Xcat
暱稱: 阿喵兒
性別: 女
國家: 香港
« June 2023 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
最新文章
無聊呀...
去玩啦~
病左呀...
做落湯雞呀...
睇電影呀~
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 7 月 11 日  星期二   晴天


無聊呀... 不安 分類: 未分類

哈哈哈哈~~~

 

而家放緊假lu~(不過只係Term假咋~)

 

~~~~

 

雖然放假係可以訓耐D,但係就悶到抽根呀~

 

唯有日日都開機上網啦~=v=

 

點知今日朝早連網都down~真係黑仔~=.='''

 

所以就去睇VCD~搵左套千與千尋黎睇~^^

 

時間過得好快...一陣就睇完VCD...

 

又係無聊.............................=V=

 

咁我就又試下上唔上到網啦...點知又係唔得...真係打得少呀!

 

又去搵野做啦....去左作小說~^^v

 

冇幾耐...終於上到網~^^

 

悶到爆既我當然第一時間飛去上網啦~

 

無聊既一日咁就完啦...

 

多謝大家收睇我呢個阿喵日記...再會...(唔知點樣講講下變左新聞報告添...=P)



2006 年 6 月 26 日  星期一   晴天


去玩啦~ 愉快 分類: 未分類

今日係Year 8既 "Reward Day"~

好耶~~~~~

所以我地有得去Luna Park~ [Luna Park係一個類似海洋公園既地方]

淨係搭火車都waste左1 hour,因為澳洲D火車好慢,無奈中...=.=

到左之後,澳洲D老師真係唔得醒目既...waste左我地既時間成半個鍾都有!妖!

終於都可以自由活動啦~正~

我同我D FD去玩左好多機動遊戲~

又去食左好多小食...> <

到左2點鍾,我地就回程啦~

今日真係勁開心!!!

真係好希望可以再去多次~(不過都冇物機會嫁啦)

~完~



2006 年 6 月 24 日  星期六   晴天


病左呀... 不安 分類: 未分類

琴日我其實已經開始唔舒服...仲喉嚨痛...

不過今日仲差...

成日留鼻水...好辛苦呀!

個鼻已經"新"到好痛啦...

救命呀...

MSN同ICQ又冇人...

好無聊呀~

今日真係bad bad day呀!!!

好啦~我就快一命嗚呼啦~

某某人勁開心啦!哼!

唔講啦~88~

~完~



2006 年 6 月 22 日  星期四   晴天


做落湯雞呀... 鬱悶 分類: 未分類

今日落勁大雨...

我又唔記得帶傘....

所以變成落湯雞...好慘...T_T

成身濕哂咁返到屋企,第一件事就係話我老豆!因為佢話過落雨車我嫁!

然後好唔開心咁食飯同埋沖返個涼....

而家心情好好!因為衰野走哂啦...

我終於都可以好舒服咁坐係度同你玩MSN!

然後冇物特別事...

所以就88

~完~

 



2006 年 6 月 21 日  星期三   雨天


睇電影呀~ 滿足 分類: 未分類

今日都算係個good day~

因為今日兩堂英文堂都係睇電影(當然係同一套戲啦)!

個套戲叫做"A midsummer night dream",中文係"仲夏夜之夢"......

成日都有裸體鏡頭嫁...=.=不過只係PG咋喎!

睇完之後,覺得套戲好無謂!

我覺得Shakespear(莎士比亞)作個D故事好無謂!

好似呢套"A midsummer night dream"咁,都唔明佢點解一個夢都作餐飽嫁!

仲有就係"Romeo and Juliet",我覺得Romeo簡直係白痴中既白痴呀!見到Juliet訓左係地下就以為佢已經死左!

係人遇到D咁既情況都識得探下佢既呼吸同埋心跳先嫁啦!真係抵佢死嫁!

好啦~唔講個D白痴啦...=.=

今日臨到就快放學既時候,老天先開始落雨!

搞到我隻鞋係哂泥!勁唔鍾意落雨!

然後都冇物特別事項啦~

~完~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

特別祝福 to Annie:

Happy Birthday 呀~

生日快樂~

係度唱反首生日歌俾你:

Happy Birthday to you, happy birthday to you!

Happy birthday to Annie, happy birthday to you!

歌就唱完啦~希望你大一歲會更靚女啦!