| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2006 年 1 月 7 日 星期六 |
|
今朝起身好凍,,係張床趴係度溫書
係咁計數,,,好多唔識,,
跟住就打電話問肥肥,,,問左好多數,,,
真係唔該晒....
我越黎越發覺自已俗左好多,,,好幼稚
竟然低估身邊既人,,,高估左自己....
我驚我遲d變得極無知,,,希望我阻止到自己唔會俗落去
我寧願好似舊年咁,,其實我鍾意舊年既自己多d...
其實,,,
或者人唔應該晒太多時間回望以前,,,
令自己唔清楚自己身處現在既環境
執迷不悔
作詞:王菲
這一次我執著面對 任性地沉醉 我並不在乎
這是錯還是對 就算是深陷 我不顧一切
就算是執迷 我也執迷不悔
* 別說我應該放棄 應該睜開眼 我用我的心
去看去感覺 你並不是我 又怎能了解
就算是執迷 讓我執迷不悔 *
我不是你們想的如此完美
我承認有時也會辨不清真偽
並非我不願意走出迷堆 只是這一次
這次是自己而不是誰
# 要我用誰的心去體會 真真切切地感受周圍
就算痛苦 就算是淚 也是屬於我的傷悲
我還能用誰的心去體會 真真切切地感受周圍
就算疲倦 就算是累 也只能執迷而不悔 #
Repeat * # #
____________________________________________
唔知呢首歌係王菲佢自己既寫照,,,
不過佢填既詞好正......
聽落好舊既feel...
可能好細個個陣聽過....
句句歌詞都好正其實....
|
|
記下心事時間︰2006-01-07 07:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 1 月 5 日 星期四 |
|
作詞:阿信 作曲:阿信 編曲:五月天 演唱:阿信
我的心內感覺 人生的沈重 不敢來振動
我不是好子 嘛不是歹人 我只是愛眠夢
我不願隨浪隨風 飄浪西東 親像船無港
我不願做人 奸巧鑽縫 甘願來作憨人
我不是頭腦空空 我不是一隻米蟲
人啊人 一世人 要安怎歡喜 過春夏秋冬
我有我的路 有我的夢 夢中的那個世界 甘講伊是一場空
我走過的路 只有希望 希望你我講過的話 放在心肝內 總有一天
看到滿天全金條 要煞無半項 環境來戲弄
背景無夠強 天才無夠弄 逐項是攏輸人
只好看破這虛華 不怕路歹行 不怕大雨淋
心上一字敢 面對我的夢 甘願來作憨人
+++++++++++++++++++++++++++++++++++
又係阿信,,,好正既歌詞....
佢用另一種聲唱,,,首歌又要台語...
佢真係唱得好得意....好細路仔feel...
唔知邊到有得學台語呢?!
呢排心理作用,,,可能根本冇野既....
今日放學個陣凍左ar....保重身子ar各位
我諗我溫唔切書ar,,呢個問既我都日日問人
希望盡最大既努力啦,,
就算去唔到預期既目標,,,起碼要有大大大進步...
我不是頭腦空空 我不是一隻米蟲
我有我的路 有我的夢
只好看破這虛華 不怕路歹行 不怕大雨淋
心上一字敢 面對我的夢 甘願來作憨人
|
|
記下心事時間︰2006-01-05 05:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2006 年 1 月 3 日 星期二 |
|
好耐冇打過日記la,,岩岩放完個個假
覺得自己成個人變左,,不過返返學冇咩事咁
慣左夜訓,,尋晚訓唔著,,上堂又訓唔到
放學本身話溫書,,點知趴起張台訓著左..
跟住起身食完飯,,又要做geog project..
唔想做,,好煩...
其實係咪真係我太鍾意五月天呢,,,
我1d都唔覺得佢地俗,,歌詞好正,,,
F.2暑假同今個假期係咁聽佢地d歌,,,
D歌詞真係好岩feel,,只有阿信填既詞先可以有咁既境界..
第1首聽五月天既歌,,{{倔強}〕
____________________________________
歌手:五月天 | 作曲:阿信
填詞:阿信 | 編曲:五月天
當 我和世界不一樣 那就讓我不一樣
堅持對我來說 就是以剛克剛
我 如果對自己妥協 如果對自己說謊
即使別人原諒 我也不能原諒
最美的願望 一定最瘋狂
我就是我自己的神 在我活的地方
*我和我最後的倔強
握緊雙手絕對不放
下一站是不是天堂
就算失望 不能絕望
我和我驕傲的倔強
我在風中大聲的唱
這一次為自己瘋狂
就這一次 我和我的倔強*
對 愛我的人別緊張 我的固執很善良
我的手越骯髒 眼神越是發光
你 不在乎我的過往 看到了我的翅膀
你說被火燒過 才能出現鳳凰
逆風的方向 更適合飛翔
我不怕千萬人阻擋 只怕自己投降
REPEAT**
就這一次 讓我大聲唱 啦啦啦...
就算失望 不能絕望 啦啦啦...
就這一次 我和我的倔強 啦啦啦... |
|
|
記下心事時間︰2006-01-03 08:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 12 月 14 日 星期三 |
|
e加睇緊周杰倫個個無與倫比演唱會,,,
人地開左成年,,我而家先黎睇,,真係遲
佢真係超多fans,,,爆晒場..
佢有咁既成就,,付出左有幾多呢?
背後承受既又有幾多呢?!
尋晚織頸巾織到4點幾,,,跟住我好白痴咁諗
我應唔應該訓呢?!諗到5點幾此終訓著左..
今日上堂好彩都唔係太眼訓,,
不過而家有少少想訓...
lunch又係3人行,,食飯盒..好飽...
以下係好好既歌詞
在妳的身後 時間把過去帶走
時間把鏡頭帶走不假思索 回憶不放手
好想再跟妳手牽著手 牽著妳給我的溫柔
哭過以後眼淚還是不停的流
在妳的身後 時間把畫面都帶走
時間把鏡頭帶走不假思索 回憶不放手
好想再跟妳手牽著手 牽著曾有過的溫柔
哭過以後眼淚還是不停的流
遇見彩紅 雨下過之後 街角出現彩虹 淚流乾之後 有彩虹
|
|
記下心事時間︰2005-12-14 04:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 12 月 13 日 星期二 |
|
在神的面前,發誓不論生老病死,都願意陪在對方身旁一生一世,
永遠都不離開,可是這世上有多少人,違背了這個誓言?
『我發誓』這句話…本來一開始就不該相信。
『我發誓』…又有多少人被這3個字騙了?
_________________________________________________
每個故事最後也是分離作結尾,,,
愛情以分手作結尾,,,
生命以肉體和靈魂分開作結尾...
所有東西也亦是。
即使你想好好去保持一段感情直至永遠,,,
但分程中總會說感覺淡了或有第三者介入...
感情就此結束....
悲劇是把有價值的東西摧毀給人看...
而世界上最有價值的就是感情.....
但每段感情的價值也不同的,,,
因為,,,總有人不珍惜感情,,視感情是一場遊戲....
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
上面個段係我睇小說裡面見到既一句說話
而下面個段係個人既感覺...
|
|
記下心事時間︰2005-12-13 02:02 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | ... | 209 | »
|