| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
|
2005 年 10 月 17 日 星期一 |
|
今日去左on yee屋企食飯,,
原來咁多人認定我同佢係1對既...BEST FD
跟住要學中國結,,,啦啦隊冇返1日真係好多野唔識...
發現自己真係好失敗...練個時夾埋跑左都有1500米la....
好彩21號之後就好得閒...
PING + KARISA =P...K...
呢排成日聽到敏感呢首歌,,因為karisa成日唱
_________________________________________________
敏感●``*]]鄧穎芝
*凌晨熱氣溫 推測心入面氣氛
愛情難自禁 我願去當小女人◆"
投入到天昏地暗 感應著你的快感
明明未發生 揣測想像便當真
只因愛意原是敏感 無用說話來達意
不再扮矜持 感覺逐漸拉近*
微微夜雨 人潮漸退 習慣地掛牽
快樂原來是你 平凡是美 期盼夢中見
不理預告中的天氣變化 戀愛決意瀟灑
#纏綿夜裡 甜蜜字句 徘徊在耳邊
縱是沒有燭光 沒有化妝 仍渴望綣戀
極敏感將眼睛焦點鎖於你咀角
捕捉精彩一刻的滿足
極敏感的自覺不用刻意去搜索
每分每秒都要你幸福#
REPEAT*#**
*********************************************
跟住同安兒傾左半個鐘電話,,
都係講旅行...其實我去唔去都得架...
唔洗咁就我,,我唔係太在乎某件事...
我真係驚你會後悔....
跟住食完飯,,我自己沖左峰蜜雪梨水,,,
我老豆話我會飲到攪肚,,,不過我e家都冇事..
重有個cl功課唔識做,,
打完日記我會做中史長問答..比心機讀書la黃婉萍
過左2年架la,,要認真d la..
今年好多人都叫我比心機讀書..
我會發奮架la..原來孤苦都可以啞忍
|
|
記下心事時間︰2005-10-17 05:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 10 月 16 日 星期日 |
|
成朝係度scan部腦有冇毒,,有少少衝動delete晒d歌..
本身今日都要返啦啦隊,,,不過實在唔想返...
又有勁多功課未做......失敗
_____________________________________________________
今日做左陣功課,,就冇乜心機做...
原來林俊傑唱歌幾好聽架,,^^
鍾鍾個flash我都無能為力,,我上堂都冇聽
你間學校個d重深過我地間..點幫..
跟住同on yee傾左陣電話,,,冇野做
好耐冇寫過野,,今日唔知點解有feel寫
耐冇寫係有返d水準架la,,,ar信D歌影響左我
__________________________________
是迫不得意,,還是存心刻意
你跟我講得大條道理
彷彿我對你不起,,在盲不講理
我永遠也記住你,,累我落得這田地
偏偏我從前無知得當你是我知己
|
|
記下心事時間︰2005-10-16 10:12 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 10 月 15 日 星期六 |
|
今朝又係好早起身,,訓唔到晏....
聽返黃伊汶D歌覺得好好聽...最鍾意保持笑容& show me love
以前覺得show me love唔知佢唱乜,,而家重覆咁聽...
1陣又要返學校,,,我要織頸巾ar
不過而家既天氣織頸巾會唔會好笑左d呢..
你那兩眼好精神 就像用力就碰到
不應該的都可能 你卻當我壞女生
困獸漆黑中搜尋 目露外在自信心
千夫所指的荒淫 絕大部份扮戒心
揭發了多少真相 搭上太多眼前人 高速溝通的傷痕 活像後現代戰爭
戰鬥過的不死鳥 蓋上性感的水印
幾個真幾個假幾個閃幾多人
試驗我 接受各式絡印
印著愛印著性印著吻祇可能
證實暖過後永不步近
______________________________________________________
跟住返左去啦啦隊,,12半就放la,,
同安兒行左陣,,叫左肥肥出黎....
本身話睇戲架,,,搞搞下去左富亨...
同安兒玩左陣千秋,,跟住就行行企企到3點幾...
搭車返新達,,去左許留山食野...
安兒就黎左我屋企,,我用左幾分鐘執返好間房...
跟住好無聊咁....Sport day有1張相好特別....
6點鐘安兒就走左,,其實係咪我開冷氣搞到你鼻敏感呢....
|
|
記下心事時間︰2005-10-15 08:56 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

|
2005 年 10 月 14 日 星期五 |
|
我問左好多朋友,,我問佢地:我究竟應唔應該離開你
佢地問返我1個問題,,我到底需唔需要你..
我發現自己真係真係好需要你,,
所以我唔可以離開你,,因為我會唔捨得你
你明唔明ar,,下...
BY 明知故犯
今日karisa係度講呢段讀白,,真係好好聽..
我冇呢種感情講囉,,忍唔住笑..
__________________________
相差一公分 視線太敏感尖銳
偏偏只可於 遇到你痛哭相聚
到那一天 可以做對真正伴侶
怎麼竟牽手 讓我看你的安睡
怎麼不死心 夢了仍提她一句
為何落入她手裡 好過與我伴隨
*維護你 沒發聲伴著你 我是你專利
沒用時被你兩手拋高風裡飛
能隨時讓你伸手可得到就如紙巾
吸走每串每串眼淚是責任
靜聽著你哭 直至沒尾音 直至失去餘震
隨時讓你伸手可抓緊就如紙巾
你傷心我便貼近
令你很信任 抱著時溫暖合襯 還妄想能被吻
紙巾**余文樂
|
|
記下心事時間︰2005-10-14 05:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
2005 年 10 月 13 日 星期四 |
|
今日返到去,,同肥肥1齊抄maths wb...
抄完就冇野做..好耐冇見過on yee咁..
lunch去左koman屋企痴餐,,
佢間房都幾整齊既..跟住食到1點返學校..
DT有半堂係做野,,其餘時間係度行行企企,,
我要影印4個people,,幫小流影埋..
放學啦啦隊,,hall底地下污糟左好多...
走個時同豬仔去左千年店睇下有咩野岩佢ar哥..
不過都睇唔岩,,聽日lunch再陪佢..
她哥哥明天就生日了,,預祝他生日快樂...
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
別人都知道我火爆
直行直衝不守禮貌
若決心跟了你 就不計較
要和誰人絕了交
若情感需要這執拗
落場後只許盡力去跑
咬著唇邊 穿起婚紗上路
餘生請你指教
咬唇
|
|
記下心事時間︰2005-10-13 05:43 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 188 | 189 | 190 | 191 | 192 | 193 | 194 | 195 | 196 | 197 | ... | 209 | »
|