| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 20 日 星期二 |
|
今日lunch安兒攜帶左我返屋企...
上左去痴餐,,,跟住好快就返返去學校,,,
之後都冇乜野,,,尋日聽左好自為之,,有少少唔知點既感覺//
〔〔〔〔〔〔〔〕〕〕〕〕〕〕----------------
*總覺得世界欠了你 什麼
總覺得世界欠了你 很多
別以為用悲傷可足夠換驚喜
別以為在家中等於處死
沒有人從出生所有是完美*
祇要不去放棄了你 夢想
總有天你也會戴上 勳章
沒理由什麼都不堪這樣一擊
沒理由吝嗇的欣賞自己
沒有人從出生所有是完美
#願你了解你爸爸 願你可體恤媽媽的訓話
奉上最多 心血花光 為何未懂得珍惜這感覺
自我撫心問過嗎 答謝過愛你每一個嗎
不懂說話安撫他嗎 等著你來回家不用怕#
Repeat *#
|
|
記下心事時間︰2005-09-20 05:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 9 月 19 日 星期一 |
|
尋晚,,本身諗住出去個時,偏偏又落雨喎..
跟住停d雨停左先出去..
首先就係去搵安兒先la,,跟住就行去買個包,,
安兒餓親既話,,我心痛架..
之後行去海濱,,跟住豬展打比我(好開心架)
9點幾個見到佢地la,H4全部係晒度...
跟住坐係d草度,,條褲&衫都濕左..
玩左陣蠟燭,,跟住係度玩truth or dare
我寧願揀dare,,如果比人問問題,,係咁多人面前好難講出口..
無神神有個變態女人走過黎話我地煲蠟,,
跟住又有2條友黎睇,,都唔知比咩反應佢地好..
所謂既口頭警告,,其實煲蠟既定義係咩..
之後等條8婆走左先繼續玩,,
我唔甘心可愛既豬展淨係同安兒玩,,唔同我玩...
走個時,,佢地話佢食糖水個d,,
我又唔想去,,安兒就好偉大咁陪我返屋企...
行返屋企經過vc都覺得得人驚,,
安兒送到我去新達,,之後又要佢自己一個行返去大埔墟...
返到屋企個時,,我老豆都返左黎la,,重諗住佢會夜過我..
老母就訓左,,,跟住打個電話比安兒,,等佢唔好擔心我係邊度仆親..
跟住就攤係張床度,,都訓唔著,,因為我衫又唔換,涼又唔沖...
e家去沖涼先...好鍾意呢首歌既歌詞
__*__*__*__*__*__*__*__*__*__*__*__*__*
曾給我精彩過 學會慶幸得到過
辛酸痛楚 怎會離棄我 也算不上甚麼
曾給某君拋棄 學會悔恨不應記
首首愛歌 總要留到尾 就當一紀念碑
*當天快樂就留做記認 他朝失去也能真的看清
當天馬路樹旁在約定 怎可保證 快清醒
悔恨曾任性 願各位傾聽 吐出苦水可更高興
往日曾路過 就算灰心過 難忘記 在今天也盡興*
|
|
記下心事時間︰2005-09-19 10:09 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 18 日 星期日 |
|
我很討厭這個世界,,,
每當我快樂時...祂總要奪去我的希望....
總要我難過...
知唔知咩叫做無助,,
唔係搵唔到人幫你,,
而係人地知道你既難處,,都冇辨法幫到你....
|
|
記下心事時間︰2005-09-18 01:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 17 日 星期六 |
|
今朝晨咁早7點就比ar媽叫醒左,,話陪佢食早餐..
跟住食完佢就走la,,我又要回家做個好孩子..
今日都冇人得閒陪我架la,,心淡晒..
今日成日都會係屋企,,沒地方去aR..
咁早開腦都無乜人on9..
跟住就要悶悶悶...好想快d冬天..
我厭倦左夏天la...
+++++++++++++++++++++++++
和你切磋不怕傷 傷得起至像樣
怕死如何打仗 捱不住了記住笑 顧及好形象
無法痛哭該拍掌 哭得出太異樣
怕死誰人景仰 沉不住氣也別理 以自尊為上
全地熱血我亦照樣落場
無悔我一身重傷 用汗水化做力量
未怕絕望嘗敗仗 內心像鐵石才算正常
|
|
記下心事時間︰2005-09-17 08:26 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 16 日 星期五 |
|
今日放學之後,,就去排個個咩冬季校服,,排左勁耐...
跟住2點幾,,同安兒佢地去食野...
我成日叫人地睇路,,原來最唔睇路個個係我自己...
撞到個個人,,同佢講sor,,跟住佢係咁話唔洗sor..
跟住食野食到成3點..豬仔同安兒黎左我屋企...
我間房好彩無咩野比佢地睇..如果唔係我有排執..
個板係之前執房個時寫左句執房中,,而家重係度..
其實好多野我都記住係個心入面架,,就算個d係好耐之前既事..
跟住豬仔4點幾就走,,同安兒送左佢落去..
跟住去買左少少野又返上屋企..同安兒係咁傾計..
不過呢d日子都唔過得幾耐,,佢成日都唔得閒..
我都係時候真真正正咁比心機讀書,,雖然我討厭讀書..
不過人生存既價值就係為左人地既認同..
只有讀到書,,個d無知既人類先會認同我..
傾到6點到,,安兒就走la,,我又送佢落去..
返到黎就要收拾下個殘局la...
其實,,如果我識得理智少少,,或者唔會再傻多1次...
|
|
記下心事時間︰2005-09-16 07:07 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 194 | 195 | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | ... | 209 | »
|