Yoanna.Lydia's DIARY*  
 
我沒有哭、哭沒有用
我沒有尖叫、因無人理睬
我沒有憤怒、只有深深的悲哀。
 
YNPING
暱稱: **PING...
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-02-06
2009-01-27
2009-01-27
2009-01-26
2009-01-26
文章分類
全部 (1041)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 1041
留言總數: 282
今日人氣: 37
累積人氣: 18344
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed

2005 年 10 月 17 日  星期一

今日去左on yee屋企食飯,,

原來咁多人認定我同佢係1對既...BEST FD

跟住要學中國結,,,啦啦隊冇返1日真係好多野唔識...

發現自己真係好失敗...練個時夾埋跑左都有1500米la....

好彩21號之後就好得閒...

PING + KARISA =P...K...

呢排成日聽到敏感呢首歌,,因為karisa成日唱

_________________________________________________

敏感●``*]]鄧穎芝

*凌晨熱氣溫 推測心入面氣氛
 愛情難自禁 我願去當小女人◆"
 投入到天昏地暗 感應著你的快感

 明明未發生 揣測想像便當真
 只因愛意原是敏感 無用說話來達意
 不再扮矜持 感覺逐漸拉近*

微微夜雨 人潮漸退 習慣地掛牽
快樂原來是你 平凡是美 期盼夢中見
不理預告中的天氣變化 戀愛決意瀟灑

#纏綿夜裡 甜蜜字句 徘徊在耳邊
 縱是沒有燭光 沒有化妝 仍渴望綣戀
 極敏感將眼睛焦點鎖於你咀角
 捕捉精彩一刻的滿足
 極敏感的自覺不用刻意去搜索
 每分每秒都要你幸福#

REPEAT*#**

*********************************************

跟住同安兒傾左半個鐘電話,,

都係講旅行...其實我去唔去都得架...

唔洗咁就我,,我唔係太在乎某件事...

我真係驚你會後悔....

跟住食完飯,,我自己沖左峰蜜雪梨水,,,

我老豆話我會飲到攪肚,,,不過我e家都冇事..

重有個cl功課唔識做,,

打完日記我會做中史長問答..比心機讀書la黃婉萍

過左2年架la,,要認真d la..

今年好多人都叫我比心機讀書..

我會發奮架la..原來孤苦都可以啞忍

記下心事時間︰2005-10-17 05:59 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 16 日  星期日

成朝係度scan部腦有冇毒,,有少少衝動delete晒d歌..

 本身今日都要返啦啦隊,,,不過實在唔想返...

又有勁多功課未做......失敗

_____________________________________________________

今日做左陣功課,,就冇乜心機做...

原來林俊傑唱歌幾好聽架,,^^

鍾鍾個flash我都無能為力,,我上堂都冇聽

你間學校個d重深過我地間..點幫..

跟住同on yee傾左陣電話,,,冇野做

好耐冇寫過野,,今日唔知點解有feel寫

耐冇寫係有返d水準架la,,,ar信D歌影響左我

__________________________________

是迫不得意,,還是存心刻意
你跟我講得大條道理
彷彿我對你不起,,在盲不講理
我永遠也記住你,,累我落得這田地
偏偏我從前無知得當你是我知己

 

記下心事時間︰2005-10-16 10:12 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 15 日  星期六

今朝又係好早起身,,訓唔到晏....

聽返黃伊汶D歌覺得好好聽...最鍾意保持笑容& show me love

以前覺得show me love唔知佢唱乜,,而家重覆咁聽...

 1陣又要返學校,,,我要織頸巾ar

不過而家既天氣織頸巾會唔會好笑左d呢..

你那兩眼好精神 就像用力就碰到
不應該的都可能 你卻當我壞女生
困獸漆黑中搜尋 目露外在自信心
千夫所指的荒淫 絕大部份扮戒心
揭發了多少真相 搭上太多眼前人 
高速溝通的傷痕 活像後現代戰爭
戰鬥過的不死鳥 蓋上性感的水印
幾個真幾個假幾個閃幾多人
試驗我 接受各式絡印
印著愛印著性印著吻祇可能
證實暖過後永不步近

______________________________________________________

跟住返左去啦啦隊,,12半就放la,,

同安兒行左陣,,叫左肥肥出黎....

本身話睇戲架,,,搞搞下去左富亨...

同安兒玩左陣千秋,,跟住就行行企企到3點幾...

搭車返新達,,去左許留山食野...

安兒就黎左我屋企,,我用左幾分鐘執返好間房...

跟住好無聊咁....Sport day有1張相好特別....

6點鐘安兒就走左,,其實係咪我開冷氣搞到你鼻敏感呢....

 

記下心事時間︰2005-10-15 08:56 AM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 14 日  星期五

我問左好多朋友,,我問佢地:我究竟應唔應該離開你

佢地問返我1個問題,,我到底需唔需要你..

我發現自己真係真係好需要你,,

所以我唔可以離開你,,因為我會唔捨得你

你明唔明ar,,下...

   BY 明知故犯

今日karisa係度講呢段讀白,,真係好好聽..

我冇呢種感情講囉,,忍唔住笑..

__________________________

相差一公分 視線太敏感尖銳
偏偏只可於 遇到你痛哭相聚
到那一天 可以做對真正伴侶
怎麼竟牽手 讓我看你的安睡
怎麼不死心 夢了仍提她一句
為何落入她手裡 好過與我伴隨
*維護你 沒發聲伴著你 我是你專利
 沒用時被你兩手拋高風裡飛
 能隨時讓你伸手可得到就如紙巾
 吸走每串每串眼淚是責任
 靜聽著你哭 直至沒尾音 直至失去餘震
 隨時讓你伸手可抓緊就如紙巾
 你傷心我便貼近
 令你很信任 抱著時溫暖合襯 還妄想能被吻

紙巾**余文樂


記下心事時間︰2005-10-14 05:58 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

2005 年 10 月 13 日  星期四

今日返到去,,同肥肥1齊抄maths wb...

抄完就冇野做..好耐冇見過on yee咁..

lunch去左koman屋企痴餐,,

佢間房都幾整齊既..跟住食到1點返學校..

DT有半堂係做野,,其餘時間係度行行企企,,

我要影印4個people,,幫小流影埋..

放學啦啦隊,,hall底地下污糟左好多...

走個時同豬仔去左千年店睇下有咩野岩佢ar哥..

不過都睇唔岩,,聽日lunch再陪佢..

她哥哥明天就生日了,,預祝他生日快樂...

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

別人都知道我火爆 
直行直衝不守禮貌
若決心跟了你 就不計較 
要和誰人絕了交
若情感需要這執拗 
落場後只許盡力去跑
咬著唇邊 穿起婚紗上路 
餘生請你指教
              咬唇

記下心事時間︰2005-10-13 05:43 PM    [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]