Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 8
累積人氣: 18361
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 12 月 12 日  星期一

頭先同安兒傾左陣電話...本身諗住訓返陣

點知訓極都訓唔著,,咁咪起返身...

原來安兒都發現我呢排唔開心,,,觀察力進步左喎

我硬係有D野唔自在咁,,但又唔知點解

或者我知點解,,不過係唔肯去承認,,,

傾電話個陣,,我突然諗返起我們不是朋友..同埋好心好報

係有幾句歌詞幾正既..

本身諗住聽日出街,,但係我要體諒下安兒ar...

就下佢,,其實我都可以識得體諒人架...

咁就星期6先出la,,我聽日又訓教...

上1個星期6,7我已經過得有少少失常,,

1日食得個1餐,,明知餓又唔想食野

明知大黑眼圈又訓唔著,,,

平時7,8點起身,,個2日訓到成11點先起身...

呢排都唔知自己搞緊乜,,自己搵野比自己煩

我今日又唔記得搵本IS書,,我驚我搵唔返本書///

 

記下心事時間︰2005-12-12 09:15 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 11 日  星期日

如果咖啡只有甜味..沒有苦澀的味道///

即使幾好飲...但已經不是一杯咖啡...

因為它沒有專屬咖啡的苦///

正如一個沒有靈魂的人一樣....

或者我真係太高估自己既能力...以為我想做就做到

但原來,,好多野唔係人可以完全掌握到///

自大和自信都是欺人的....

前者常欺騙自己,,,後者常欺騙別人,,,,     齊麥曼.

最嚴重既欺騙就係自欺,,,因為人最大既邪惡來自我們自己本身

我想知點解d哲學咁矛楯,,當你以為個句係真理既時候

但你又會另一句去反搏呢句野...

如果呢個世界冇絕對,,咁絕對等唔等於完美

除左科學公式之外..重有咩係絕對完美?!

+++++++++++++++++++++++++++++++

其實我們一樣自私
只保留讓自己快樂的方式
卻總是誤解別人的心事
不斷的自以為是

其實我們一樣幼稚
只在乎自己哭過了多少次
說感情像長不大的孩子
不斷的不斷的敷衍了事


記下心事時間︰2005-12-11 11:27 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 10 日  星期六

食蝦條食到喉嚨痛,,覺得自己好折墮....

成日自己拎黎攪1輪....無無謂謂既野..

好多野煩咁,,又唔知自己煩緊d咩

都唔知會唔會諗到癲癲地...

表面越開心既人,,或者佢地背後承受既好多

但承受痛苦既極限係去到邊?!

如果係無限既話...無限等唔等於永遠?!

永遠到底有幾遠?!

有冇人話到比我知...

____________________________

今日聽返<<我知道你得難過>>

有種唔知咩既感覺..


我知道你很難過

我知道你很難過 愛一個人 需要緣份 你何苦讓自己
越陷越深 別傻得用你的天真 去碰觸不安的靈魂
每一天只能痴痴的等 愛一個人 別太認真 你受傷的眼神
令人心疼 沒有一個人 非要另一個人 才能過一生
你又何苦逼自己 面對傷痕 我知道你很難過
感情的付出 不是真心就會有結果 別問怎麼做
愛才能長久 這道理 有一天你會懂 我知道你很難過
昨天是戀人 今天說分手就分手 別問你的痛 要怎麼解脫
多情的人註定 傷得比較久 愛若變成了刺 思念也成了痴
也許心碎是愛情最美的樣子

 

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

岩岩織完條深藍既頸巾,,織左2日咋..

人地話自己織會戴得特別暖....

但係點解我1D都唔覺得暖既..

唔知係咪織得疏得制...

 

記下心事時間︰2005-12-10 08:40 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 5 日  星期一

好凍ar,,冬天終於黎la...

褸住張被我重覺得好凍...

鼻塞好辛苦,,抖唔到氣...

============================


插曲

曲 : C.Y KONG 詞 : 因葵

如果滿足 如可滿足 如若要催毀我眉目
而我極痛 而你未痛 但實際只當是節目
如果我哭 如真要哭 難道要開口說屈服
純粹動作 未料有風 是否因此拼命歪曲
*I wanna fly! I wanna cry!
愈去隱藏 愈要破壞 如我愉快 完美狀態
才令你存敵意破壞 如果了解 心中不快
問你可曾為我偉大 人太倦了 請你諒解
求能讓我此后愉快

明知揭盅 仍加插曲 還未算真的最殘酷
如繼續痛 求再別碰 事實你早已下了毒
離開退縮 澄清接觸 誰料你一早已輯錄
尋我脈膊 為什快速 未知這是致命插曲

誰人愿痛完又痛 再追逐 公演過目
誰人又注意我不快 來回場合 總要被曲解

Repeat * twice

記下心事時間︰2005-12-05 08:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 4 日  星期日

尋晚傾電話傾到1點幾,,,足足3個幾鐘....

跟住2點幾先訓教,,,今朝8點幾自己醒左

我真係覺得自己好犀利,,,訓咁少都撐得住

9點鐘就攪掂晒所有野,,出九龍同姑媽飲茶

今日好多收獲ar,,姐姐買左好多cream,,保濕既野比我

姑媽買左好多野比我食,,,佢真係想食肥我

跟住去雀仔街買鸚鵡仔la,,係街口有隻人地既鸚鵡走黎同我玩

佢7歲架la,,,佢企係我隻手度,,任我摸佢,,超得意

玩完咁我就去搵鸚鵡bb,,點知e加話禽流感唔比入口

賣雀個個人話我之前好叻,,由bb養大佢

佢話10隻有7隻死架,,我都覺得我好叻...

咁我見到隻半歲既鸚鵡幾靚,,,咁我就買左佢啦

不過佢而家重未肯同我玩...希望佢同我玩la

之後衫都冇買就趕返屋企,,驚佢餓親....

行過花園街買左2舊冷...就係咁多....

___________________________________________________

記下心事時間︰2005-12-04 05:36 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]