| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 26 日 星期五 |
|
作詞:阿信 作曲:阿信
那陽光 碎裂在熟悉場景 好安靜
一個人 能背多少的往事 真不輕
誰的笑 誰的溫暖的手心 我著迷
傷痕好像都變成 了曾經
全劇終 看見滿場空座椅 燈亮起
這故事 好像真實又像虛幻的情境
只是那 好不容易被說服 的自己
藉口又頂不住懊惱的侵襲
好後悔 好傷心 想重來 行不行
再一次 我就不會走向這樣的結局
好後悔 好傷心 誰把我 放回去
我願意 付出所有來換一個時光機
對不起 獨自回蕩在空氣 沒人聽
最後又是孤單 到天明
(最後又是孤單 到天明)
真的痛 總是來的很輕盈 沒聲音
從背後 慢慢緩緩抱著我 就像你
你和我 還有很多的地方 還沒去
為何留我荒唐的坐在這裡
mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
真係好鍾意牙信既歌詞
好多首歌都係
|
|
記下心事時間︰2005-08-26 02:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 25 日 星期四 |
|
岩岩返到屋企,,,,今日出左旺角,,好支力....影左相相,,不過樣衰的
|
|
記下心事時間︰2005-08-25 05:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 23 日 星期二 |
|
尋晚食完飯,,,去左生態園...跟住9點幾走人..
搭的士返羅胡火車站...返到屋企11點...整下野點幾先訓
呢排返去晚晚都好夜訓...不過幾開心下....
撐左1晚通宵,,,其他日話撐,,撐到3點到又訓左...白痴的...
.....................................................
|
|
記下心事時間︰2005-08-23 01:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 18 日 星期四 |
|
現在是早上五點四十七分,,,,
我今晚沒有睡覺
還有一天我就生日了.......
|
|
記下心事時間︰2005-08-18 05:47 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | ... | 209 | »
|