Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 9
累積人氣: 18362
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 12 月 3 日  星期六

 
曲﹕陳國華    詞﹕李敏

就是離別過    就是懷念過

便清楚愛怎出錯
便清楚你真的愛我   
但往日我很傻

就是常做錯    就是求自我
未珍惜身邊一個
在此生再不想錯過

從年月裡    能全部看清楚


由始至終    只有你一位
難以代替    愛得多仔細
靜看著對方無言語
仍然是覺安慰
明天世間    怎去作估計
和你默契    愛一生一世
是你令人生能完美
誰人及你    等於我一切

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

呢排搵得咁辛苦,,,我終於搵到呢首歌la...

只要我想做既野,,冇野係做唔到架...^^

聽返鄭秀文D歌真係好好好好好聽...

好鍾意插歌ar.....]]]]]]]]

記下心事時間︰2005-12-03 06:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 2 日  星期五

今朝返到學校都好晏,,,好彩冇咩野要做

IS堂做實驗..個杯燒熱左放左係台度

我想睇個時無神神有聲,,嚇左1嚇

lunch買野上去安兒屋企食..2點1先返vc

今日我拆晒成條頸巾,,我都唔明我點解我會捨得

拆左咪又再重新開始過囉,,從捨棄學會得到

放學安兒送花比我喎,,真係好好笑

跟住同佢係某處傾左1陣計..佢就要同妹妹補習

咁我就回家la..今晚要冷靜少少...

岩岩同人chat ok打錯左pk

真係好白痴...對不起

======________________________------

 


  2005-11-23 07:03

關智斌 - 靈犀

是我蠢 會對著你這麼自信
信你愛我但你卻說浪漫無用
傷心的我似活在夢中 都因被你擊中
知你尚對我好
第三者殺到 你卻內疚吻我不到

你與那人來一舞於心中捅上了一刀 彷彿得到一半卻從未得到

*靈犀一點誰提點我
二人行難渡過擠多位怎樣過
情伴有很多 明日留給我 怎麼要吃苦果
就盡那樂靈機一觸來提醒我
沒情人仍是我  無謂受盡痛苦但求拒絕折磨
所希望太少 所失望太多 誰人想我想我想我那會愛定我*

沒有你 我那用時刻都受氣
愛過了學會勉強亦是無味
辛苦演戲似虐待自己 但自問最愛一剎那間都可以飛

Re*
如未曾認識過也許以後更加諧和
如良朋來回盡更多 日後更珍惜我

是我彼此曾認真過
但其餘人物太多終於多得你沒有枉過
終於拋得低我你犯了怎麼的錯 我也對你偉大誠實去祝賀

這麼方能提醒我 沒情人仍是我 無謂受盡痛苦但求拒絕折磨
所希望太少 所失望太多 誰人想我想我想我那會愛定我

記下心事時間︰2005-12-02 05:54 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 12 月 1 日  星期四

今日放學個時new york H.E整左野食,,,

咁就比我瓜分左1舊黎食,,,好好味ar真係

跟住佢地搵Benny,,我就走人la..冇咩興趣

食開有條路,,去ok買左個包食,,又係好好味

返黎個陣見到珊,,咁返屋企即刻開電腦同佢chat,,

原來有人係發現我既改變架,,珊觀察力真係幾好..

同佢chat左好多個人睇法既問題...

我諗我會多左個思想上同我差唔多既fd,,

或者我同佢唔同,,

當我過份理智清楚自己處境既時候,,,

我會藐視身邊既人既無知...

lunch同安兒傾計,,你終於知道明白到

發現身邊既人無知係咩感覺...

_______________________________

 END 

記下心事時間︰2005-12-01 05:10 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 30 日  星期三

今日著住套野,,,真係又焗又樣衰,,,

PE個個都喪晒咁既,,,自由活動個時....

我打左個排球出去,,,對出係火車路,,,有d驚...

跟住lunch3人行,,,一路行一路溫IS...

點解連new york都會咁好人既,,,我覺得做1個好人真係好傻

不過唔知點解我身邊既人都係好人=.=

係咪只要你唔損傷到人地既利益下...

人地唔會用敵意既態度對你呢?!

上maths,,,講左成堂廢話,,打鐘先黎講書....

會唔會遲左d呢?!

之後搵左安兒1陣,,,無野做咁我走先la....

好憎教eng個條友,,,話我地班遲拎書出黎,,,

你自己都唔係準時上黎上堂la,,,

話我地冇心聽書,,,我唔覺得你有心教書囉

你咪又係為錢,,,懶係正義咁...講晒廢話

都唔明有咩資格係度噪///

尋晚諗緊一樣,,,不過唔想開口去講

我唔想真係如我想像中咁....

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

d歌詞講得好岩...首歌都好好聽

好鍾意呢首歌///現實///算不算諷剌

備份
作曲:小安    主唱:元衛覺醒     填詞:衛斯理/是元介
*傷痕 能讓一個人變愚笨 失去了理性卻該怎麼平衡
 想念 妳在我內心殘留下的體溫 愛情的天真

#眼神 逃不出變調的靈魂 付出的青春在瞬間中沉淪
 才發現 在妳的心中還有一個別人 我只是備份

△愛過 之後讓我自己變的完整
 痛過 在美麗的背後藏著別人
 放手 我會試著忘記備份的傷痕
 我的愛 已不在 妳離開 不能再從頭 短暫的停留

Repeat *,#,△

★愛過 之後讓我自己變的完整
 痛過 在美麗的背後藏著別人
 放手 我會試著忘記備份的傷痕
 妳的愛 已不在 我離開 不想再從頭 不再有傷痛

我不能再從頭 短暫的停留

Repeat △,★

我的愛 已不在 妳離開
不能再從頭 短暫的停留

傷痕是一種玩笑的口吻 過去的情節我不打算備份

記下心事時間︰2005-11-30 07:33 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 11 月 29 日  星期二

我諗我淨係會係呢個日記講出自己既感受,,,

今日上英文堂又講恐怖野...守護靈...

每個人都有自己既守護靈....如果你搵到佢出黎

佢可以幫你任何事,,,只不過要答應佢1個條件

1個由佢提出而你必需達到既條件///

我信有呢d野架,,,不過我唔信神可以幫助人囉

我講左1個句野,,,係唔係真係咁好笑呢?!

如果真係有天堂地獄既話,,,咁///

天堂係咪大氣層,,地獄係咪溶岩層呢?!

放學retest,,豬仔生日...食蛋糕....

唉,,咁就一日啦....返黎又係咁聽夜曲...

好好好鍾意呢1首歌...

如果1個人既笑並不牽動佢面上既5官...

咁個1個笑容1定唔係出自真心,,,

可以係1個苦笑,,或者敷衍....

有時,,笑真係唔代表開心架....

我不清楚什麼事令到我難過,,,

或許是我不容許自己快樂///

夜曲
作曲:周杰倫    主唱:周杰倫     填詞:方文山

#一群嗜血的螞蟻 被腐肉所吸引
 我面無表情 看孤獨的風景
 失去妳 愛開始分明
 失去妳 還有什麼事好關心
 那鴿子不再象徵和平 我終於被提醒 
 廣場上餵食的是禿鷹
 我用漂亮的押韻 形容被掠奪一空的愛情#

啊 烏雲開始遮蔽 夜色不乾淨 
公園裡 葬禮的回音 在漫天飛行
送你的 白色玫瑰 在純黑的環境凋零
烏鴉在樹枝上詭異的很安靜
靜靜聽 我黑色的大衣
想溫暖你 日漸冰冷的回憶
走過的 走過的 生命
啊 四周瀰漫霧氣 我在空曠的墓地
老去後還愛你

*為你彈奏蕭邦的夜曲 
 紀念我死去的愛情
 跟夜風一樣的聲音 
 心碎的很好聽
 手在鍵盤敲很輕 
 我給的思念太小心
 你埋葬的地方叫幽冥

 為你彈奏蕭邦的夜曲 
 紀念我死去的愛情
 而我為你隱姓埋名 
 在月光下彈琴
 對妳心跳的感應
 還是如此溫熱親近
 懷念你那鮮紅的唇印*

那些斷翅的蜻蜓 散落在這森林
而我的眼睛 沒有絲毫同情
失去妳 淚水混濁無情
失去妳 我連笑容都有陰影
風在長滿青苔的屋頂
嘲笑我的傷心
像一口沒有水的枯井
我用淒美的字型
描繪後悔莫及的那愛情

Repeat *#

記下心事時間︰2005-11-29 06:28 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]