| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 29 日 星期五 |
|
今日去覆診,,勁興囉!等左個半鐘,,,跟住電話係e院又收唔到...悶到我牙!覆完診搭小巴落黎~跟住返屋企換3出去...同左我隻衰豬1齊...其實係佢陪我買野囉~真的好人唷!跟住去廁所攪左個頭好耐...件3都濕左..條褲都係...無奈!跟住行多陣...衰豬,,,就call左佢隻愛豬..''臭豬''落黎食野~多謝佢請我食芒果新地...多謝牙...我幾有禮貌牙...唔似某d人牙...今日發生左好多爆笑事件,,,我同麥當奴叔叔影左張合照...比人話我白痴...算啦!跟住會坐多陣~臭豬走左..衰豬陪我行返去...買左數樣東西~我冇錢啦!跟住見到牙善同高敏...講左2句就走人...送左衰豬去火車站搭車..其實係順路,,我冇咁偉大特登陪佢...我就行返屋企lu~今日真係好開心牙!我同衰豬講左d野~佢想喊...其實關唔關我事呢?!講明牙,,我冇蝦佢..because u is my frd!
END...
|
|
記下心事時間︰2005-07-29 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
岩岩起早身...1陣間要去覆診,落緊雨牙e家..尋晚10點幾就熄左電腦..因為睇完某人既日記有種唔知點既感覺..明明係唔再在乎,,但點解又會放唔低?!理性既人唔係應該好清醒架咩?!定係我自己呃緊自己,,尋晚又發左個夢,,都唔係好野...雖然最後都冇事..有時會覺得男仔諗野好深不可測,,但我諗清楚原來唔係...只不係女仔膚淺..可能我係你地既fd list都有我個名..但係,,你地又了解我幾多呢?!係咪只不過係傾下計出下街既朋友呢?!今日睇左少少本’’人性的弱點’’有d都唔係咁明,,不過又覺得好正∼林肯個句〔不要批評他人,相信在同樣的情形下,我也會像他們一樣的..〕呢句野係話要體諒人地處境,由佢地角度去睇,唔好淨係睇表面既情況,就批評佢地做錯..重有句〔一個偉大的人物要顯示他的偉大,就要看他如何對待那些卑微的人。〕即係要知道一個人既品格,,要比權力佢去做,,睇佢點對待地位比佢低既人..總之好好睇!
*明明身心經已重傷 扮皮外傷
笑著博他去鼓掌
愛需要合唱 太過剛強
他不會留低欣賞
明明所得不太理想 為人著想
傷心都顧全漂亮
改善了賣相 認清方向
免得變成了他身邊其中一個敗將*
END..
|
|
記下心事時間︰2005-07-29 09:20 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 28 日 星期四 |
|
夜 黑夜 寂寞的夜裡
氣生氣 對自己生氣
軟弱的電話 又打給你
想聽你 那邊的空氣
有什麼精采的話題
你還是溫柔 給我婉轉的距離
*我的聲音在笑 淚在飄
電話那頭的你可知道
世界若是那麼大
為何我要忘你 無處逃
我的聲音在笑 淚在飄
電話那頭的你可知道
世界若是 那麼小
為何我的真心 你聽不到*
會 很會偽裝我自己
你 不該背我的秘密
沉重都給我 微笑 給你
奔 狂奔 空曠的感情
走 暴走 暴走的傷心
透明的歎息 最後 還是 我的秘密
REPEAT*
聽不到聽不到我的執著
撲通撲通一直在跳
直到你有一天能夠明瞭
我做得到 我做得到
好鍾意呢首歌,,,亦都好鍾意係阿信填既詞
|
|
記下心事時間︰2005-07-28 08:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
岩岩返到屋企...根根叫我2點係7仔等佢,,去到唔見佢,,就打比豬仔傾電話...傾左唔夠3個字電話冇電...尋晚都冇乜架啦∼不過懶得充電..跟住入去7仔買雪糕食..不過冇ok咁好食..跟住根根同媽媽1齊黎,,kee^^跟住佢牙媽返左上去先..根根叫我食完先上去,,D雪糕又溶得快喎..係咁滴..佢又引我笑喎∼搞到我噴雪糕..叫佢拎紙巾比我..有2包佢唔拎..拎d用過既比我..無奈//跟住佢自己又去ok買雪糕食喎..唔抵得牙..佢食左好耐..先返上去,,,佢又冇帶鎖匙喎∼好彩佢媽媽未訓咋..佢媽媽真的超級好人唷!!!跟住睇電視..睇左放學ICU..都放左暑假架啦,,點放學牙?!跟住食左杯面+1盒檸檬茶...好味道...跟住過多陣就執野..走人..佢陪我等life..我想講富雅既垃圾筒好臭牙...講完la
|
|
記下心事時間︰2005-07-28 05:52 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
岩岩人地打黎我先起身...尋晚chart到12點幾,,跟住熄電腦,,諗下野就訓著左..7點凍醒左,,熄冷氣再訓..尋晚開qq同人chart..跟住有個唔識既add我..傾傾下我都唔想理佢,,跟住佢問我係咪佢煩..又話佢自己係牛郎..問我明唔明,,我話唔明..跟住佢同我講佢係做鴨...個下勁震撼喎..嚇親我..不過我覺得佢同個唔識既人講呢句野要好大既勇氣囉///除非佢講大話,不過我諗唔會la..
人跟隨自己既感覺容易快樂..但快樂過後可能會後悔...
人用理智去做每1件,,不容易開心但起碼唔會後悔?
咁我應該揀快樂定唔後悔牙?!我真係驚快樂過後,,做成1個好大錯誤..跟住我自己會後悔..
|
|
記下心事時間︰2005-07-28 10:53 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | »
|