| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 8 月 11 日 星期四 |
|
今日好失敗...好唔開心,,,入3B...算啦,,,肥婆咁對我咋嘛,,,我唔在乎..我就睇你VC幾時衰!
唔好話我冇人性牙,,,我話過我要做一個創造奇跡既人,,我要所有所有低估同放棄我既人後悔,,,而家你地鍾意
點睇我就點睇....你睇唔起我,,無所謂...我唔在乎...人只係為利益而生存,,,我都係...我重要係為達到
目的在所不惜既人...呢個世界欠我太多,,,我會係以後爭取晒返黎...我承認,,,我報復心好重,,同埋好
自私...但有冇人諗過我既不幸,,,我恨呢個世界既人類...我唔明上帝咁蠢,,創造人類,,重要等人類毀
滅呢個世界,,,,世果末日後,,,再沒有人類...一切回於零
而家既黃婉萍唔再係F.1既黃婉萍,,,亦唔會繼續做F.2既黃婉萍....講完...
|
|
記下心事時間︰2005-08-11 07:55 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 10 日 星期三 |
|
今朝9點幾根根黎我屋企,,,睇蠟筆小新牙!!跟住飲左半罐啤酒...都幾難頂下,,,個頭飲完暈暈地咁...
跟住晏晝食左10粒咖哩魚蛋,,加1支野飲...跟住行新達行左1個到...唔知點解行到咁耐....我飲野飲到噴,,,
冇計,,邊個叫你提小學既事,,,,跟住人地唔得閒,,,我自己返屋企....
小希,,,生日快樂!!1年靚過1年....
[[你 面 前,,,我 目 前,,,是 轉 機]]
|
|
記下心事時間︰2005-08-10 08:28 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 8 月 9 日 星期二 |
|
森美+小儀+許志安 - 乞丐王子
乞丐王子
曲:梁基爵 | 詞:林若寧 | 編:
森:像丐幫弟子去拾遺
安:誰又似螞蟻沾污上帝
森:自覺身世不愧麗
安:你若抬頭神情仍高貴
森:美好天堂無空位 獻給乞丐厚愛隨時白費
安:你那麼勇敢 逗留谷底 怎麼不能上天梯
小:縱使甘苦始終一齊 生死始終一齊
就算你一身污穢的刺蝟 亦有我身手擁抱無忌諱
森:趺落地誰人願墊底
小:趺落地仍然願墊底
森:誰人施捨兩手 恐怕仍然難佔有
受夠了沒有 一切咀咒已受夠
森:我要做太陽撩動白晝 夜晚黑一人獨個走
小:我要做太陽撩動白晝 夜晚黑依然伴你走
安:來抬頭張開兩手乞丐也有你的宇宙 卑躬兼屈膝怎去自救
森/小/安:即使哀歌細水長流 然而自信心很美麗懂得炫耀先得救
森:問過紀念碑我是誰 誰是我根本不想面對
安:縱使花費一世來怨懟 到頭來流連在廢墟
小:每朵水仙出於污泥 總可攀登高堤
贈送你光輝冠冕加敬禮 為這個污糟乞丐來換季
森:臉上泥重頭為我洗
小:臉上泥重頭為你洗
森:誰人施捨與否 險徑全憑自己走
就對抗毒咒黑暗怎戰勝白晝
森/小:鬥志極心厚 眉頭未皺
遇對手不隨便退守
安:來抬頭張開兩手擁抱你壯闊的宇宙
翻手打觔斗天闊地厚
森/小/安:即使哀歌細水長流 然而自信心很美麗懂得炫耀先得救
安:誰人張開兩手 一切仍然難佔有
縱空空一雙手都是密友 世界上一切不停留
森/小/安:唯求自信心不折舊即使貧賤都足夠
|
|
記下心事時間︰2005-08-09 07:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
呢排都要多謝安兒,,小希子,,豬仔....重有根根的1家.....
真係好多謝佢地架,,,值明呢個世界重有人關心我...
|
|
記下心事時間︰2005-08-09 03:08 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
今日係屋企,,真係好驚學校打黎...有人打黎電話響都嚇親我...好彩呢2日蠟筆小新陪住我...^^
唔知點解覺得根根真係好幸福,,尋日retest完去佢屋企,,佢牙媽都同我傾計....佢牙婆又好好人...唉...
其實retest個陣時,,,我証實左1樣野... 唔在乎,,,唔等於放低左...
===================================================================
有時真係好討厭自己,,,我真係唔明咩叫做快樂...
見到想笑既野就笑,,,笑又等唔等於開心呢?!
就算開心,,,係咪笑個刻先叫開心呢?!
咁開心過後快樂係邊牙?!
我相信天真既人容易開心,,,
但同時人唔可以1世都咁天真......
快樂係咪只係會比幸福既人擁有呢?!
定係我根本唔配擁有快樂呢?!
過埋19號就14歲,,,但我諗返過去到現在...
我都好似從未快樂過咁既,,,定係我唔了解咩叫快樂?!
|
|
記下心事時間︰2005-08-09 03:01 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | »
|