Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 39
累積人氣: 18346
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 9 月 11 日  星期日

今朝7點鐘就醒左,,跟住聽歌聽到9點半先起身..

係咁重覆又重覆聽同1首歌..

尋日執完房,,連電話充電個舊野都唔知去左邊..

唔洗用la..唉..好悲aR∼*

如果要讓我活,,讓我有希望的活..

甚麼我總是要失望?!

*****************************

等待後面是等待 更沉默的等待 ..
然後咬緊了牙關 等待更多的等待

如果你 愛過我 你不會就這樣走                                     就這樣 丟下我 和那些天真承諾
如果我 再也不 不能再更多的承受                                       痛哭之後 卻又咬緊牙關
繼續漂流 繼續等候..

記下心事時間︰2005-09-11 01:37 PM    [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 10 日  星期六

今日都ok開心,,因為同根根1齊..真係笑死我..

小乖乖,,呢條友真係得意..

唔知點解同根根1齊係比平時開心勁多...

識左佢4年幾lu,,可惜唔同學校...

今日我終於知道個首歌叫咩名la,,今日好似幾開心咁..

因為屋企冇人牙嘛..

_______________________________

那些我愛的人,那些離去的風

那些永恆誓言,,是不是真的實現...

那些我愛的人,那些流過的淚

那些失去的感情,是不是挽留不到..

記下心事時間︰2005-09-10 06:42 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 9 日  星期五

返到屋企冇人,,跟住開腦打左日記先...煩事又比人煩

屋企1係冇人,,1係就係到嘈..

咁我寧願自己1個囉..咩叫快樂,,我唔知囉..

日日對住自己笑,,同自己講自己好快樂...

我做唔到囉∼*都唔知我靠咩黎生存既..

係其他人面前個個係咪真正既我呢..

我都知做人要開心d,,但我憑乜野去開心?!

呢個世界比過d咩我,,比完條命我..

等我自甘墮落aR?

我就算我做咩野我老母有冇認同過我aR?

事實上唔係我唔岩喎,,點解次次都係我比人鬧..

我老母話我依賴..係佢唔比我獨立咋..

就算我冇左個屋企,,我都生存到架...

成日講到我咩都唔好,,咁你自己又有咩野優點?!

我好想自己搵錢,,好想自己1個住..

好想你地知道我唔係你地想像中咁冇用架...

我唔係讀唔到書,,而係我唔去讀書..

所謂既成績,,值明到咩呀?!

1個好學生呀?!呢個世界標纖住要有學識,,

唔通我為左呢個世界個d無知既人生存咩?!

咁個d無知既人去傻,,你又要你個女去傻aR?

冇可能囉,,我唔係你想像中咁白痴架!

我都有思想架,,點解迫我讀書..

我唔出聲,,尊重你..同時你有冇尊重過我...理過我感受Ar?

我好想知我e家所付出既努力同承受既痛苦∼

我將來可以得到d咩囉..用乜野黎彌補我aR?

記下心事時間︰2005-09-09 04:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 8 日  星期四

岩岩同安兒傾左陣電話,,,佢話benny問我做乜咁耐都唔到佢度,,

估唔到世界上重有人記得我既存在aR,,

跟住佢問geog,,我今日先比教geog條友收左我本書,,

話我唔應該借功課比人抄喎...我出發點好架,,幫人咋嘛..

跟住越來越鍾意聽普通話歌,,真的好聽..

e家日日返到屋企都係訓教,,好享受訓教既安靜...雖然我訓緊教個時我唔清醒...

唔該我aR媽唔好成日煩我la,,可能我會忍無可忍架..

唔好以為我冇腦,,得唔得?!

都唔知我話自己係苟且偷生定叫做忍辱負重..

攪到我覺得自己唔係1個正常人咁...

不過所有既天才..背後所承受既痛苦,,付出既努力都比正常人多..

so我希望我係天才,,不過現實將我所以幻想都摧毀晒...

現實中,,我只係1個識得講,,做唔到成績比人睇既人..

其實人類係咪好傻呢,,生存為左達到目的..

就算得到成功感又點,,就算1個人點努力都唔可以得到整個世界既認同..

唔通我既努力只係為左證明比一群無知既人類睇,,咁我咪好傻kai?!

記下心事時間︰2005-09-08 07:06 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 9 月 7 日  星期三

 

我發現自己真係好蠢...

變幻無數,,心病難好... 縱是挨到,,都最煎熬...
變幻無數,,這份情操... 無命挨到,, 見不到...

趕不走心魔,,我恨我太心多..
這樣歇斯底里到喪身的地步,,,沒有後路**
陷於我虛構的國度__[][]
我未至於癲到喪身的地步,就已絕路::*
每天發可怕的惡夢。。

記下心事時間︰2005-09-07 09:38 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]