| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 6 日 星期二 |
|
就當我有個 陰影抹不去
只要說一句 請當作某個 善舉
看 我沒人愛 我沒有被憐愛
有時太過謹慎 比狠心傷得更深
盡人事盡責任 講一聲都不要緊
如從來沒說 注定是遺憾
# 看 我沒人愛 最後也沒人愛
既然我這麼恨 就為我補裂痕 *
早不可再等 這一刻追得再緊 亦不過份
|
|
記下心事時間︰2005-09-06 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 5 日 星期一 |
|
聽左五月天既歌,,個人好似有返心機喎,,,真係神奇~~
======================================
天天都漫無目的 偏偏又想要證明 真理
無論是我的明天,,要去哪裡~~
就算是這個世界把我拋棄__*
而至少快樂傷心我自己決定,,,
所以我說,,,就讓它去...
我知道快樂之後一定有傷心,,,即使我未能忘記!!
|
|
記下心事時間︰2005-09-05 09:12 PM [ 訪客留言(57) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
今日同kathy一齊...要做CL h.w迫不得己咁要開電腦,,
我都唔想開電腦架,,不過要做功課冇計啦..原諒我1次..
跟住順便打埋日記...重有呢,,同kathy1齊做功課,,多麼勤力的好學生唷!!
我今年話過比心機讀書架..除左P.T.H之外,,我唔抄其他功課..
maths我要合格ar∼*講完...
+++++++++++++++++++++++++++++++
AT THE END OF THE DAY
我最需要的是你不是誰,,
無能力失去你 像快枯死
如像缺氧 我負擔不起
At the end of the day
我最疼愛的是你 不是誰
我有否這福氣
在我每天醒來後
沉淪在你的體溫與氣味
迷惑我的心....
|
|
記下心事時間︰2005-09-05 04:17 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 4 日 星期日 |
|
e排好唔鍾意自己1個人,,
真係好驚悶,,好驚無人理我
好驚自己遲早1無所有...
唔知係咪到我1無所有既時候,,
我先學識真正既堅強,,獨立呢?
如果要1無所有既時候,,
先識得獨立,,呢個犧牲係咪大左d呢?
|
|
記下心事時間︰2005-09-04 03:52 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
該是反省的時候 別為了回到過去 走回頭路最後是一場空
該是生活的時候 明天都還沒到 先把今天的事做好
我不再苦 我不再累 我不再為你掉多一滴眼淚
要活在現在 活得痛快 過去不再回來 將來不能代替現在
|
|
記下心事時間︰2005-09-04 02:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | ... | 209 | »
|