| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 9 月 11 日 星期日 |
|
今朝7點鐘就醒左,,跟住聽歌聽到9點半先起身..
係咁重覆又重覆聽同1首歌..
尋日執完房,,連電話充電個舊野都唔知去左邊..
唔洗用la..唉..好悲aR∼*
如果要讓我活,,讓我有希望的活..
甚麼我總是要失望?!
*****************************
等待後面是等待 更沉默的等待 ..
然後咬緊了牙關 等待更多的等待
如果你 愛過我 你不會就這樣走 就這樣 丟下我 和那些天真承諾
如果我 再也不 不能再更多的承受 痛哭之後 卻又咬緊牙關
繼續漂流 繼續等候..
|
|
記下心事時間︰2005-09-11 01:37 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 10 日 星期六 |
|
今日都ok開心,,因為同根根1齊..真係笑死我..
小乖乖,,呢條友真係得意..
唔知點解同根根1齊係比平時開心勁多...
識左佢4年幾lu,,可惜唔同學校...
今日我終於知道個首歌叫咩名la,,今日好似幾開心咁..
因為屋企冇人牙嘛..
_______________________________
那些我愛的人,那些離去的風
那些永恆誓言,,是不是真的實現...
那些我愛的人,那些流過的淚
那些失去的感情,是不是挽留不到..
|
|
記下心事時間︰2005-09-10 06:42 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 9 日 星期五 |
|
返到屋企冇人,,跟住開腦打左日記先...煩事又比人煩
屋企1係冇人,,1係就係到嘈..
咁我寧願自己1個囉..咩叫快樂,,我唔知囉..
日日對住自己笑,,同自己講自己好快樂...
我做唔到囉∼*都唔知我靠咩黎生存既..
係其他人面前個個係咪真正既我呢..
我都知做人要開心d,,但我憑乜野去開心?!
呢個世界比過d咩我,,比完條命我..
等我自甘墮落aR?
我就算我做咩野我老母有冇認同過我aR?
事實上唔係我唔岩喎,,點解次次都係我比人鬧..
我老母話我依賴..係佢唔比我獨立咋..
就算我冇左個屋企,,我都生存到架...
成日講到我咩都唔好,,咁你自己又有咩野優點?!
我好想自己搵錢,,好想自己1個住..
好想你地知道我唔係你地想像中咁冇用架...
我唔係讀唔到書,,而係我唔去讀書..
所謂既成績,,值明到咩呀?!
1個好學生呀?!呢個世界標纖住要有學識,,
唔通我為左呢個世界個d無知既人生存咩?!
咁個d無知既人去傻,,你又要你個女去傻aR?
冇可能囉,,我唔係你想像中咁白痴架!
我都有思想架,,點解迫我讀書..
我唔出聲,,尊重你..同時你有冇尊重過我...理過我感受Ar?
我好想知我e家所付出既努力同承受既痛苦∼
我將來可以得到d咩囉..用乜野黎彌補我aR?
|
|
記下心事時間︰2005-09-09 04:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 9 月 8 日 星期四 |
|
岩岩同安兒傾左陣電話,,,佢話benny問我做乜咁耐都唔到佢度,,
估唔到世界上重有人記得我既存在aR,,
跟住佢問geog,,我今日先比教geog條友收左我本書,,
話我唔應該借功課比人抄喎...我出發點好架,,幫人咋嘛..
跟住越來越鍾意聽普通話歌,,真的好聽..
e家日日返到屋企都係訓教,,好享受訓教既安靜...雖然我訓緊教個時我唔清醒...
唔該我aR媽唔好成日煩我la,,可能我會忍無可忍架..
唔好以為我冇腦,,得唔得?!
都唔知我話自己係苟且偷生定叫做忍辱負重..
攪到我覺得自己唔係1個正常人咁...
不過所有既天才..背後所承受既痛苦,,付出既努力都比正常人多..
so我希望我係天才,,不過現實將我所以幻想都摧毀晒...
現實中,,我只係1個識得講,,做唔到成績比人睇既人..
其實人類係咪好傻呢,,生存為左達到目的..
就算得到成功感又點,,就算1個人點努力都唔可以得到整個世界既認同..
唔通我既努力只係為左證明比一群無知既人類睇,,咁我咪好傻kai?!
|
|
記下心事時間︰2005-09-08 07:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 9 月 7 日 星期三 |
|
我發現自己真係好蠢...
變幻無數,,心病難好... 縱是挨到,,都最煎熬...
變幻無數,,這份情操... 無命挨到,, 見不到...
趕不走心魔,,我恨我太心多..
這樣歇斯底里到喪身的地步,,,沒有後路**
陷於我虛構的國度__[][]
我未至於癲到喪身的地步,就已絕路::*
每天發可怕的惡夢。。
|
|
記下心事時間︰2005-09-07 09:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 196 | 197 | 198 | 199 | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | ... | 209 | »
|