| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 15 日 星期一  |
| 年初2 |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
星期一,年初2
今朝比肥波CALL醒左= =OrZ,跟住約好晒D人牙- -搞好晒牙=V=又死左出去睇花田,真係好好笑=3=,見到我左邊個2丁友仲好笑XP,睇完花田去左美食廣場食野,點知無聊得濟玩冇輸左食WASABI,點知珊姐冇食XDXD,跟住返到屋企,係到HEA下HEA下夜晚又比人約左出泥HEA=V=本身想唱K,成161蚊- -WTF=V=,跟住有一時沖動想睇卡通電影,點知又冇/3\,最後係到行行行HEAHEAHEA,不過都巧開心-3-,最後返屋企,沖涼洗頭又一覺訓天光@3@。
|
2010 年 2 月 14 日 星期日  |
連續第4日玩到夜晚- -  |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
星期日,放假第4日
今日- -,晨早樓樓比人叫左出去,雖然都冇訓一晚- -睇完子夜神火,11點去到嗚琴- -係到睇人耍花槍,好冇引~跟住係到行行行,行左勁耐,等到珊姐泥左,比人拉左去影貼紙相=3=,我的第一次牙= =,咁又比人搶左/.\,影完去左建生,我又再次係到發光發熱- -,跟住同jky係到hea,想去型風食野,點知冇間野開,最後去左紅高食,食完去左夾公仔DUM時間= =10蚊夾左一隻老虎公仔,跟住係到等J嫂,珊姐,肥波去睇戲,點知條隊長到- -由入面排到出面勁遠,最後因為的既失誤令大家掃興@_@,SO請左成班友去冒險樂園冒險=﹏=,點知玩唔夠肥波再請XD,玩到3點幾左右啦= =,去輕鐵站陪人等車- -沿途唔小心跌左28蚊(心照啦JKY~XP)跟住陪肥波買銀包- -,搵左成個屯市都唔岩佢- -,行到我隻腳瘸=﹏=,跟住返到屋企冇啦啦比牙媽嘈我學壞牙~_~我真係O晒咀,跟住仲要比人的入房打,冇FEEL囉,完全唔知自己錯咩=],跟住沖涼,一路諗自己錯邐唔到(笑晒,跟住打完BLOG就做自己野= =U。
10蚊既老虎公仔XD
靚嗎@_@? |
2010 年 2 月 13 日 星期六  |
神火之賊@_@  |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
星期6=]
今朝勁早起左身,係到同隻狗玩,玩玩下牙媽叫我陪佢出街,等左佢成2粒中佢都未整完=﹏=,跟住吹左佢一野姐,就比人罵到乜咁(到左!!!!!?)跟住發難炸- -自己同肥波出左去睇鞋食早餐,睇完食完一點半去到戲院,點知有成幾十個人係到排隊,O晒咀,佢一係就2點15,一係就7點10,再係就11點50,跟住2點幾個場冇位就去左UA睇下啦,點知都係冇,我地好無奈,跟住諗做乜好諗諗下個時有一隊人,係到嘈- -,舞獅嘈到拆天- -囧,跟住死左去唱K啦,3點唱到8點- -正,但係唔敢唱- -,有女仔- -XD,8點中我同JKY再HEA,HEA下DUM下,去到9點幾10點到肥波到左,跟住想睇11點50分個場神火之賊,去左11點20分= =,我個FD仲唔泥,肥波打比佢的老娘= =,佢老娘話佢蕩失路- -係屯市蕩失路.....仲要問牙媽點行行左去時代- -,跟住先行打比我地- -搞到遲左5分鐘= =。返到泥咩都冇整就訓左。
今日又有人泥拜年- -,冇得出去- -個頭未洗返好色,仲有啡到POOR街,今日又唔洗得頭@_@?(牙媽話年初一唔洗得- -)肯定比D親戚罵爆- -吊吊供。 |
2010 年 2 月 12 日 星期五  |
放假的第2天  |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
星期5,放假第2天
今朝ok早起左身,一起身刷牙洗面,跟住開左部電腦@_@,開左部機都係唔知做乜好- -,係到聽歌係到睇《家庭教師hitman reborn》真係好好睇xd,跟住係到同fd msn吹水- -,講返尋日d野 諗返起都好笑,唔經唔覺吹左勁耐,咀都冇抹就去左放狗- -放完返泥好眼訓- -訓左1粒幾鐘,唔係隻狗【奶】醒我我都唔知幾點先起身- -,一起身望下個鐘成6點幾,趕唔到去補習,咁就順從自己既意願唔補習算啦xd,跟住幫隻狗仔沖涼- -,搞左勁耐,又唔比我沖,係到走泥走去- -,跟住我用食物引誘佢xd,佢先比我沖= =。沖完影左d相,勁得意的說。
好亂d毛- -
唉~早知唔沖涼啦(心諗- -
凸左條尾出泥xdd
得閒冇野做- - |
2010 年 2 月 11 日 星期四  |
| 第一天放假 |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
星期四,放假的第一天
今朝一起身,係到望住個天花板,望左ok耐- -,跟住打比肥波約去睇神火之賊,點知賊就睇唔到= =,下晝得個一場= =跟住係到行街,行到悶同fd返左屋企= =係到玩狗xd,跟住6點半出左去志樂打邊爐,5條麻甩佬係到食野(與其話食野,不如話餓狗搶屎)叫左勁多野,勁驚食唔晒,食剩一兩10蚊波,半細碟花生都有一兩- -,飽到我= =。最好笑係我想影我地最後飲左幾多支野,跟住個牙叔泥收我叫佢唔好收佢話:細佬,咁我而家唔收你走個時你幫我收牙?我話:好,我幫你收,咁你份糧係咪比左我先- -佢就好無奈咁走左。我地5個笑左,跟住10點幾想去睇神火之賊啦點知12點場~做2粒鐘囧,佢地就話唔去,去左打機- -我就咁返左屋企xd。
殺牙人裝假狗- -
我凸你- -
5條友既威力(數下有幾支= =
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|