Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 17
累積人氣: 18324
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 8 月 8 日  星期一

 

 

 

                                    今日係retest既日子,,,,我為要升班而努力,,,,

記下心事時間︰2005-08-08 09:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 7 日  星期日

 

 

 

                        我卑視肥婆校長,,將學校既學生同老師成為滿足佢野心既工具.....

 

                      唔識係學生立場黎體會學生,,,我唔知你憑咩資格做校長囉!!

 

                                                             所謂為學校好,,無人會感激你架!

記下心事時間︰2005-08-07 11:28 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 5 日  星期五

呢幾日都唔係好開心,,,可能我同你識得耐,,先至會係你面前做真正既自己,,,會係你面前喊...

你話我無家可歸,,你會收留我...聽到好感動...個1刻我都想喊...

有時我覺得自己欠左你好多野,,,都唔知點還返比你...

無論我做錯咩事,,你都會幫我....

或者,,好多野我唔好,,,但有你幫我我已經好知足...

如果1個人生存得唔開心,,,其實佢生存同死亡都冇分別...

記下心事時間︰2005-08-05 06:33 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 4 日  星期四

 

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

                      今天我哭了,,,,,,

bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb

記下心事時間︰2005-08-04 06:51 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 3 日  星期三

『被留下』...(原曲︰假如讓我說下去)   我之前話取消資格個條友打架,,,睇到有冇少少感動呢?!

 

兩個星期前.,同返你一齊,.

呢兩個星期過得真係好開心..

起碼我願望中左,.真係同到你一齊.,

可惜唔冇講到要幾耐.,只係話想同你一齊,.(個天玩我?定係自己蠢...)

好無奈.,真係好無奈,.唔想發生既野真係發生左,.

你唔怪得我咁膽心你..原來你真係冇忘記佢,.

你o係冇忘記佢既情況下同左我一齊,.

我諗住你會變,.變到真係對我好.,

因為我真心想同你一齊,.我話就哂你,.

唔比你唔開心,.開頭唔係幾好既咩.,

點解佢要返黎帶走你?...佢明明當日唔要你,.

點解佢講一句,.你就信哂佢?心軟?...

咁我地建立既信任呢?.,我既信任比哂你.,

你比返d咩我?...要我等你答案......

由你要考慮哥刻.,我已經知道...

自己真係無用,.對人咁好做咩.,

一個對你好既人,.都唔及一個對你唔好既人..

或者你覺得我對你唔好la.,,唉唔知la,.

咩都唔想講,.講唔出d咩野.,,,,,,






被留下

(原曲︰假如讓我說下去)


為你好 想獻出一生對待你

迎合你 發放心血你別逃避

熱戀中 甜言中寄望交給你

即使受傷失戀過後是 永末期



待你好 我決心一生去就你

無奈你 到最終竟破壞前地

熱吻中 為何竟渴望他親你

在這刻麻目到憎自己



念掛他 全因當天你未全部放下

”懷念你” 在昨天心傷你的人在說話

但從今 未來該怎樣過

我想...

留低我 不知怎能撐下去



用兩手 蓋過雙眼都要習慣

如垃圾 曾留戀過也被提下

睡房中 遺留的小玩意在旁

就怪我仍樂意傷自己



念掛他 全因當天你未全部放下

”期待你” 在昨天心傷你的人在說話

為何當 日仍找我望我回頭安撫你

等你未來的一位找自己



為愛他 仍閃爍的愛被全部撇下

忘掉我 在昨天聽筒裡忠誠地說話

但從今 未來該怎樣過

我想...

留低我 不知怎能愛下個



無心 即使再一起也無法相愛

記下心事時間︰2005-08-03 03:31 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]