Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 36
累積人氣: 18343
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 10 月 12 日  星期三

今日放學唔洗啦啦隊,,,so好得閒..

陪mandy去拎校服,聽日大檢∼**

之後就周圍行,,跟住返新達..送左佢去火車站

on yee真係越黎越忙lu,要冷落我..

我都話冇人可以依靠1生1世架la..

我要獨立,,靠自己lu..就如小孩失去了保母1樣

上堂同karisa講埋以前做過d咩低能野,

就係用螢光筆當指甲油咁用..我隻尾指比佢油左..

抹左重有d色係度..同karisa坐是件開心事來的!!!

===============================
我願我年年都似十四歲那天
別過年 別過年 最多天真不免膚淺
日日都拒絕看見明天 只是我們純真夢中化煙
不快樂只因充實知識 在成長裡漸變
畫公仔 雙眼外只得兩臂
有人說很歡喜 誰說了不起
換新衫 不過為基本美
太難帶出驚喜 童年愉快
因太易叫好 祈求的多麼簡單
自能做到 數指甲也當嗜好
得一個蠟燭加蛋糕 已想起舞
人大了沒有快樂隨手到

記下心事時間︰2005-10-12 05:44 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 11 日  星期二

今朝8點幾on到e家,,都未食過野,,

淨係飲左盒維他奶,,我ar媽話既:連街都懶落,抵你餓死..

今日聽左絲路,,又係ar信填詞..好聽的..

〔〔愛上你全部,放棄我的全部..〕〕{為你笑 為你哭}

(誰是誰的幸福,我從來不在乎)!!我只要你記住!!

e家用緊bt dl緊亞卡比槍擊事件,,

之前森美,小儀係節目講到咁好..希望快d dl完睇到la..

之前1直覺得首歌好熟,,唔知咩名..

原係係王心凌既第1次愛的人..

佢唱歌都ok架,當你都幾好聽..

不過佢個樣就麻麻...

灰色的天 你的臉
愛過也哭過笑過痛過之後只剩再見
我的眼淚 溼了臉
失去第一次愛的人竟然是這種感覺

*總以為 愛是全部的心跳
 失去愛我們就要 就要
 一點點慢慢的死掉*

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

原來安兒今日返左吉澳,,我都知佢出左去架la

如果唔係點會唔online,,,

攪到我有少少掛住佢...係少少咁多咋,,,

衰婆你唔好諗到自己咁偉大ar..

記下心事時間︰2005-10-11 09:07 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 10 日  星期一

今日遲左出門口,,,要豬仔等我..

跟住返黎換3..本身2點要返去..

不過我冇返到去...跟住1點8出門口去搵安兒

其實我真係有d驚我唔識路,,,

好彩最後都搵到佢...

之後行行行,,著拖鞋行街隻腳會好支力

跟住豬仔&豬天1齊走,,,

我就自己返屋企,,行到運頭塘先發現未交電話費

又上返去新達交...放埋聽日就有得返學la...

期待

放你的名字在我的內心,,我們1定會相遇

放我的真心在你記憶,,令你1定會記得我

____________________________________________

看見某人日記,,知道了某些東西

記下心事時間︰2005-10-10 12:57 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 9 日  星期日

2日冇出過街la我,唉...就黎自閉..

鍾xx尋日你唔得閒,今日唔聽我電話..失望

聽日9:30返vc,唔知放幾點...

睇黎我應該要做下功課..maths好多功課..

  原來世界上係有咁多好人既..                             END 

我懂失去的悲傷 也懂進退的掙扎 但想起過去
都是失望 又何必要放不下
是習慣還是愛 不放心 還是不甘心 只有我自己知道解答

其實我沒有那麼愛他 真的不需要那麼想他
編織過的夢想 自已也可以抵達 誰說一定要有他
其實我沒有那麼愛他 沒有深陷到不可自拔
認清了真心話 我就放得下

深呼吸 抬頭望 發現天空很寬廣
這世界那麼大 幸福總會在某個地方

記下心事時間︰2005-10-09 04:27 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

我看見天空很藍   就像你在我身邊的温暖
生命有太多遺憾   人越成長越覺得孤单
我很想飛 多遠都不會累
才明白爱得越深 心就會越痛
我只想飛 在我的天空飛
我知道你會在我的身邊
回憶的畫面  記錄的語言
爱始终是你手中長長的線
載着我的想念  飛過了地平線
你温暖的笑臉還一如從前
回憶的畫面  記錄的語言
你說要我 學着勇敢一點
偶然哭紅了雙眼 你一定會了解                                                                                                  眼淚是我心中另一種完美

************************************

D歌詞真係填得好好,,,我係咁重覆咁聽呢首歌

記下心事時間︰2005-10-09 12:34 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]