Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 36
累積人氣: 18343
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 10 月 4 日  星期二

今日係幾開心既,,雖然個位前左D..

不過同karisa坐係件好事黎既..

後面有濕濕同埋李逸朗..

上堂都幾好笑...是1個好的改變

放學做左陣功課,,就去Benny度..

佢話我諗得太多(不過都係之前既事la)

其實佢地1路都係主觀同客觀既問題,,

我而家唔會再諗架la,,因為已經諗到冇野諗

同埋冇野值得我去諗...

我理智係因為我重未搵到個令我幼稚既人

我今日講左呢句野3次la..

曾經令我幼稚既人已經唔存在..

_____________________

 

三年二班
作曲:周杰倫
填詞:方文山

眼睛你要擦亮 記住我的模樣
表情不用太緊張 我是 三年二班
你專心打球的側臉還滿好看
黑板 是吸收知識的地方 只是教室的陽光

#我不想 就這樣一直走
 每天都遇上 充滿敵意那種眼光
 等機會 就是要打倒對方
 這種結果我不要 這虛榮的驕傲#

這目的很好笑 我其實都知道 你只是想炫燿
我永遠做不到 你永遠贏不了
我永遠做不到 你永遠贏不了 永遠贏不了

記下心事時間︰2005-10-04 08:08 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 3 日  星期一

今日調左位,,,坐到好前...

唔係太鍾意

______________________________

不過有1件值得開心既事..

黃婉萍是聰明的,,

只不過未肯用腦...

我要每日強調呢1句說話1次

記下心事時間︰2005-10-03 07:48 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 2 日  星期日

還能活才是諷刺 故此不用做傻事
讓痛苦輪迴千次 彰顯那快樂有盡時

*曙光全部熄滅 殺掉我影子
我只能獨處 背后全沒有支柱

#什麼叫絕望 抬起眼望望
如今我在你面前呈堂隨便收看
靈魂被抽乾 殘留著軀幹
從此與未了願同存亡地老天荒

還不夠絕望 尚可更絕望
留給我日後用來形容前面境況
能夠這樣 謝謝你幫忙
將僅有願望都風光殮葬

記下心事時間︰2005-10-02 02:12 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 1 日  星期六

今朝8點幾就起左身,,,跟住無無聊聊等到12點...

打比小流,,重未起身...等佢地搞掂d野....

都唔知佢地係邊間seven,,搵左2間...

見到佢地就去剪頭髮...剪左9個字(我問小流剪左幾耐)

真係好好人囉,,等我咁耐...剪左$58蚊,,都ok

跟住陳雪盈走左,,得返我同小流...

小流又去翠屏剪頭髮,,,有條友問我個頭剪左幾錢,,去邊度剪...

小流好快就剪完....跟住去左昌運影相...

好耐未同佢影過...影得麻麻,,,

我就搭K12走....

______________________洗剪吹_______________________

如果不可改變面型 就換個新髮型
臨場那適應力 叫做年輕

髒了便 洗一洗 你還年紀細
從沒眼淚與污泥 沒法可清洗
心痛便 剪一剪 那條情感線
無謂縛著掛牽 要看前面

如失戀 未可免
無謂看最壞那邊 越去撥越凌亂
將你煩惱絲一剪 角色 已可改變

誰也有種責任 好好打理自己
誰說你可嫌棄 嫌棄 自己

濕了便 吹一吹 愛情由它去
留下眼淚獻給誰 誰要這點水
分與合 洗剪吹 我們成長裡
尋伴侶 換髮式 各有程序


記下心事時間︰2005-10-01 03:41 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 30 日  星期五

今日放學本身話去沙田,,但跟住係大埔已經買到個d野...

買完先4點幾,,個耳筒$88蚊ar,,

原廠係咁貴..我唔鍾意白色

之後,,去左安兒屋企飲湯..坐左陣

安兒就跟左我返屋企,,我發現佢令我低能

2條友係咁拎住陪電話係咁攪個紅外線都攪唔掂...

個場面真係好笑,,不過冇人睇到...

跟住食”旺仔小饅頭”&”黑白配”..

6點幾就送佢落去..順便係運頭塘兜左個圈..

真係無聊..之後佢就走..

我回家後發現媽媽已回家了..

呢排好耐都打過咁長既日記

____________________

我很需要反思再造句子 滿腔壓抑應該到此
曾被不甘心拖拉到此 能努力撐下去 連自己都懷疑

痛苦經過反思再沒意思 愛不起怎可一輩子
橫豎他都不會在意 哭過萬次 乾脆一次 (應該抹眼淚 我可以)

給我抱抱你 然後給你這驚喜
原來我可以放棄你 不要你

記下心事時間︰2005-09-30 10:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]