Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 31
累積人氣: 18338
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 10 月 22 日  星期六

尋晚11點幾訓,,,今朝8點起身...

都唔明點解咁支力,,都可以咁早起身...

覺得自己有少少唔正常,,運動會之後好似唔識餓咁...

on yee成2點半先起身,,,我早過佢成6個半鐘起身...

跟住傾電話傾到3點,,約左ar鍾3點陪佢買書...

跟住就行返黎,,我買野食買左$10..好抵食既lunch

跟住ar鍾上左黎我屋企,,坐左陣等我食埋野就送佢走...

返上黎繼續同安兒傾電話...跟住食飯...

P.S 今日dl左好多juno既舊歌黎聽******

################################################

頭上永掛那信念 終可高攀你身邊
多想不經意的見面 那怕道別角色可有變
引領你那光線我未遇見 
我卻 堅信另一邊彼此生命線 有天交接

來日察覺已太累 不懂支撐這身驅
彷彿思想也都渴睡 放棄道別了必需撤退
引領你那光線我願遇見 
你我交接在終點彼此生命線 瞬間終結


 

記下心事時間︰2005-10-22 09:19 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 21 日  星期五

尋晚睇左半本{離別曲},,張小嫻既書都ok...

今朝5點9起身,,6點半出門口...

等豬仔等到7點,,,去到運動埸又要練...

我終於識企係度,,1隻手係度拱落去...

跟住好晏先換衫,,換左1半就要去排隊,,,

lunch淨係食雪條,,超熱..不過冇食野都冇胃痛...又唔肚餓

返上看台係咁口益,,企過最高個度口益落黎,,,

把聲好沙,,好傻kai,,甘願去捱,,自願去kai

之後比賽都冇乜野,,最後也是輸了...

臨走之前,,,啦啦隊影相,,,好好笑...

條友講左句{{拍拍蘿由,,點點頭}},,,

比我無意中聽到,係度望住佢,跟住幾條友係咁笑...

這個白痴為了....

之後去左換衫,,我換衫換得太快...

換完安兒先落黎,,著校服同佢影左2張相...

跟住同1個識佢又唔知叫咩名既女仔1齊搭火車回家.....

某年曾經說過的1句說話,,

我現在還印象深刻,,不過你1定已經遺忘

***************************************

 天祐我們

***************************************

末路太爛 或者未必太習慣
捱一捱為時未晚 趁魔戒尚未發難

*贏了氣勢 又怕輸去甚麼東西
 路障不算甚麼東西 你我要心情美麗
 橫過了赤地天涯 仍能微笑發誓*

#天祐我們 全為我們還算鬥士
 能在最壞時刻起義
 就算我不是先知 都有信心

記下心事時間︰2005-10-21 07:28 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 20 日  星期四

愛情懸崖
作曲:周杰倫
填詞:徐若瑄

*妳說我像一個小孩 總愛讓妳猜
 我說妳才像個小孩 總要我說才明白
 有些事太快 失去了等待 障礙 沒了期待
 我們的愛 怎麼才自然 每次溝通不來
 就要離開 就說不要愛

 我掉進愛情懸崖 跌太深爬不出來
 下降的速度太快 來不及踏上未來
 妳的愛反覆徘徊 打亂我的呼吸節拍
 該怎麼逃開 我控制不來

 我掉進愛情懸崖 回想起妳的可愛
 傻傻的還在等待 以為妳還會回來
 妳的臉慢慢離開 時間快將我掩埋
 消失的太快 我負荷不來*
Repeat*

________________________________________

成晚係咁睇歌詞....最好都係呢首...

我終於明白呢首歌係講咩,,

前個排,,,我聽個時睇埋歌詞都唔明...

睇黎我又聰明左好多...

記下心事時間︰2005-10-20 08:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 19 日  星期三

Lost good things 童話破滅   E.D.I.S.O.N   C.H.E.N !!!!!!!!!!!


Pull off my blindfold and you're just too cold
U Sold me truth And baby I was so sold
You might as well cut me up Phy-sic-cal-lyU know

U got me on the edge of extremes

And I can't believe it
And don't know what to think

Summertime, my rhymes Were so lovesick

Now they're so sick, cause they ain't about love
Here's a pop lick-between us wasn't enough?
And I know

I felt good times come,, I thought they'd stay
Things undone..They become what may

Angels come,,But left today
And I let you slip away,,Listen now!!


Burning empty,,Still this can't be
Believe it or not-not that happy

Hotel, motel, it's hot in hell..Free from my cell
But, now left with no home

I want u to know..I never would have oh
Figured out That Way you play me now
It could have been forever
Now it's bringing me down

The high and now the low Up and down we go
Put myself to close Got burn like toast

Feels like I'm sinking
In the Dead Sea
Don't really care
The space inside is so empty

It's like it's over,,Before it begun
This song is over now,,,And so is our one.
----------------------------------------------------------------------

好耐之前頭文字D,, ar JAY架車爛左個陣播個首插曲...

記下心事時間︰2005-10-19 05:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 18 日  星期二

今日karisa病病地,,,佢係咁訓...攪到我有少少悶...

放學啦啦隊,,,好支力..終於口益到喉嚨有少少痛...

跟住返到屋企又有好多功課做,,,我要比心機ar..

係e家有時間就要開始努力la..

我話過我要做1個創造奇跡既人,,

我要令低估我既人驚訝..原諒我有太大野心

**************************

* 為求你開心 飾演忠厚女生 事事也不過問
我是吸引你的心才來熱吻 不用 問是否好男人
全憑我好心 就算總充滿疑問 學習到不傷心

當你又移情誰又是嘉賓,,

當我是情人誰又在旁付出至死一吻
無論誰在吻 但未必比豬吸引

對你其實己熱戀窮途 練得不會呷醋
從文棄武 你想要的 讓我不怕虛耗 你錯就是我不好

 

記下心事時間︰2005-10-18 06:00 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]