Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 22
累積人氣: 18329
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 8 月 11 日  星期四

今日好失敗...好唔開心,,,入3B...算啦,,,肥婆咁對我咋嘛,,,我唔在乎..我就睇你VC幾時衰!

唔好話我冇人性牙,,,我話過我要做一個創造奇跡既人,,我要所有所有低估同放棄我既人後悔,,,而家你地鍾意

點睇我就點睇....你睇唔起我,,無所謂...我唔在乎...人只係為利益而生存,,,我都係...我重要係為達到

目的在所不惜既人...呢個世界欠我太多,,,我會係以後爭取晒返黎...我承認,,,我報復心好重,,同埋好

自私...但有冇人諗過我既不幸,,,我恨呢個世界既人類...我唔明上帝咁蠢,,創造人類,,重要等人類毀

滅呢個世界,,,,世果末日後,,,再沒有人類...一切回於零

而家既黃婉萍唔再係F.1既黃婉萍,,,亦唔會繼續做F.2既黃婉萍....講完...

 

記下心事時間︰2005-08-11 07:55 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 10 日  星期三

今朝9點幾根根黎我屋企,,,睇蠟筆小新牙!!跟住飲左半罐啤酒...都幾難頂下,,,個頭飲完暈暈地咁...

跟住晏晝食左10粒咖哩魚蛋,,加1支野飲...跟住行新達行左1個到...唔知點解行到咁耐....我飲野飲到噴,,,

冇計,,邊個叫你提小學既事,,,,跟住人地唔得閒,,,我自己返屋企....

小希,,,生日快樂!!1年靚過1年....

                                                                 [[你 面 前,,,我 目 前,,,是 轉 機]]

記下心事時間︰2005-08-10 08:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 8 月 9 日  星期二

森美+小儀+許志安 - 乞丐王子

乞丐王子



曲:梁基爵 | 詞:林若寧 | 編:  



森:像丐幫弟子去拾遺

安:誰又似螞蟻沾污上帝

森:自覺身世不愧麗

安:你若抬頭神情仍高貴

森:美好天堂無空位 獻給乞丐厚愛隨時白費

安:你那麼勇敢 逗留谷底 怎麼不能上天梯

小:縱使甘苦始終一齊 生死始終一齊

就算你一身污穢的刺蝟 亦有我身手擁抱無忌諱

森:趺落地誰人願墊底

小:趺落地仍然願墊底

森:誰人施捨兩手 恐怕仍然難佔有

受夠了沒有 一切咀咒已受夠

森:我要做太陽撩動白晝 夜晚黑一人獨個走

小:我要做太陽撩動白晝 夜晚黑依然伴你走

安:來抬頭張開兩手乞丐也有你的宇宙 卑躬兼屈膝怎去自救

森/小/安:即使哀歌細水長流 然而自信心很美麗懂得炫耀先得救

森:問過紀念碑我是誰 誰是我根本不想面對

安:縱使花費一世來怨懟 到頭來流連在廢墟

小:每朵水仙出於污泥 總可攀登高堤

贈送你光輝冠冕加敬禮 為這個污糟乞丐來換季

森:臉上泥重頭為我洗

小:臉上泥重頭為你洗

森:誰人施捨與否 險徑全憑自己走

就對抗毒咒黑暗怎戰勝白晝

森/小:鬥志極心厚 眉頭未皺

遇對手不隨便退守

安:來抬頭張開兩手擁抱你壯闊的宇宙

翻手打觔斗天闊地厚

森/小/安:即使哀歌細水長流 然而自信心很美麗懂得炫耀先得救

安:誰人張開兩手 一切仍然難佔有

縱空空一雙手都是密友 世界上一切不停留

森/小/安:唯求自信心不折舊即使貧賤都足夠 

記下心事時間︰2005-08-09 07:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

              呢排都要多謝安兒,,小希子,,豬仔....重有根根的1家.....

 

                                         真係好多謝佢地架,,,值明呢個世界重有人關心我...

記下心事時間︰2005-08-09 03:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

今日係屋企,,真係好驚學校打黎...有人打黎電話響都嚇親我...好彩呢2日蠟筆小新陪住我...^^

唔知點解覺得根根真係好幸福,,尋日retest完去佢屋企,,佢牙媽都同我傾計....佢牙婆又好好人...唉...

其實retest個陣時,,,我証實左1樣野...              唔在乎,,,唔等於放低左...

===================================================================

                                  有時真係好討厭自己,,,我真係唔明咩叫做快樂...

                                  見到想笑既野就笑,,,笑又等唔等於開心呢?!

                                  就算開心,,,係咪笑個刻先叫開心呢?!

                                  咁開心過後快樂係邊牙?!

                                  我相信天真既人容易開心,,,

                                  但同時人唔可以1世都咁天真......

                                  快樂係咪只係會比幸福既人擁有呢?!

                                  定係我根本唔配擁有快樂呢?!

                                  過埋19號就14歲,,,但我諗返過去到現在...

                                  我都好似從未快樂過咁既,,,定係我唔了解咩叫快樂?!

                                 

記下心事時間︰2005-08-09 03:01 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]