| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 14 日 星期三 |
|
落雨既時候 ,,,
係個天最好既1刻//]]*
身邊既人都係咁....
冇事個時有邊個會關心你....
只有唔開心個時先會有人關心....
亦只有落雨個時,,D人先會望下個天..
|
|
記下心事時間︰2005-09-14 05:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 13 日 星期二 |
|
今日上P.E好無聊,,跟住r.e個miss又講廢話..
IS堂都聽左陣書..maths又唔知佢講咩...
覺得自己越黎越低能..尋晚9點半去訓..
訓到2點又醒左...跟住聽歌聽到4點幾先訓返...
點解要我放低晒既時候,咩野都重新黎過?!
如果話結束係另1個開始,,咁幾時會有1個真真正正既結束?
如果個天係公平既,,
係咪應該令幸福既人有不幸,,
不幸既人擁有幸運呢?
咁我想知個天會點彌補我囉..
================================
我收藏恐懼 愛上恐懼 那就再沒有恐懼
誰要我忍受 給我生命?是誰給了我血液
血液流出身體的聲音..還給你,不稀罕的東西
我活著就要用我的邏輯...不用你教我怎樣做
|
|
記下心事時間︰2005-09-13 04:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 9 月 12 日 星期一 |
|
今日上堂都冇乜心機聽,,不過今年我會比心機讀書架la..
D maths又聽唔明...
e家覺得自己好幼稚..唉...冇得救
___________________________
貪不到您一吻,攀不起我心癮 〔好鍾意呢首歌〕你地記住睇晒D歌詞喎
作曲:聰
作詞:聰
編曲:聰
單身都可依靠相親 只差個熱吻 變那一類人
不想獨個在家裡終身 還是我太過厭惡那心癮
相親都必需要相分 可惜我恨我 輸給這毒癮
談心怎麼可以傷害人 最終也埋沒了惻隱
是您悄悄的靠近 真吸引
曾亦勸我別離去 多消遣散心
是您暗裡不過問 懲罰我
甘願替您去擔憂傷透心
每當我看見男仕都低頭來
我真不配有您愛寵 孤單氣概
我沒法死 皆因想您可活來
您是我夢 您是我心中最愛
每當我再次尋幸福的蓬萊
我都失去最愛 遺下思憶滿載
要是記起 傷心的愛豁出來
以後未來 我對著您的追憶也定全是愛
天真都只不過甘心 飾演我是我 而無須一吻
假裝待您像良朋不堪 難道我太過愛您 不膽敢
幸運都只因我識諗 不惜作路過 怎知竟被困
良心一天一次當罪人 惡果綿綿亦有不忿
我知我最尾能定必把頭抬
放低所愛我也許等只需被愛
美夢已死 虛空一片的未來
也未算絕 我學會施捨慷概
我都算愛過勇敢終須愛錯
我真討厭 愛上您麼的一個我
眼淚太多 傷心好過痛惜我
約定未來 縱要自愛都必須快樂存活過
|
|
記下心事時間︰2005-09-12 04:18 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 11 日 星期日 |
|
怎麼去擁有 一道彩虹
怎麼去擁抱 一夏天的風
天上的星星 笑地上的人
總是不能懂 不能覺得足夠
如果我愛上 你的笑容 要怎麼收藏 要怎麼擁有
如果你快樂 不是為我 會不會放手 其實才是擁有
當一陣風吹來 風箏飛上天空
為了你而祈禱 而祝福 而感動
終於你身影 消失在 人海盡頭 才發現 笑著哭 最痛
|
|
記下心事時間︰2005-09-11 06:12 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | ... | 209 | »
|