| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
*是你這個戰友
捱到盡頭 闖過了關口
於觀眾席裡揮揮你手
都總算沒有叫眼淚白流
可笑是我這個戰友
贏得掌聲 人仍然內疚 儘管不可挽手
輕輕握一個手 都懇請你接受
雖不相愛 對你有交代 就已足夠*
|
|
記下心事時間︰2005-10-08 06:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 7 日 星期五 |
|
今日sport day,,本身要著啦啦隊套衫..
點知整唔切d衫..咁就唔洗著la..
其實今日玩得幾開心架,,係咁 口益
口益 極我都唔聲沙,,真係好無奈..
不過企到好 支力...
同埋呢,,有白車黎運動場..
唔知咩事..
今日同左on yee,,重有其他人影相..
我拎人地d獎牌黎影相,,原來拎獎個種成功感真係好好架!
走個時又同on yee 1齊走,,
行到太和見到謝家揚,重有其他人..應該都係打波..
之後去左圖書館借書睇,,希望睇完d書之後
我唔會變得多野諗返la..
尋日dl左側田首命硬黎聽,,真係超正..
有人唱比我聽就真係超開心..
_________________________
先 殉了情不對 未反擊過已後退
寧憑著 耐性與骨氣 維持自尊撐過去
誰強韌 誰長壽 誰便算勝利擊不碎
仍然共你企在這裡 挨著當身邊指控死去
就算憑病玩失憶 都爭口氣 從旁保護你
頑強地等再過廿個十年 當整個世界換風氣
力竭還是再一起 這種堅決無人可比
看戰事多悠長 亦決心打到尾 心不死
P.S豬展好抵錫ar,,冇爆我d野出去!!乖仔
|
|
記下心事時間︰2005-10-07 06:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 6 日 星期四 |
|
今朝約左ar鍾,,比返$50蚊我..好人來的...
等左佢10mins,,打比佢問佢係邊
佢答屋企,,我去左OK..好蠢
富 牙隹 樓下好多蚊..可悲
跟住陪佢行去莫壽增,,好遠..遠過我返vc
之後我自己行返vc..重好早..
今日都冇乜心機上堂,,呢2日唔知咩事...
上maths,eng堂同karisa係度唱歌,唱到口乾..
係咁諗返歌詞,,好好笑...
放學去左啦啦隊,,今日終於有新野教..
跪落去個下都幾辛苦下..
聽日就sport day la,,
我要好早出門口...今晚要早d訓ar∼
聽日要著個套啦啦衫..1定好好笑
家希今日話我日記打得好似個人好down咁
其實我開心左好多架la...〔〔不用擔心得太多,,我會1直好好過!!〕〕
|
|
記下心事時間︰2005-10-06 06:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 5 日 星期三 |
|
尋晚半夜醒左幾次...
今日上堂有時趴係張台度..
加埋上P.E,,
超支力,,超眼訓...
放學見到好多男仔跑斜路,,,
都應該幾辛苦下//\\
今日都冇乜特別事...
其實石安兒而家有咩感受,,我明架
我都知好難受,,,不過我幫你唔到...
好多事時間耐左...感覺就會淡架la...
++++++++++++++++++++++
*我已剪了短頭髮
這會是為誰作的行動吧
如果沒有他 還會選擇我嗎
永遠不會出現的對答
也許我 只會可以聽到你聲音
也許我 不敢親眼看你的眼睛
我不傷心 我不介意
只是有一點落寞而已
|
|
記下心事時間︰2005-10-05 07:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | ... | 209 | »
|