| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 7 月 27 日 星期三 |
|
xxx 21:56:05
或者你念得比我多
Yn*PiNg 21:48:27
因為我已經好叻女啦
xxx 21:56:45
不過沒我聰明~~~
Yn*PiNg 21:49:45
人最大既缺點
就係自以為自己比別人聰明
xxx 21:57:33
我系個天才,好多老師都講過~~
xxx 21:58:27
可能掛。。~~
Yn*PiNg 21:50:57
我唔想做天才
我要做一個創造奇跡既人
我要令低估我既人後悔
係咪好有野心呢
xxx 22:00:26
米即系要我後悔~~
Yn*PiNg 21:53:04
你唔算低估我個d..
xxx 22:01:00
我之前真系低估左你~~
xxx 22:01:02
依家沒
Yn*PiNg 21:53:50
你點低估我牙?!
我想知常人心態點睇我
xxx 22:02:26
我以為你系平常人,點知原來系同我一樣頭腦復雜的人~~
Yn*PiNg 21:55:00
...
Yn*PiNg 21:55:40
都話你地好多人都低估左我...我會實現上面既野架
都好牙
多一個人同我傾計
|
|
記下心事時間︰2005-07-27 10:17 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
其實永遠,,即係有幾遠牙.....有冇人答到我牙?!
今晚好開心,,好想返大陸...有人陪我牙嘛...
==============================================
男仔既聰明係機智
女仔既機智係有機心..
==============================================
媽咪~我要返大陸牙...
|
|
記下心事時間︰2005-07-27 09:16 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
岩岩返黎就打日記la∼今日都係同根根1齊,,我諗除左佢之外,,冇乜fd明白我個腦諗緊咩...so我愛佢牙..今日見到F.6個個靚仔...^^跟住行樓梯笑到坐左係條樓梯度∼笑到肚痛..原因是有2位小朋友行路好好笑∼係條街度,,又條o靚仔都好得意架...跟住比人話我戀童..個細路明明係望我..唔係啤我..而且我係唔會鍾意小朋友架..鍾意佢地不如錫多d我個仔..同佢地有親咩...跟住去ok食野...我講既野攪到人地唔係好据牙..sor,,跟住走la..回到家直到現在...
〔〔誰人曾愛過你 你問問自己 他貪你什麼 好心地也不錯 〕〕
我慶幸我不再天真無知,,被人視作白痴..
如果我係理智既話,,咁我就會係理智咁選擇封閉自己..變做1個不理智既行為... 呢個世界有乜人值得我對佢好牙?!真係值得我信任.. 我想答:我唔知.. 睇緊我日記既你..會唔會就係我值得信任既人呢?!
|
|
記下心事時間︰2005-07-27 05:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
e家9點都未夠,,難怪d人未起身la..悲哀既我訓唔到好晏,,晨中起左身都唔知有咩做...講返1首歌先,,有個男仔係度講〈(今日我見到你同佢10指緊扣既時候,,我個心有幾咁痛..你知唔知你對我黎講有幾咁重要..我d fd成日問我,問我話,呢個女仔係咪真係值得你咁樣為佢...跟住我就好無奈咁同佢講:鍾意1個人唔係要係付出之後得到咩回報,其實正如1個故仔話齋..1個故仔話:可以為自己愛既人付出,其實亦都係1種幸福...但係我對你既付出,你好似1d都感覺唔到既....))雖然只係1個劇場版...但我覺得無乜男仔會咁認真咁鍾意1個女仔囉!
〔〔為妳付出那種傷心妳永遠不了解
我又何苦勉強自己愛上妳的一切
明知道讓妳離開他的世界不可能會
我還傻傻等到奇蹟出現的那一天
直到那一天 你會發現
真正愛妳的人獨自守著傷悲〕〕
|
|
記下心事時間︰2005-07-27 09:10 AM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 7 月 26 日 星期二 |
|
暑假就放緊la∼打返下日記...首先唔該小希子..過埋今個暑假就14歲la∼今年係2A都好開心..不過唔知你地下年見到我個時,,我重係F.2呢?!今日同根根1齊∼5點個時見到安兒∼係條馬路好大聲咁叫佢∼幾驚聽唔到牙..跟住我隔離個位係呢唱’’只差1點點先可以再會面..’’跟住食野,,回家..
有時覺得人真係好自私牙,,為左想得到想要既野可以不擇手段..有冇理過其他人既感受牙?!點解人諗野1定係要以自己為中心..為左方便人類成日破壞呢個世界..呢個世界唔係人類話晒事,,呢個世界唔係淨係比人類住架..就算1隻老鼠都有生存價值架..1阻住人類就要消滅佢地..真係好仆街囉!
呢2段野好9唔搭8tim..算la∼本身我都係9唔搭8既..
聽日唔知有冇得閒理我呢個無聊人呢?!
|
|
記下心事時間︰2005-07-26 10:05 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 200 | 201 | 202 | 203 | 204 | 205 | 206 | 207 | 208 | 209 | »
|