| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 10 日 星期三  |
食蕉啦to f.3  |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
星期3,day7,聽日放假
最後一天返學了,跟住放假...囧,第1~2堂中文,ms 梁有返但係佢唔上堂- -第3~4堂英文hist?= =好似,又係係到hea 玩下個頭- -過左,跟住第5~6堂dt,石sir好串- -佢話我凸起條尾佢就知我做緊乜囧- -,係到畫【圴角投影圖】= =,lunch 去左紅高同fd食,3台老師- -,傾計都唔敢大聲d 囧﹏囧,返到學校hea下dum下到is堂見到玉wing係到係咁扮我,我真係頂佢個肺- -。放學去左剪頭髮= =剪完同冇剪冇分別 orz= =。返到學校d仆街仔玩消防喉係到射水= =有條友變左水人xd,頭到腳都滴水,我一行埋去比人射中左- -,即刻@#佢- -跟住返到屋企唔知有咩做 對住部電腦一路係到聽歌,一路o咀= =。
劉浩龍 思覺失調
仍好嗎 重會每天失眠到 天光嗎
大頭蝦 沒帶門匙也許很 勞氣吧
仍關心妳願每天問
最後也明白角色時已不相襯
還由他去代我為妳緊
問太多根本不會講
束縛不來如人馬座
亦因愛妳令妳不安 才離開不再講
願明天 能不再為妳痴纏
明白改不變 妳亦離開很遠
就算花光心機守每一個諾言
最後誰又會可憐
極危險 連思覺像也失調
無辦法接受現實 自製假想能延續故事
妳的聲線還仍言猶在耳
已分不清楚我位置
極危險 連思覺像也失調
還是我太犯賤 或是我太介意太過膚淺
百篇短訊留言徒然又試
始終得不到妳在意
留低即使很多的透支
如今已做錯 記下了只有缺點
太心痛是我的一手包辦令妳心變酸
彌補如何還是太遲
若然妳 如果有日說婚期
我這生福氣 也用來祝福妳
仍收起曾同渡每一齣戲飛
而這票尾 還應否捨棄
|
2010 年 2 月 9 日 星期二  |
| 煩到...... |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
星期二,DAY6
今日唔知點解自己彈左起身,好早咁整完D野返到學校。第1,2堂大碧冇返成堂IS堂係到睇《咩咩神13號》,睇完小息係到HEA下HEA下HEA到第3,4堂~一堂CHIS訓左- -,一堂EPA4個師奶係到吹水,到左5,6MATH,QUIZ= =,唔想炒囧﹏囧,LUNCH去左型風食XD,食左個冷面勁快,返到學校去左2C玩野,點知柒左/3\,第7,8堂,英文堂成堂係到發屎姣照鏡整頭(想睇下點樣係個頭勁DRY既時候整頭?= =跟住中文堂聽佢搞GAG過左~_~。
6點去左補習社,比粒半鐘我地阿佬,點知班KAI子係到笑,笑左成粒中搞到8點幾先放我吊啦星- -。跟住打BLOG訓覺YOYO。 |
2010 年 2 月 8 日 星期一  |
倒數第16天  |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
星期一,DAY5,雨
今日早上,答9先起身,跟住拿拿聲換3刷牙洗面頭都未整就返左學校XD,冇遲到XD(暗串你地牙XP),跟住成個早會同玉WING係到吹水吹水,第1~2堂PE,尋日都夠累,今日仲PE真係死人,成堂PE累死我,第3~4堂ENG:我一路唱歌一路同JKY傾計,跟住點知太大聲比熊姐同周姐聽到= =(下次細D先XD)跟住5~6堂CL,要QUIz,我以為佢唔比OPEN BOOK,點知比= =我真係!%)@佢= =,LUNCH落大雨廢事係學校排隊,我同玉WING同傑(F.4)沖左去OK買杯面XD,跟住好早上左去,都係係到唱歌,本身想再唱《愛的呼喚》因為同玉WING打睹XD,佢話今次我要唔好笑,燈光好D= =點知好彩今日D人罰企=]唔洗唱(嘻嘻)最尾GEOG同GAP,GEOG個陣有條友電話響(心照啦兄弟= =U)GAP堂係到聽人廢UP,完左GAP堂比MS梁的左去做姑離= =幫佢點票(水仙花個D- -)我真係O晒咀 ,有D票整條數比我地計- -我當場撕左佢 = =又有D寫D唔知乜,例如:螺旋丸= =,987654315既開方- -,最**個d係海報設計得8張,佢同我寫94號,105號= =跟住我閃左人,玉wing返去拎書包再撞到ms梁比人的去包禮物xd (我好似好衰仔咁/.\ )咁又完左一日。 |
2010 年 2 月 7 日 星期日  |
去左香港公園  |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
星期日,落雨落到爆
星期日,一早起左身係到hea,睇電視,唱歌,打機,吹水,hea到10點幾出門去兆西,跟住等齊人去左香港公園做地理專題,去到我都係係到玩一路影相,跟住去左觀鳥台咁上下既地方,d樓梯又細又滑幾驚仆落去- -,跟住落更大雨- -去左廁所(出面= =)避雨,等牙等- -勿早一路望住某一d野XD,跟住去左天橋下去唔知做咩- -then唔知點解珊姐爆speed= =(我第一次見既奇景),行行行想去食野,點知最近個間餐廳d野好貴- -,跟住緊係閃人啦係咪先= =跟住又係係到行行行去搵jky搵完佢去左青衣食野,珊姐食左個$10野,我同jky食$40既牛肉飯,點知一樣大- -囧膠膠,食完陪jky買3,買唔到去搭車啦陪fd等263m等左勁耐我同jky係到唱歌xd,我唱電燈膽走音- -跟住就話我好少聽鄧麗欣d歌= =點知個鄧字又走音真係笑爆咀。
返到屯市又行行行,陪jky買3,買左一件,搭車返屋企啦,點知到左新圍站撞到班fd= =跟住佢地想的我去食糖水,我就話:大佬牙,飯都未食食糖水!?點知佢地話是但啦,跟住真係比人挾左去美樂間糖樓食糖水,我食左個刨冰= =好好味xd。返到屋企叮緊餸個時訓左= =真係o咀- -。咁就冇左一日- -

 
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|