| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 17 日 星期三 |
|
好耐冇打日記,,,太忙了....
............................................................................................
|
|
記下心事時間︰2005-08-17 11:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 15 日 星期一 |
|
.................................
|
|
記下心事時間︰2005-08-15 01:30 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 13 日 星期六 |
|
尋晚同今朝都係睇鋼鍊,,,我要係最短時間睇晒佢...真係好好睇囉,,,,好有意思牙佢地講d野,,,,
跟住聽日或者今晚返大陸,,,可能過埋生日先返黎,,,不過唔緊要啦....都冇人在意我既生日
生日年年都有架啦,,,,,,,,,,,,,
|
|
記下心事時間︰2005-08-13 10:52 AM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 12 日 星期五 |
|
今日同安兒返vc交入數紙,,,跟住去圖書館...D書好重...唉跟住買野買左60幾蚊...最後1張100蚊都洗埋...
冇錢....跟住佢搵fd.....唔要我啦!跟住返屋企..包左陣書,,,好肚餓..晏晝冇食過野....算la,,唔食1餐左唔
會餓死既...而家我要睇書,,,.....所有我失去左既野,,,終有一日我會拎返既返黎....
" 倔強 ''
曲:阿信 詞:阿信 編:五月天
當 我和世界不一樣 那就讓我不一樣
堅持對我來說 就是以剛克剛
我 如果對自己說不行 如果對自己說謊
即使別人原諒 我也不能原諒
最美的願望 一定最瘋狂
我就是我自己的神 在我活的地方
我和我最後的倔強 握緊雙手絕對不放
下一站是不是天堂 就算失望不能絕望
我和我驕傲的倔強 我在風中大聲的唱
這一次為自己瘋狂 就這一次 我和我的倔強
(就這一次 讓我大聲唱la la la...)
對 愛我的人別緊張 我的固執很善良
我的手越骯髒 眼神越是發光
你 不在乎我的過往 看到了我的翅膀
你說過被火燒過才能出現鳳凰
逆風的方向 更適合飛翔
我不怕千萬人阻擋 只怕自己投降
=================================================================
真係好鍾意呢首歌,,,真係好好聽...同埋牙信作d歌好正....
|
|
記下心事時間︰2005-08-12 04:22 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
尋晚訓唔著,,,諗左好多野....我覺得個天成世都玩緊我囉,,,唔好同我講呢D係考驗...我唔信...
我就黎癲,,,點解世界上咁多野我都冇得揀,,,我淨係可以妥協...如果我以前係做錯,,,咁個天比
D憐憫我都得掛...連同情都冇囉...我好憎呢個世界...我係好唔甘心囉,,,得未?!我既生存價值
係咪比個天玩,,,有人話,,,如果一個人有恨,,,佢既世界會好黑暗....黑暗,,,唔緊要架....黑暗令你
更睇清楚呢個世界....
毫無運氣 輸光所有的賭注
我再堅持 敵不過天意
即管貶低我 諷刺我難成大器
|
|
記下心事時間︰2005-08-12 10:58 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | »
|