| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 12 月 3 日 星期六 |
|
曲﹕陳國華 詞﹕李敏
就是離別過 就是懷念過
便清楚愛怎出錯
便清楚你真的愛我
但往日我很傻
就是常做錯 就是求自我
未珍惜身邊一個
在此生再不想錯過
從年月裡 能全部看清楚
由始至終 只有你一位
難以代替 愛得多仔細
靜看著對方無言語
仍然是覺安慰
明天世間 怎去作估計
和你默契 愛一生一世
是你令人生能完美
誰人及你 等於我一切
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
呢排搵得咁辛苦,,,我終於搵到呢首歌la...
只要我想做既野,,冇野係做唔到架...^^
聽返鄭秀文D歌真係好好好好好聽...
好鍾意插歌ar.....]]]]]]]]
|
|
記下心事時間︰2005-12-03 06:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 12 月 2 日 星期五 |
|
今朝返到學校都好晏,,,好彩冇咩野要做
IS堂做實驗..個杯燒熱左放左係台度
我想睇個時無神神有聲,,嚇左1嚇
lunch買野上去安兒屋企食..2點1先返vc
今日我拆晒成條頸巾,,我都唔明我點解我會捨得
拆左咪又再重新開始過囉,,從捨棄學會得到
放學安兒送花比我喎,,真係好好笑
跟住同佢係某處傾左1陣計..佢就要同妹妹補習
咁我就回家la..今晚要冷靜少少...
岩岩同人chat ok打錯左pk
真係好白痴...對不起
======________________________------
|
|
|
關智斌 - 靈犀
是我蠢 會對著你這麼自信
信你愛我但你卻說浪漫無用
傷心的我似活在夢中 都因被你擊中
知你尚對我好
第三者殺到 你卻內疚吻我不到
你與那人來一舞於心中捅上了一刀 彷彿得到一半卻從未得到
*靈犀一點誰提點我
二人行難渡過擠多位怎樣過
情伴有很多 明日留給我 怎麼要吃苦果
就盡那樂靈機一觸來提醒我
沒情人仍是我 無謂受盡痛苦但求拒絕折磨
所希望太少 所失望太多 誰人想我想我想我那會愛定我*
沒有你 我那用時刻都受氣
愛過了學會勉強亦是無味
辛苦演戲似虐待自己 但自問最愛一剎那間都可以飛
Re*
如未曾認識過也許以後更加諧和
如良朋來回盡更多 日後更珍惜我
是我彼此曾認真過
但其餘人物太多終於多得你沒有枉過
終於拋得低我你犯了怎麼的錯 我也對你偉大誠實去祝賀
這麼方能提醒我 沒情人仍是我 無謂受盡痛苦但求拒絕折磨
所希望太少 所失望太多 誰人想我想我想我那會愛定我
|
|
|
記下心事時間︰2005-12-02 05:54 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 12 月 1 日 星期四 |
|
今日放學個時new york H.E整左野食,,,
咁就比我瓜分左1舊黎食,,,好好味ar真係
跟住佢地搵Benny,,我就走人la..冇咩興趣
食開有條路,,去ok買左個包食,,又係好好味
返黎個陣見到珊,,咁返屋企即刻開電腦同佢chat,,
原來有人係發現我既改變架,,珊觀察力真係幾好..
同佢chat左好多個人睇法既問題...
我諗我會多左個思想上同我差唔多既fd,,
或者我同佢唔同,,
當我過份理智清楚自己處境既時候,,,
我會藐視身邊既人既無知...
lunch同安兒傾計,,你終於知道明白到
發現身邊既人無知係咩感覺...
_______________________________
END
|
|
記下心事時間︰2005-12-01 05:10 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 11 月 30 日 星期三 |
|
今日著住套野,,,真係又焗又樣衰,,,
PE個個都喪晒咁既,,,自由活動個時....
我打左個排球出去,,,對出係火車路,,,有d驚...
跟住lunch3人行,,,一路行一路溫IS...
點解連new york都會咁好人既,,,我覺得做1個好人真係好傻
不過唔知點解我身邊既人都係好人=.=
係咪只要你唔損傷到人地既利益下...
人地唔會用敵意既態度對你呢?!
上maths,,,講左成堂廢話,,打鐘先黎講書....
會唔會遲左d呢?!
之後搵左安兒1陣,,,無野做咁我走先la....
好憎教eng個條友,,,話我地班遲拎書出黎,,,
你自己都唔係準時上黎上堂la,,,
話我地冇心聽書,,,我唔覺得你有心教書囉
你咪又係為錢,,,懶係正義咁...講晒廢話
都唔明有咩資格係度噪///
尋晚諗緊一樣,,,不過唔想開口去講
我唔想真係如我想像中咁....
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
d歌詞講得好岩...首歌都好好聽
好鍾意呢首歌///現實///算不算諷剌
| 備份 |
| 作曲:小安 主唱:元衛覺醒 填詞:衛斯理/是元介 |
*傷痕 能讓一個人變愚笨 失去了理性卻該怎麼平衡
想念 妳在我內心殘留下的體溫 愛情的天真
#眼神 逃不出變調的靈魂 付出的青春在瞬間中沉淪
才發現 在妳的心中還有一個別人 我只是備份
△愛過 之後讓我自己變的完整
痛過 在美麗的背後藏著別人
放手 我會試著忘記備份的傷痕
我的愛 已不在 妳離開 不能再從頭 短暫的停留
Repeat *,#,△
★愛過 之後讓我自己變的完整
痛過 在美麗的背後藏著別人
放手 我會試著忘記備份的傷痕
妳的愛 已不在 我離開 不想再從頭 不再有傷痛
我不能再從頭 短暫的停留
Repeat △,★
我的愛 已不在 妳離開
不能再從頭 短暫的停留
傷痕是一種玩笑的口吻 過去的情節我不打算備份 |
|
|
記下心事時間︰2005-11-30 07:33 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 11 月 29 日 星期二 |
|
我諗我淨係會係呢個日記講出自己既感受,,,
今日上英文堂又講恐怖野...守護靈...
每個人都有自己既守護靈....如果你搵到佢出黎
佢可以幫你任何事,,,只不過要答應佢1個條件
1個由佢提出而你必需達到既條件///
我信有呢d野架,,,不過我唔信神可以幫助人囉
我講左1個句野,,,係唔係真係咁好笑呢?!
如果真係有天堂地獄既話,,,咁///
天堂係咪大氣層,,地獄係咪溶岩層呢?!
放學retest,,豬仔生日...食蛋糕....
唉,,咁就一日啦....返黎又係咁聽夜曲...
好好好鍾意呢1首歌...
如果1個人既笑並不牽動佢面上既5官...
咁個1個笑容1定唔係出自真心,,,
可以係1個苦笑,,或者敷衍....
有時,,笑真係唔代表開心架....
我不清楚什麼事令到我難過,,,
或許是我不容許自己快樂///
| 夜曲 |
| 作曲:周杰倫 主唱:周杰倫 填詞:方文山 |
|
#一群嗜血的螞蟻 被腐肉所吸引
我面無表情 看孤獨的風景
失去妳 愛開始分明
失去妳 還有什麼事好關心
那鴿子不再象徵和平 我終於被提醒
廣場上餵食的是禿鷹
我用漂亮的押韻 形容被掠奪一空的愛情#
啊 烏雲開始遮蔽 夜色不乾淨
公園裡 葬禮的回音 在漫天飛行
送你的 白色玫瑰 在純黑的環境凋零
烏鴉在樹枝上詭異的很安靜
靜靜聽 我黑色的大衣
想溫暖你 日漸冰冷的回憶
走過的 走過的 生命
啊 四周瀰漫霧氣 我在空曠的墓地
老去後還愛你
*為你彈奏蕭邦的夜曲
紀念我死去的愛情
跟夜風一樣的聲音
心碎的很好聽
手在鍵盤敲很輕
我給的思念太小心
你埋葬的地方叫幽冥
為你彈奏蕭邦的夜曲
紀念我死去的愛情
而我為你隱姓埋名
在月光下彈琴
對妳心跳的感應
還是如此溫熱親近
懷念你那鮮紅的唇印*
那些斷翅的蜻蜓 散落在這森林
而我的眼睛 沒有絲毫同情
失去妳 淚水混濁無情
失去妳 我連笑容都有陰影
風在長滿青苔的屋頂
嘲笑我的傷心
像一口沒有水的枯井
我用淒美的字型
描繪後悔莫及的那愛情
Repeat *# |
|
|
記下心事時間︰2005-11-29 06:28 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 180 | 181 | 182 | 183 | 184 | 185 | 186 | 187 | 188 | 189 | ... | 209 | »
|