀日'`
下午 2:28分全港學校
也齊齊默哀3分鐘吧"
不知大家有沒有收到一個sms :
是有關於<<真相>>的,,什麼乘起來也是08'' 真的蠻邪門喔!!
但是有些也有點勉強吧... 四川=08劃 -v-四川在北京的08點方向.....
今天下了整天的雨
很大很大呀"而且好像沒有停過'
就如我的心情-v-
真的很巧喔...次次也有天流淚...
我想想想...想了很久喔...
由中史堂開始就好像想通似的"`
饒了我吧/3\
其實一切已成了定局,,我忍心破壞ma?傷別人的心比自己傷心更難受/3\
目前"只是不想再見"不要讓我看讓我知"`我始終放得下的
HOHO...下午牙哥冇啦啦打比我..同佢傾左一陣... 其實都傾左成 2 個幾鐘xd'`
好耐冇傾電話啦同佢"
@@..原來之前甘多匿名ga有佢份囉...下次實記得聽呀下^+++^
我地仲訂左 3年之約xd'' 努力"
終於可以講左出黎啦,,,佢叫我順其自然喔>3<講得岩呀...好,,
完成了的第一幅art*
拍得比較暗-3-大家明白ma?