Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 23
累積人氣: 18330
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 7 月 27 日  星期三

xxx 21:56:05
或者你念得比我多
Yn*PiNg 21:48:27
因為我已經好叻女啦
xxx 21:56:45
不過沒我聰明~~~
Yn*PiNg 21:49:45
人最大既缺點
就係自以為自己比別人聰明
xxx 21:57:33
 我系個天才,好多老師都講過~~
xxx 21:58:27
可能掛。。~~
Yn*PiNg 21:50:57
我唔想做天才
我要做一個創造奇跡既人
我要令低估我既人後悔
係咪好有野心呢
xxx 22:00:26
米即系要我後悔~~ 
Yn*PiNg 21:53:04
你唔算低估我個d..
xxx 22:01:00
我之前真系低估左你~~
xxx 22:01:02
依家沒
Yn*PiNg 21:53:50
你點低估我牙?!
我想知常人心態點睇我
xxx 22:02:26
我以為你系平常人,點知原來系同我一樣頭腦復雜的人~~
Yn*PiNg 21:55:00
...
Yn*PiNg 21:55:40

 

都話你地好多人都低估左我...我會實現上面既野架


都好牙
多一個人同我傾計

記下心事時間︰2005-07-27 10:17 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

其實永遠,,即係有幾遠牙.....有冇人答到我牙?!

今晚好開心,,好想返大陸...有人陪我牙嘛...

==============================================

男仔既聰明係機智

女仔既機智係有機心..

==============================================

媽咪~我要返大陸牙...

記下心事時間︰2005-07-27 09:16 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

岩岩返黎就打日記la∼今日都係同根根1齊,,我諗除左佢之外,,冇乜fd明白我個腦諗緊咩...so我愛佢牙..今日見到F.6個個靚仔...^^跟住行樓梯笑到坐左係條樓梯度∼笑到肚痛..原因是有2位小朋友行路好好笑∼係條街度,,又條o靚仔都好得意架...跟住比人話我戀童..個細路明明係望我..唔係啤我..而且我係唔會鍾意小朋友架..鍾意佢地不如錫多d我個仔..同佢地有親咩...跟住去ok食野...我講既野攪到人地唔係好据牙..sor,,跟住走la..回到家直到現在...

〔〔誰人曾愛過你                                                        你問問自己 他貪你什麼                                                                                         好心地也不錯  〕〕

        我慶幸我不再天真無知,,被人視作白痴..

如果我係理智既話,,咁我就會係理智咁選擇封閉自己..變做1個不理智既行為...            呢個世界有乜人值得我對佢好牙?!真係值得我信任..              我想答:我唔知..      睇緊我日記既你..會唔會就係我值得信任既人呢?!

記下心事時間︰2005-07-27 05:53 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

e家9點都未夠,,難怪d人未起身la..悲哀既我訓唔到好晏,,晨中起左身都唔知有咩做...講返1首歌先,,有個男仔係度講〈(今日我見到你同佢10指緊扣既時候,,我個心有幾咁痛..你知唔知你對我黎講有幾咁重要..我d fd成日問我,問我話,呢個女仔係咪真係值得你咁樣為佢...跟住我就好無奈咁同佢講:鍾意1個人唔係要係付出之後得到咩回報,其實正如1個故仔話齋..1個故仔話:可以為自己愛既人付出,其實亦都係1種幸福...但係我對你既付出,你好似1d都感覺唔到既....))雖然只係1個劇場版...但我覺得無乜男仔會咁認真咁鍾意1個女仔囉!

 

〔〔為妳付出那種傷心妳永遠不了解 
        我又何苦勉強自己愛上妳的一切

  明知道讓妳離開他的世界不可能會 
        我還傻傻等到奇蹟出現的那一天
  直到那一天 你會發現 
         真正愛妳的人獨自守著傷悲〕〕

記下心事時間︰2005-07-27 09:10 AM    [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 7 月 26 日  星期二

暑假就放緊la∼打返下日記...首先唔該小希子..過埋今個暑假就14歲la∼今年係2A都好開心..不過唔知你地下年見到我個時,,我重係F.2呢?!今日同根根1齊∼5點個時見到安兒∼係條馬路好大聲咁叫佢∼幾驚聽唔到牙..跟住我隔離個位係呢唱’’只差1點點先可以再會面..’’跟住食野,,回家..

有時覺得人真係好自私牙,,為左想得到想要既野可以不擇手段..有冇理過其他人既感受牙?!點解人諗野1定係要以自己為中心..為左方便人類成日破壞呢個世界..呢個世界唔係人類話晒事,,呢個世界唔係淨係比人類住架..就算1隻老鼠都有生存價值架..1阻住人類就要消滅佢地..真係好仆街囉!

呢2段野好9唔搭8tim..算la∼本身我都係9唔搭8既..

聽日唔知有冇得閒理我呢個無聊人呢?!

 

記下心事時間︰2005-07-26 10:05 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]