Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 19
累積人氣: 18326
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 7 月 31 日  星期日

 他不開門我的愛被拒絕在外

愛不對人她是他做出的選擇

放不下自尊我輸了不想承認

他還是走了就算我一往情深

他的眼神只有對她的認真

就算再愛他也是遺憾的傷痕



我太笨忘了身份

沒人懂的心灰意冷  

他真的幸福快樂

我還要求什麼呢

太笨了最後我不是他愛的人  



怎麼可能(我)愛他竟是

我靈魂最愚蠢的部份 


                                                                                               首歌好好聽....

記下心事時間︰2005-07-31 05:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

陳文媛 ~ 你女友



主唱:陳文媛

作曲:伍仲衡

填詞:林夕



舊日被看死 如可迷戀著你

毫無脾氣 沒有骨氣

差一點已倒地離別你 便記起



而身份從來還未出位 因此當好友留低

你竟請我避世

在你周圍 被為淪落似螻蟻這麼細

低得已不可再低
陪著你等於打工 配合你這英雄

名字叫女友女友 做花樽

本性是鋼煉女子 不被認同

其實我眼眉也挑通



陪著你不西不東 我硬頸不會肉痛

越難越勇開新眼界 明日變新寵

回復單身再大紅 強橫地撐起多英勇



我是我 不關你事 無謂下聖旨

未來我會讓你知 未來結局才是開始



陪著你等於打工 英雄

名字叫女友女友 做花樽

本性是鋼煉女子 不被認同

其實我眼眉也挑通



陪著你不西不東 我硬頸不會肉痛

越難越勇開新眼界 明日變新寵

回復單身再大紅 恢復自我當然夠服眾

如果得你又怎可心痛


記下心事時間︰2005-07-31 04:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

當你失去生命的色彩,,你會發現人生是痛苦和孤單...

以前總把自己弄得太復雜、太累、壓力太大了。生活裡,懂得取捨,也是一種智慧。

曾經以為好多野係掌握之內,,但好多野係起乎想像...如果唔係何來有奇跡呢?!

人在孤獨的时候,我們最能找到的就是真正的自己。所以我所賞沉默既人,,佢地比到人深不可測既感覺...

孤獨时可以獨處,寂寞时也可以獨處;但孤獨卻不是寂寞。

在孤獨中,人特别感受到自己清醒,也特别意識到自己存在,這是一種神秘的經驗,無人能分享,孤獨是一種哲学。

因為在獨處時,你會發現孤獨也是一種特權。

欲望和野心,只會催促着自己想要佔有更多的名利,人一旦陷入有野心,就很難爬出来,其實野心愈大,失去的

自由也愈多。想要自由,就必须要不為物欲所迷,不被物欲所牵,所以,簡單就能解脱。

=====================================================================

不過可惜,,我思想簡單個時又唔明,,到我而家咁有私心既人,,先明白...太遲la...而且我鍾意而家既自己

記下心事時間︰2005-07-31 01:10 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 30 日  星期六

呢1刻,,唔知點解諗返起E-kids呢對組合,,雖然佢地並唔係好似boy’z個d咁靚仔,,唔係好似I LOVE YOU BOYZ咁突出..但我重記得,,我鍾意過佢地..雖然只不過1時既迷戀..不過個時我成日用E-KIDS黎做我個password架!呢樣真係1件好傻好傻既事..但個時起碼我容易會迷戀1個人...不過而家,,我諗我唔會咁容易鍾意人,,就算鍾意亦唔會為佢付出太多..我相信我係怕結果太大傷害而變成咁..e家我已經覺得好多野對我黎講都唔再重要啦..對有d人亦變得唔再在乎..因為我知道呢個世界上係冇人可以比我依靠1世,,所以我唔會依賴人,由而家開始我要變得獨立..我承認我做咩事都係以自己為中心,我係好有私心,,但係唔代表我唔識體諒人..其實你地有冇諗過有時你地亦好唔識體諒我呢?!有冇諗過我既唔回應已經係一種忍耐,係一種體諒你地既唔開心呢?!有時人係需要朋友,但唔係必定要有朋友..其實係咪我對朋友呢個定義定得太高呢?!對好多人黎講∼人需要朋友係用黎填補佢悶既時間,等佢唔再孤單..對我黎講,朋友唔陪我唔緊要..重要既係體諒同了解...好多成班fd玩得好開心,好癲架∼但好容易反面,係因為大家唔識得體諒..跟住又搞埋分裂..講真以後我唔太稀罕同呢d人做fd囉,,對佢地黎講,,做成好朋友既要經歷幾多背叛同出賣呢?!如果真係fd既,我諗有1個已經足夠..

 

好智障tim‘講E-KIDS講左咁多野..

記下心事時間︰2005-07-30 01:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

9點都未夠就起左身la~尋晚又好夜先訓到著~跟5點幾又醒左~唉~~跟住朝早牙仔係度嗌~比佢叫醒左我~跟住開電腦LA~跟住前日同老豆傾計~....傾完我發現左一樣野.....

       end

整個世界都在變 你是不是也變了
如果一切重新來過 還會不會再犯錯
你有多久沒有好好的看我 問問我想要什麼
我要的其實不多 但最近我很不快樂


如果能習慣沈默 我或許就不難過
如果不是真的愛過 我又何必太執著
為何你從不懂我想些什麼 你只是太愛閃躲
我要的其實不多 但最近我總覺得


不快樂 我很不快樂 有一種想哭的念頭
卻又說不出那是什麼 我就是覺得

不快樂 我很不快樂 寂寞好像有填不完的缺口
你說你愛我 卻只是很少過問我的感受

如果能習慣沈默 我或許就不難過
如果不想再挽回什麼 我要何必太執著
為何你從不懂我想些什麼 你只是太愛閃躲
我心裡有個角落 你從不曾在意過

不快樂 我很不快樂 有一種想哭的念頭
卻又說不出那是什麼 我就是覺得

不快樂 我很不快樂 為什麼愛情會這樣的寂寞
你總說愛我 可是又從不走進我的生活

整個世界都在變 我是不是也變了

記下心事時間︰2005-07-30 08:43 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]