Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 18
累積人氣: 18325
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 8 月 3 日  星期三

今朝8點幾起身,,,根根打黎...跟住同安兒返學校拎書....好重....跟住安兒要湊d牙妹,,,所以唔得聞...

 

                                  我 決 定 了 發 奮 , , , , 我 唔 要 留 班 牙 !!!!

 

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

記下心事時間︰2005-08-03 01:45 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 2 日  星期二

有人未起身,,,再一次要我等....

記下心事時間︰2005-08-02 10:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 1 日  星期一

今日又有仆街玩電話,,,重要係我沖緊涼個時打黎~唔知搵葉xx,,,跟住我勁興咁話打錯,,跟住又有另一條友話''咁我搵你la~''跟住我講左句''on9''就cut左佢線...跟住佢又打黎喎,,,聽唔清佢講咩,,,類似粗口la~跟住再cut佢線..唔係第1次架la~前個排又係咁玩...e家幾歲牙你地,,,玩電話.....好撚唔据班仆街仔牙....都唔識既,,,有乜咁好呢?!無聊...今日同豬仔傾電話,,,,佢牙哥太好笑了...又同靖靖chart...佢返左大陸,,可以既話...我返去大陸個時睇下可唔可以過個邊搵佢,,不過我驚當失路tim...上次去miss梁婚禮,,我重記得早走,,跟住行錯路..由大學行路返去火炭火車站,,勁唔勁先...重入埋馬場..個日冇跑馬..條天橋冇開燈..勁得人驚...好彩最後返到屋企咋...

跟住,,岩岩根根打黎,,約我聽日10點喎,,,你起到身先算la...醒左打我手提牙!我唔想仆落床聽電話...跟住唉唉唉....

__________________________________________________________________________________

我真的不開心,,不愉快...

那又如何,,沒有人在乎我的不快,,,

我慣了承受失敗,,,慣了別人敷遣我..

難得我還要習慣不快樂嗎?!

_________________________________________________________________________________

                            加 多 句 陳 兆 恆 生 日 快 樂!!!唔 好 再 留 班 l a ...

記下心事時間︰2005-08-01 09:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

今朝8點幾起左身啦....跟住同牙仔玩,,,跟住煲粥...第一次整...搞到個電飯煲都 火農 左個底...好無奈///

而家執野先////

 

首midi叫'當你'好正牙個名~好聽的...

記下心事時間︰2005-08-01 09:35 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 31 日  星期日

本身今晚8點幾訓著左,,跟住有人打黎屋企嘈醒左我...跟住牙媽又用部腦喎..冇野做...悶到爆...好想快d retest完..有得返大陸...好驚升唔到...唉~我唔想我既中學生涯有個污點...我會比心機計數架...不過好多野係冇得勉強架嘛,,,我都冇天份~今日我再次發現我既容耐力提升左la~比牙媽係咁話都冇乜反應...唔該你係我立場諗清楚先黎批評我牙,,ok?!呢個暑假屋企比人玩電話,,唔知邊條仆街...重有人打黎話搵暑假工...痴9線的....忍無可忍都係要忍

你以為可趕絕我 我博命左閃右撲
你恃人多收拾我 要我跪低兼認錯

這刻我 沒法可 再退縮
死不去 會變得 更有種
每次被攻擊時候 也要去硬啃
每次被屈的時候 卻變了罪人
快到達崩潰時候 有剎那窒息的興奮
會變到最絕最恨                                                                                                  
我到了身心都要摧毀時候 會與你硬撼
醋到極點的時候 會發惡食人
快到達崩潰時候 有剎那窒息的興奮
我勸你以後要小心 看看你我誰更加狠
 

記下心事時間︰2005-07-31 10:50 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]