Daisypath Anniversary tickers
TvT33sze
暱稱: ๑*`♥'CiCi*'♥..*
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
MY NEW BLOG*
考試完畢*
真係好多功課!!!!!!!...
英國史上十大愚人笑話...
白色情人節快樂*
[[*Time*:
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
 
2008 年 9 月 2 日  星期二
[ 此日誌受密碼保護 ]

請輸入瀏覽密碼:  
刊登時間︰2008-09-02 04:11 PM  生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 9 月 1 日  星期一
"開學了" 中五生涯>3<加油啦

9月1日*

今日係放完暑假的第一個上學日~3~

今天小鳳約了我們到m記食早餐'        7:20天耀m記等*

我6:30就起身了''`
                     沒有懶床喔xd''因為晚上早早就睡了啦

-33-不過她們全都遲了啦...

而且m記沒有位,,買回學校食,,

今年就是中五生啦\3/我要努力讀書呀"(-v-唉)

課室在3樓新翼,,好大呀,,不過好似少了點安全感,,遲了回來,,就只有坐第一個位啦~3~

今天有{開學禮}''

新校長上場喔@3@`好似好過唐老鴨呢,,,,,起碼不用再聽英文的廢話

珍珍說一下子認不出我-v-成熟了很多ma?xd

haha"

只是沒有大大眼鏡啫''xd

放學之後去了元朗唱k''`

 

新一年啦...我應該都沒有再多幾多年的學校生活了

好好珍惜吧"

刊登時間︰2008-09-02 03:44 PM   [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!
 
 


 
2008 年 8 月 30 日  星期六
30,,31,,梅窩之行

 嘩-3-

呢2天黑了超多啦"

就是到了銀礦灣~3~本來不打算下水的啦...因為真的超晒呀

不過最後都去了一轉...

泳衣印都出來了=3=

回家之後mama說我瘦了...問我有冇食飯-v-

haha///        不是吧..

好累呀"又睡眠不足...

刊登時間︰2008-09-02 03:14 PM   [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] 生活的一頁!!