Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 14
累積人氣: 18367
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 11 月 27 日  星期日

尋晚一直係度聽夜曲,,,佢真係唱得好有感情...好悲既feel

好似好複雜既感情,,但起碼我唔覺得呢首歌係開心既歌

臨訓前都係度同豬展sms,,,我此終覺得聰明唔係好事,,,

因為身邊既人手段太低劣,,睇穿太多野未必係好事....

今朝7點幾就起身,,,因為我8點既就要出去啦...

同個fd食早餐,,,今日重要買鞋....我冇銀la.....

方文山填詞好正,,,林夕都唔知作d乜春出黎...

今日等人過程中,,我見到好多白鴿既屎....

其實都冇話正正經經咁食早餐,,1路行1路食

跟住冇地方去,,,咁就同個fd黎左我屋企...

拉晒窗廉玩蠟燭,,好過癮,,,不過而家成台蠟,,,

今日講小學既野同比鬼窄,,,好得人驚...唔好嚇我la....

之後出去食野,,,買鞋,,,我決定唔換有筒la,,,個個都話冇筒好d....

冇耐老豆返黎,,,今晚可能要食飯盒,,,唔多想食,,,今日食左好多野la已經

岩岩送左個fd走就打日記la...

 

越來越有無助既feel....即使朋友知道我最近的不妥

卻不知我的問題,,即使知道亦無法幫助我

有時覺得自己好可憐亦都好可悲,,,

我諗我好快會適應乜野都自己承受晒,,,所有問題自己去解決

如果我做到呢1點既話,,,朋友對我黎講已經唔係必需品

為了不會依賴,,,必需要懂得獨立....

我想問,,,人承受既極限可以去到邊////

發現身邊既人都信神,,,但我絕對唔會信

我唔需要乜野聖經,,佛經去指導我去點睇呢個世界

我想知既我自然會自己去諗,,而且我冇必要知道咁多野

我要清楚既只係自己既目的,,只要達到既話///

身邊好多野已經唔再重要...唔好話我自私

每一個人都係以自己做圓心...周圍既係圓周

只不過係直徑令佢地有關係....

好多時d人,,,為左自己傷害左好多人都唔知la,,,

我起碼係知道一個人成功背後一定有人唔服氣,,,

不過我唔介意無知既人點睇,,,唔值得去重視//

希望我唔會諗野諗到癲la,,,,,

_______________________________________________


原來
作曲:張傑    主唱:南拳媽媽     填詞:張傑
#寂寞算不算也是擁有 現在的我坐在角落滿間寂寞
 是否偶而你也會想我 你的笑容你的雙手換他緊握

*怎麼熟悉的聲音逗留在耳朵
 突然我低下了頭 自己對自己說

△原來我也怕寂寞因為不懂
 溫度是你給的手 回憶在徹夜守候
 原來我也怕寂寞現在才懂
 閉上雙眼的時候 遇見了是你留下的寂寞

Repeat #,*,△

原來我也怕寂寞孤單遊走
和寂寞緊緊相擁 想像你還愛著我

Repeat △

記下心事時間︰2005-11-27 08:10 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 26 日  星期六

部腦終於冇事la,,我唔會再手多多亂咁刪野架la..

e家都唔知去邊度dl歌好,,kugoo好煩...

呢排,,覺得自己對人既態度唔同左咁...

好彩ar媽冇轉用有線咋,,嚇親我...人地話會好慢..

 

人真的係脆弱,,受傷後要用很多的時間令傷口復原,,

但以後卻對人沒有信心..有了戒心,不再容易付出感情

刻意令自己堅強,,不讓人感覺到自己的懦弱..

刻意讓自己和人保持距離,,就是怕別人看穿面具...

但是總是會累的,,人所承受的也會有極限吧!

//////////////////\\\\\\\\\\\\\\\\

點解D人填詞咁勁架...很棒!

看你怎麼對我 看你怎麼愛我
你還要對我說那個男生不錯
OKEY我讓你走 你千萬別回頭
誰放了誰的手 誰比誰更難受
你怎麼對我 你怎麼說
你一定要記得 別說你沒做過

人太容易受刺激 有好感
有衝動 就說要在一起
愛情需要很努力
太努力 太用心 只會傷害自己
分手找個好天氣
讓她和我多留一個記憶
或許他還在乎
傷透我的心 我一定要放棄

從今天開始我要學會愛自己
對於愛情你還是無能為力
別再讓她傷害你 她也不是你的唯一
我告訴過你 別對愛情太癡迷
到了最後痛的人 還是我自己
你不需要有懷疑

釋放自己 就會變得更美麗
我的心早就已經沒有了愛情
你那麼努力 那麼用心
尋找真的愛情
告訴你 今天開始
我不會再愛你
請你離開 你不懂愛
你也不用期待

_____________________________________________________

有沒有一雙手,握住了便不輕易放手
有沒有一雙眼,含情脈脈不忍移開
有沒有一個肩膀,可以倚靠一輩子都有安全感
有沒有一種感覺,享受了一輩子都還嫌少

有沒有一種愛情,熱愛了一輩子還想更熱

有沒有一場擁抱,緊緊的讓兩個人再也不分開
有沒有一種約定,是相約每一個來生都要和你相遇
有沒有一段感情,深深刻在心裡一輩子不會忘記

有沒有一個男人,是妳用盡了一生力氣還捨不得將他遺忘

我覺得呢段野好正喎,,我完全唔覺得好笑.....

我想問...

有沒有一個人,,,令你有晒以上既感覺?!

有既話就好好珍惜la....

我重申多1次,,,呢篇野絕對唔好笑...

點解有人會話好笑架....

記下心事時間︰2005-11-26 12:39 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 22 日  星期二

歌名:
從無意外

直至某一天你肯愛上這個傻孩子 若我未夠 就落力地補救
為何愛你總是太難 你的說話很冷
恨我沒法花光所有運氣 來換到你的看得起
#如無意外我會為你守著未來 別要怕我尚未看開
盼你前來對我施捨慷慨 不敢講 這應不應該
由前到後我會為你守到最後 若你對我尚未放手
問你太多不愛我理由 但你卻在此刻變了木偶
太悶嗎 讓我找些笑話跟你制做氣氛 記得 你最喜愛聽吧
直至某一天她再找你 我又被遺棄 學習企起 明白這個是定理(#)
你看我就似小丑 還怎麼講我感受 若你要用我雙手
來換你兩的以後 就拿走
從無意外我會為你死去活來 望你有天會肯裝載
試問哪個可以到達未來 看到你我的將來
如有意外我會為你擋到最外 怕你受到某些傷害
若我慶幸等到你愛 但怕哪時而經一不可再
若有天 在街裡看到我 仍是獨個雙手插袋 拜託 你兩不要叫我
__________________________________________________________

句句歌詞都好正////慢慢睇晒佢呀///

記下心事時間︰2005-11-22 04:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 21 日  星期一

尋晚on到12點幾就去訓//訓到2點幾起身

跟住聽收音機聽到6點,,再去訓..算唔算通宵呢?!

攪好d野出門口,,去天外天食野..同豬事夫婦一齊

食到踏2先趕返學校..一入學校過左陣就打鐘//

好耐未試過咁險架...安兒今日冇返學呀//快d好返啦

返學校都ok啦//不過d人玩得好噪下//

lunch同佩玲一齊//幾好呀...開心吧

發現自己觀察力好左呀//值得開心//

放學去左入數交冷氣費..買左野///

咁就回家啦//cherry要出銅鑼灣..小心夜晚凍呀

又聽左一首好好聽既歌..雖然我冇幸福既感覺

不過呢首歌係唔錯///魔法童話

 

吻一刻 熱情令我的心情愉快地 笑一下

愛是能再次萌芽 我願愈來愈愛她

這一刻 若然我想找尋零角落仍未懼怕

原來今世只需陪著我 就算看不到也好


猶如黃昏 回家 誰魔法令我放輕一下

原來愈行愈近存代價 是妳令我時常牽掛

猶如王子 童話 從今以後也會愛惜好嗎

何況默然讓我傻多下 若故事有時像笑話 也都不怕

重有我好想講,,,我好鍾意醒覺呢首歌呀...

不過吳浩康唱得唔夠激動...好多位都好平淡

最尾個段超正///

記下心事時間︰2005-11-21 05:09 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 20 日  星期日

尋晚成2點幾先訓得著,,,唔知係凍得制定太掛住安兒呢

好耐未試過咁夜都訓唔著...亦都諗左好多野

係因為豬展同我講既野&一本書既關係...我要睇多幾次呢本書

豺狼的微笑///我覺得自己成個人好似唔同左咁....比起前2日

今朝8點幾起左身,,,on居居咁等成家起身先有得去食野

老豆比錢我咋嘛,,,都唔明點解我阿媽要強搶左去///可悲

買左返學鞋///行左陣就返屋企.....


貪不到您一吻,攀不起我心癮

我重未聽厭呢首歌,,,好正呀////

我知我最尾能定必把頭抬
放低所愛我也許等只需被愛
美夢已死 虛空一片的未來
也未算絕 我學會施捨慷概
我都算愛過勇敢終須愛錯
我真討厭  愛上您麼的一個我
眼淚太多 傷心好過痛惜我
約定未來 縱要自愛都必須快樂存活過

 

1) 如果你得$10要出街過一晚,你會買d咩? 奶茶
2) 你覺得邊個fd既說話最有道理?小流
3) 人地講左d咩會搞到你打佢?唔知架
4) 平時online,第1個叫你既人係邊個?冇呀
5) 你媽咪追住你黎打既時候,你會用咩引開佢注意?唔知......
6) 如果父母嗌交,你個心會?唔据,,激氣
7) 你覺得會因咩事而對住你愛既人感覺到無奈?佢唔理我


8) 最常分手既原因係咩?唔知
9) 見到d咩最驚?迷失自我
10) 返學用幾多個鬧鐘? 1個
11) 自殺你會揀割脈定跳樓?割脈!!
12) 有無同過你屋企個管理員傾偈?!有既 佢開門 我講唔該
13) 請用1句歌詞形容你依家既心情:我想哭 你可不可以暫時別要睡
14) 用塗改液定塗改帶?塗改液
15) 你會揀MJ做你老豆定britney做你阿媽? 我會揀MJ做我爸爸
16) 你寧願無手指定腳指?腳指
17) 如果行行下街,條褲爆呔,第一時間你會做d咩?扮冇事...
18) 你會點樣拒絕個你唔鍾意既異性?唔知
19) 你鍾意食金莎定麥提莎多?薄荷朱古力
20) 如果CE響試場出面先發覺無帶准考證,咁你會點?同條友解釋下
21) 行街連續可以行幾多個鍾?冇計過

22) 響公共場所去完toilet冇廁紙會點做?我自己有帶
23) 去完toilet有冇次次洗手呀?有
24) 要過對面海會揀搭船定巴士?搭船
25) 塞車個時會訓覺定寧願擘大雙眼起度等?睇環境而定
26) 樓上裝修好嘈既話會唔會開窗鬧佢?唔會,,會出街
27) 沖涼唔記得拎毛巾點辦?叫媽媽掛係門口,伸隻手出去拎
28) 搭lift俾佢夾住件衫會大力蚊番出黎定由得佢?蚊返出黎
29) 過左小朋友階段仲有冇試過食手指?無
30) 行樓梯鍾意上多定落多?落
31) 揀養隻小強定養條四腳蛇:小強 貪佢夠強
32) 你最鐘意邊個新聞報導員:冇留意過
33) 上殘酷一叮,你會唱咩歌?冇可能發生既事
34) 揀deep v白靈同讓半球章小慧:兩個個樣都麻麻 睇身材有咩好睇?

35) 逼你剪白靈個河童頭,有咩感覺:驚比人笑
36) 有冇試過打上電台?冇
37) 有冇試過寫信比dj?冇
38) 響街想開大,會去公廁/酒店/死忍番屋企?返屋企先all得舒服
39) 寧願拎紅白藍定惠康膠袋出街? 紅白藍 舊年先買過個
40) 你識幾多個人叫nelson? 冇
41)18歲第一時間做咩野:慶祝生日
42) 係學校最想摑邊個miss/sir:冇
43) 你有100萬會做咩:咁少錢 我想做既野都做唔到
44) 有邊個同你同年同月同日生:唔知
45) 最討厭人點叫你:唔知
46) 聽過最唔好笑既笑話:好笑
47) 邊個會出街吾著鞋:唔清楚
48) 邊個會食鼻屎:未見識過
49) 你夠唔夠膽用粗口同你父母講野:試過 係發脾氣先會
50) 夠的話,用過d咩?話唔到比你知 我打字出唔到聲
51) 口水多過茶既係邊個?唔知
52) 個樣最似狗既係邊個?性格狗就有既
53) 喜歡貓王定MJ?兩個都唔多鍾意
54) 睡公主同李小龍襯唔襯? 唔襯
55) 吾襯,噤同邊個襯? 希特拉同布殊
56) 畀你染頭,會染白定紅?白 本身個頭都有
57) 每日1定會做既野?食野
58) 每日大約去幾多次廁所:唔知 答唔到你

 59) 你覺得自己肥唔肥:都幾架
60) 咩類型既異性會吸引你:知道完全和你合眼緣
61) 每日會online幾多個鐘:唔知
62) 如果比你鬧你最唔鍾意既人,你會點鬧佢:我唔會鬧人架喎
63) 你係一個男仔,響沙灘上見到個靚女乜都無著,你會唔會望佢? 除左盲先會唔望
64) 有個人好認真親口同你講『你好樣衰!』,會有咩反應? 係咁架啦 無人叫你望我架喎
65) 去街買野到比錢果陣先發覺唔夠錢比,會點做? 唔會發生掛
66) 有個異性朋友突然攬住你喊,你會點呢?我會比佢攬住 等佢喊完
67) 響街無啦啦有個陌生人同你講『你個屁股好大』,有咩反應? 多謝你話我知
68)如果可以比個願望你,想:超越晒所有地球人 我唔會比自己做無知個個

69) 如果有個好好好既同性朋友話好愛你,你會點?我都愛你
70) 響度街度比人非禮,會唔會大嗌『非禮』或者報警? 我諗唔會發生係我身上

71) 搞大左你女朋友個肚,你會點? 如果我條女大肚 都唔係我攪大架啦
72) 出街個陣有人同你講叫你做model,你會點? 唔理條友 閃人
73) 如果有個同性朋友追求你,會點做? 扮唔知情
74) 係地鐵入面,隔離個男人係度扢鼻屎,會點做? 行去第2度
75) 有個你唔鍾意既人,用時代大銀幕同你示愛,會點做呢?  點唔鍾意 都會感動掛
76) 最鍾意去邊個街市?新街市掛
77) 阿媽最鍾意打你邊一度?我個頭
78) 妳點解會中意一個人? 佢夠吸引
79) 妳係唔係以貌取人? 睇樣再加有冇腦
80) 妳平時會唔會對事考慮得好周詳? 會
81) 有冇隨時會同人打架既諗法? 冇
82) 警察同黑社會既分別在於: 一個執法未必係好人 一個犯法未必係衰人
83) 媽媽爸爸只可選一個,妳選咩? 我唔比呢種事發生
84) 家人既說話,妳可以聽幾多? 聽晒 不過冇記晒
85) 試過離家出走? 未
86) 如果係,帶d咩走? 錢 電話
87) 妳有幾多個親戚? 未計過
88) 有冇因為俾異性hurt過而想鍾意同性? 冇
89) 有冇鍾意過大你好多年既異性? 有既 點知算大好多年?
90) 你想將來做咩工? 諗過 不過放棄晒
91) 將來想住響邊區?  首先要係豪宅區
92) 如果你有1個女,會改佢做咩名? 冇諗過要結婚生bb
93) 如果有日你上左港聞頭版,會唔會繼續唔遮面出街? 唔會 人對唔關自己事既野唔記得耐
94) 如果要你做1個artist,會揀做邊個?  周永恆 幫佢改變而家既命運
95) 除左白色底褲,你仲會揀咩色?  灰色
96) 如果有得同你最鍾意既人1齊去街,你會點安排呢1日:搵到令佢鍾意我既方法再跟住做
97) 會唔會溝返以前條女或者仔? 唔會
98) 如果呢個世界只係剩返1個異性,你會揀邊個? 豬展掛
99) 當小紅帽遇上小飛俠時,會發生咩事? 小飛俠拎左小紅帽既帽 小紅帽唔再係小紅帽
100) 星星/月亮/太陽邊樣閃d? 一閃一閃小星星 歌都有得你唱

 



記下心事時間︰2005-11-20 06:24 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]