| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 10 月 12 日 星期三 |
|
今日放學唔洗啦啦隊,,,so好得閒..
陪mandy去拎校服,聽日大檢∼**
之後就周圍行,,跟住返新達..送左佢去火車站
on yee真係越黎越忙lu,要冷落我..
我都話冇人可以依靠1生1世架la..
我要獨立,,靠自己lu..就如小孩失去了保母1樣
上堂同karisa講埋以前做過d咩低能野,
就係用螢光筆當指甲油咁用..我隻尾指比佢油左..
抹左重有d色係度..同karisa坐是件開心事來的!!!
===============================
*我願我年年都似十四歲那天
別過年 別過年 最多天真不免膚淺
日日都拒絕看見明天 只是我們純真夢中化煙
不快樂只因充實知識 在成長裡漸變
畫公仔 雙眼外只得兩臂
有人說很歡喜 誰說了不起
換新衫 不過為基本美
太難帶出驚喜 童年愉快
因太易叫好 祈求的多麼簡單
自能做到 數指甲也當嗜好
得一個蠟燭加蛋糕 已想起舞
人大了沒有快樂隨手到
|
|
記下心事時間︰2005-10-12 05:44 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 10 月 11 日 星期二 |
|
今朝8點幾on到e家,,都未食過野,,
淨係飲左盒維他奶,,我ar媽話既:連街都懶落,抵你餓死..
今日聽左絲路,,又係ar信填詞..好聽的..
〔〔愛上你全部,放棄我的全部..〕〕{為你笑 為你哭}
(誰是誰的幸福,我從來不在乎)!!我只要你記住!!
e家用緊bt dl緊亞卡比槍擊事件,,
之前森美,小儀係節目講到咁好..希望快d dl完睇到la..
之前1直覺得首歌好熟,,唔知咩名..
原係係王心凌既第1次愛的人..
佢唱歌都ok架,當你都幾好聽..
不過佢個樣就麻麻...
灰色的天 你的臉
愛過也哭過笑過痛過之後只剩再見
我的眼淚 溼了臉
失去第一次愛的人竟然是這種感覺
*總以為 愛是全部的心跳
失去愛我們就要 就要
一點點慢慢的死掉*
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
原來安兒今日返左吉澳,,我都知佢出左去架la
如果唔係點會唔online,,,
攪到我有少少掛住佢...係少少咁多咋,,,
衰婆你唔好諗到自己咁偉大ar..
|
|
記下心事時間︰2005-10-11 09:07 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 10 日 星期一 |
|
今日遲左出門口,,,要豬仔等我..
跟住返黎換3..本身2點要返去..
不過我冇返到去...跟住1點8出門口去搵安兒
其實我真係有d驚我唔識路,,,
好彩最後都搵到佢...
之後行行行,,著拖鞋行街隻腳會好支力
跟住豬仔&豬天1齊走,,,
我就自己返屋企,,行到運頭塘先發現未交電話費
又上返去新達交...放埋聽日就有得返學la...
期待
放你的名字在我的內心,,我們1定會相遇
放我的真心在你記憶,,令你1定會記得我
____________________________________________
看見某人日記,,知道了某些東西
|
|
記下心事時間︰2005-10-10 12:57 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 9 日 星期日 |
|
2日冇出過街la我,唉...就黎自閉..
鍾xx尋日你唔得閒,今日唔聽我電話..失望
聽日9:30返vc,唔知放幾點...
睇黎我應該要做下功課..maths好多功課..
原來世界上係有咁多好人既.. END
我懂失去的悲傷 也懂進退的掙扎 但想起過去
都是失望 又何必要放不下
是習慣還是愛 不放心 還是不甘心 只有我自己知道解答
其實我沒有那麼愛他 真的不需要那麼想他
編織過的夢想 自已也可以抵達 誰說一定要有他
其實我沒有那麼愛他 沒有深陷到不可自拔
認清了真心話 我就放得下
深呼吸 抬頭望 發現天空很寬廣
這世界那麼大 幸福總會在某個地方
|
|
記下心事時間︰2005-10-09 04:27 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
我看見天空很藍 就像你在我身邊的温暖
生命有太多遺憾 人越成長越覺得孤单
我很想飛 多遠都不會累
才明白爱得越深 心就會越痛
我只想飛 在我的天空飛
我知道你會在我的身邊
回憶的畫面 記錄的語言
爱始终是你手中長長的線
載着我的想念 飛過了地平線
你温暖的笑臉還一如從前
回憶的畫面 記錄的語言
你說要我 學着勇敢一點
偶然哭紅了雙眼 你一定會了解 眼淚是我心中另一種完美
************************************
D歌詞真係填得好好,,,我係咁重覆咁聽呢首歌
|
|
記下心事時間︰2005-10-09 12:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | ... | 209 | »
|