Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 33
累積人氣: 18340
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 9 月 20 日  星期二

今日lunch安兒攜帶左我返屋企...

上左去痴餐,,,跟住好快就返返去學校,,,

之後都冇乜野,,,尋日聽左好自為之,,有少少唔知點既感覺//

〔〔〔〔〔〔〔〕〕〕〕〕〕〕----------------

*總覺得世界欠了你 什麼
 總覺得世界欠了你 很多
 別以為用悲傷可足夠換驚喜
 別以為在家中等於處死
 沒有人從出生所有是完美*

祇要不去放棄了你 夢想
總有天你也會戴上 勳章
沒理由什麼都不堪這樣一擊
沒理由吝嗇的欣賞自己
沒有人從出生所有是完美

#願你了解你爸爸 願你可體恤媽媽的訓話
 奉上最多 心血花光 為何未懂得珍惜這感覺
 自我撫心問過嗎 答謝過愛你每一個嗎
 不懂說話安撫他嗎 等著你來回家不用怕#

Repeat *#

記下心事時間︰2005-09-20 05:37 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 19 日  星期一

尋晚,,本身諗住出去個時,偏偏又落雨喎..

跟住停d雨停左先出去..

首先就係去搵安兒先la,,跟住就行去買個包,,

安兒餓親既話,,我心痛架..

之後行去海濱,,跟住豬展打比我(好開心架)

9點幾個見到佢地la,H4全部係晒度...

跟住坐係d草度,,條褲&衫都濕左..

玩左陣蠟燭,,跟住係度玩truth or dare

我寧願揀dare,,如果比人問問題,,係咁多人面前好難講出口..

無神神有個變態女人走過黎話我地煲蠟,,

跟住又有2條友黎睇,,都唔知比咩反應佢地好..

所謂既口頭警告,,其實煲蠟既定義係咩..

之後等條8婆走左先繼續玩,,

我唔甘心可愛既豬展淨係同安兒玩,,唔同我玩...

走個時,,佢地話佢食糖水個d,,

我又唔想去,,安兒就好偉大咁陪我返屋企...

行返屋企經過vc都覺得得人驚,,

安兒送到我去新達,,之後又要佢自己一個行返去大埔墟...

返到屋企個時,,我老豆都返左黎la,,重諗住佢會夜過我..

老母就訓左,,,跟住打個電話比安兒,,等佢唔好擔心我係邊度仆親..

跟住就攤係張床度,,都訓唔著,,因為我衫又唔換,涼又唔沖...

e家去沖涼先...好鍾意呢首歌既歌詞

__*__*__*__*__*__*__*__*__*__*__*__*__*

曾給我精彩過 學會慶幸得到過
辛酸痛楚 怎會離棄我 也算不上甚麼
曾給某君拋棄 學會悔恨不應記
首首愛歌 總要留到尾 就當一紀念碑

*當天快樂就留做記認 他朝失去也能真的看清
 當天馬路樹旁在約定 怎可保證 快清醒
 悔恨曾任性 願各位傾聽 吐出苦水可更高興
 往日曾路過 就算灰心過 難忘記 在今天也盡興*

記下心事時間︰2005-09-19 10:09 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 18 日  星期日

我很討厭這個世界,,,

每當我快樂時...祂總要奪去我的希望....

總要我難過...

知唔知咩叫做無助,,

唔係搵唔到人幫你,,

而係人地知道你既難處,,都冇辨法幫到你....

記下心事時間︰2005-09-18 01:47 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 17 日  星期六

今朝晨咁早7點就比ar媽叫醒左,,話陪佢食早餐..

跟住食完佢就走la,,我又要回家做個好孩子..

今日都冇人得閒陪我架la,,心淡晒..

今日成日都會係屋企,,沒地方去aR..

咁早開腦都無乜人on9..

跟住就要悶悶悶...好想快d冬天..

我厭倦左夏天la...

+++++++++++++++++++++++++

和你切磋不怕傷 傷得起至像樣
怕死如何打仗 捱不住了記住笑 顧及好形象

無法痛哭該拍掌 哭得出太異樣
怕死誰人景仰 沉不住氣也別理 以自尊為上
全地熱血我亦照樣落場
無悔我一身重傷 用汗水化做力量
未怕絕望嘗敗仗 內心像鐵石才算正常

記下心事時間︰2005-09-17 08:26 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 16 日  星期五

今日放學之後,,就去排個個咩冬季校服,,排左勁耐...

跟住2點幾,,同安兒佢地去食野...

我成日叫人地睇路,,原來最唔睇路個個係我自己...

撞到個個人,,同佢講sor,,跟住佢係咁話唔洗sor..

跟住食野食到成3點..豬仔同安兒黎左我屋企...

我間房好彩無咩野比佢地睇..如果唔係我有排執..

個板係之前執房個時寫左句執房中,,而家重係度..

其實好多野我都記住係個心入面架,,就算個d係好耐之前既事..

跟住豬仔4點幾就走,,同安兒送左佢落去..

跟住去買左少少野又返上屋企..同安兒係咁傾計..

不過呢d日子都唔過得幾耐,,佢成日都唔得閒..

我都係時候真真正正咁比心機讀書,,雖然我討厭讀書..

不過人生存既價值就係為左人地既認同..

只有讀到書,,個d無知既人類先會認同我..

傾到6點到,,安兒就走la,,我又送佢落去..

返到黎就要收拾下個殘局la...

其實,,如果我識得理智少少,,或者唔會再傻多1次...

 

記下心事時間︰2005-09-16 07:07 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]