| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 11 月 14 日 星期一 |
|
今朝成7點3先起身,,又要返學校做Maths...
今日下半班上H.E,所以有野食..
食左詹文既1大舊,,好重胡椒粉味...
Karisa個半舊係超好味,,
跟住放學去左買魚糧&買左3條魚...
安兒又要朗誦+好人好事...得我自己1個
行到返屋企門口先發現..
今朝趕住出門口..冇拎鎖匙..
屋企又冇人,,又冇帶電話..
係我最要人陪我既時候,,係冇人陪到我...
不過無關係啦,,我自己1個也可以..
只不過是悶了點!我還捱得住...
係寶湖行左陣,跟住去圖書館..睇左本叫我不再寫日記既書
裡面有句講得好岩,,不過遲d先補打返la..
5點半行返出街個時..見到cherry,,
佢陪我行左陣,,佢代表melody,我代表大口仔
佢猜贏左我,所以我買左melody筆袋..
雖然melody係幾靚,不過對呢隻野冇咩好感..
跟住行到屋企樓下個大堂等我老豆返黎,,
返到屋企第1時間攪d魚,睇住佢地食野好開心
kugoo個程式1路play有路有歌詞顯視..真是好...
好鍾意古巨基首甜蜜蜜,,我都唔知點解...
今日小流提過下張敬軒,,所以我dl返佢d歌黎聽...
由開始到現在,我也得喜歡期待..這首歌
_______________________________
自己那麼用心這麼投入 到底為了誰
你總是說 不必太過 太過在乎誰
這樣只會令自己越來越累
#每天醒來我都告訴自己要少愛你一點
好讓離開那天自己可以好過一些
可是一天不見我就在夜裡夢見你好幾遍
醒來的時候才發現你已不在身邊
@每一個女孩都期待 能擁有愛 能夠被人愛 不受傷害
我對你的愛 我不明白 何時變成了依賴 每一個女孩都期待
能擁有愛 Never say goodbye 不要再分開
I'll never make you cry I'll treat you right
Feel the love & close your eyes
|
|
記下心事時間︰2005-11-14 08:11 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 11 月 13 日 星期日 |
|
呢排覺得自己好開心,,,
身邊既所有人都對我好好....
其實我憑乜野令到人地對我好呢?!
呢種開心既日子可以維持幾耐呢?!
同舊年比較,,,今年個人冇咁灰,,,
不過我覺得自己好似變得幼稚左....
我此終覺得做人要深思熟慮好D...
總結1句知足就是1種幸福..
*****************************
維持著我滿足表情
讓我對自己肯定
朝著陽光我都敢保證
堅強是最好的背影
不要想 你不夠條件趕上
雨下過 也不為特別對像
前路那麼壯觀漫長
誰亦夠格被看上
贏不出比賽 可否跟我
坐一坐 下一次定能
當然相信 你算傻
若果有事情終於一次打擊到我
願你記得也 安撫我
很珍惜你幾少都有我一個
提醒你做人假使捨棄是太傻
難關都多個
終於一個打擊到我
願你記得也幫幫我
維持像你滿足表情
讓你愛自己生命
朝著陽光我都敢保證
溫柔是最好的眼睛
END
|
|
記下心事時間︰2005-11-13 02:51 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 11 月 12 日 星期六 |
|
今朝7點幾就出去食早餐..跟住好努力咁織頸巾..
11就要執下張床,,比人訓la///
之後沖涼,,12點幾安兒終於打黎..
好耐都冇搭過巴土,,搭到去旺角///
洗左差唔多3舊水,,不過癲得好開心
我買左個龍貓既散子包//跟住安兒又話買
咁就1對la,,我想講我唔多鍾意B女既野
龍貓就取代左安兒而家既B女...
跟住又同安兒買袋..佢個個青色...
我個個橙色...我重買左1件衫&褲
D野真係好平下...
我冇聽呀媽既8次電話,,跟住我1聽就比人屌..
話我成日唔聽電話..我都唔知電話震點聽..
原來舅父黎左冇門口入,,攪到我有少少唔好意思..
返黎個陣搭個架巴士同去個架巴士係同1架黎架
因為個條柱有個貼紙同埋有我跌左個隻con係地下
今日係旺中見到好多VC的朋友ar...
我收養左條金魚ar,,唔知佢會幾時死呢?!
岩岩食完飯我自己行返黎,,發現富牙隹球場d燈光左好多
我觀察力係咪太好呢?!
今晚佢地開檯打麻雀,,我唔識打,,冇野做...
_________________________________
今日用左2蚊玩左部機,,可以話準準地既...
{{你經常依賴你強壯的體能
你知這如何作出決定,並對你的行為負責
你詭計多端.狡猾及機靈
你有時令人討厭,過分堅持及要求過高
險行陘中受到嚴重挫折
你不會受環境所影響}}
我冇好既體能囉,我唔係叫狄猾,係有戒心,
受唔受環境影響就睇情況la...
|
|
記下心事時間︰2005-11-12 07:40 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 11 月 11 日 星期五 |
|
好心分手 盧巧音 (L)& 周永恆(R)
L是否很驚訝 講不出說話 沒錯我是說 你想分手嗎
曾給你馴服到 就像綿羊 何解會反咬你一下 你知嗎
R或者該反省 不應該說話 被放棄是我 最終應得嗎
如果我曾是個壞牧羊人 能否再給我試1下 抱1下
#L回頭望 伴你走 從來未曾幸福過
R赴過湯 蹈過火 為何畏懼被救助
L下半生 陪住你 懷疑快樂也不多
R被我傷 讓我哭 L好心1早放開我
L從頭努力也坎坷 通通不要好過
R為何借助這首歌 為怨恨而怨恨 問你怎會原諒我
L若註定有一點苦楚 不如自己親手割破
R回頭吧 別放手 為何突然避開我 R赴過湯 蹈過火 為何畏懼被救助
L下半生 陪住你 懷疑快樂也不多 L沒有心 別再拖 好心1早放開我
L從頭努力也坎坷 通通不要好過
R為何借助這首歌 為怨恨而怨恨 問你怎會原諒我
L若勉強也分到不多 不如什麼也摔破
R好心分手每天播 L可知歌者也奈何 難行就無謂再拖 好心1早放開我 L從頭努力也坎坷 通通不要好過 R時時唱著這首歌 為怨恨而怨恨 問你怎會原諒我
L若註定有一點苦楚 不如自己親手割破
****************************
呢個版本搵極都搵唔到歌詞...
所以周永恆唱個d我晒左好多時間打上去..
真係好聽過最原先個版本...
雖然周永恆e家咁,,但聽返佢以前d歌
都唔差,,都好好聽...
|
|
記下心事時間︰2005-11-11 10:35 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
成日唔記得星期5係返8點..次次返到去都好晏
原來我織頸巾既方法都係錯既...今日都唔知拆過幾多次
真係唔知自己會唔會堅持到織完1條//
為免喜歡這感覺越陷越深..
我決意令自己離你遠1點...
今日我講錯左句好低能既歌詞,,
同karisa決定要打入日記,,,唔知佢會唔會唔記得呢
’’膚色雖褪色...’’我都唔知點解會講出口
好似舊年prevent防止我又講左另1樣野咁
+++++++++++++++++++++++++++++
*喜歡看你走路充滿自信 說話時候你的專注眼神
溫柔的表情笑容裡的天真
我相信 找不到有比你更好的人 你心裡理想情人是幾分
是否也會有我的份*
曾經以為總會找到 說服自己的答案
|
|
記下心事時間︰2005-11-11 06:05 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | ... | 209 | »
|