a0100800000
暱稱: ﹏邦。邦|
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
five...5..fifth....五...
2010-02-28
2010-02-26
2010-02-23
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFF...
文章分類
全部 (42)
我~~何邦。邦﹏既日誌 (35)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 157
今日人氣: 5
累積人氣: 1978
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 4 月 22 日  星期二   酷熱


咁日好鬼死熱 不安 分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌...

咁日我好似平時咁返學LA~~咁日熱到我想死嫁LA@\/@點知仲要去操場企=3=我地個班花(可能係校花)(反話)熱到暈暈地!.!跟住D老師扶佢去治療室LA~~~佢路過我地男仔個時>.<我地係個個都暈暈地*_*仲想嘔~~點解我地暈呢??我地比佢既樣嚇親LA*3*~~救命牙點解咁靚女嫁_3_跟住就係堂到訓下傾下~~咁就放學LA我因為冇交功課20次=3=20次炸炸炸炸~~咁就要留堂10日LA點解牙!!!!OH MY GOD(DOG)~~哈哈~完左個功課班LA@@走LA...點知係操場撞到女班長=.=佢無LALA話:個到牙~個到呢~個到棵樹識講野嫁我地咪話:女班長~~你冇野牙~~係咪太大壓力牙~~我個FD對住棵樹仲攪gag話:hi佬~~你咁肥嫁~~食得太多牙??我地all都勁係到笑~~哈哈

 

 



2008 年 4 月 21 日  星期一   晴天


咁日係屋企~~冇野做 無奈 分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌...

咁日open day完左比一日假我地~_~but我想返學多過係屋企呆~~~!!好鬼死悶~~唉!!真係冇咩做嫁悶到我想死=3=訓下覺~~玩下狗~~睇電視~~咁就一日嫁la>3<仲有點解耐都冇大大教我點post影片上去嫁~~仲有點解d留言咁少嫁仲有...........點解牙~3~下下下點解會咁好鬼死悶牙~~~冇人with我去打波嫁~~d人打咩機牙打真係好悶悶悶悶悶牙>.<點解牙!!!=3=最後都比d相你地睇!!!!!!!!!!!

我係靚仔~~~

 

沈思中~~~/3\

 

呵欠~~~~好眼訓=\/=

 



2008 年 4 月 19 日  星期六   晴天


咁日冇咩好寫 鬱悶 分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌...

咁日冇咩好寫!!!咪係中學個xXyz open day到訓~~咁就一日la~~悶!!open day完咪去左m記食野!!我影左影片!但唔係好識點post上泥有冇大大可以教下我呢位細細牙/3\!!好好笑嫁!!係m記摳打(是)件~~哈哈!!如果有大大教我點post上泥~~我一定比大家睇下^3^~~唉好鬼死悶!!教下我la~~~~比d狗仔比大家睇!!

 

我係到幫狗狗按緊摩哈哈~~佢好正>3<

佢玩緊野~~勁咬我隻手手!!

佢打緊轉=3=6泥6去影唔到XD



2008 年 4 月 18 日  星期五   晴天


2008-04-18 愉快 分類: 未分類

 

 

呢班人就係4月17日個2個型仔~~~中間個個你地當佢係龜(虧)佬就得LA

 

呢個就係我地個攤位^3^係咪好靚呢!!!個型仔仲好大聲咁話:嘩~~偷影牙!!!跟住佢就沖過泥打9我哈哈~~

  正題LA~~~

咁日係我地中學既OPEN DAY既第一日~~\3/個開幕禮好Q漫長=.=佢話就話一個鍾=3=點知係9:30AM~12:30PM=.=3個鍾牙悶死我跟住去返自己班既攤位LA~~~我地攪左好多野點知我地既辛苦換返泥既係.............拍烏蠅到左後來我地既2位型+靚仔到場^_^招左勁多人泥買野哈哈~~(我地D野2蚊個)+埋我地既芬芬姐幫我地SELL野(芬芬姐既SELL野方法:喂!!有咩2蚊牙借泥牙~~唔該=.=。跟住D受害者就比左2蚊佢!!最後芬芬姐話:多謝!!係攤位嫁~~個受害者就O曬咁無奈地望住芬芬姐咁樣我地就有1百至2百蚊!!哈哈~~但係D$都唔係比我地!!係要比學校/3\唉!!

       聽日先影多D相比你地大家睇LA~~88



2008 年 4 月 17 日  星期四   晴天


咁日去博物館做功課>3< 傷心 分類: 未分類

呢到係我咁日的目的地

唔知咩咩古代3古時既咩咩工具

比較古老小小既工廠

咁日我去博物館做工課@@咁日係OPEN DAY唔洗返學~~但係得我地一間中學唔洗返去到個到好鬼驚>.<一個人都冇!!!D陰風陣陣咁個心冇咁健康都死得~~D管理員好像隻鬼咁企係到無LALA講:細佬~唔洗返學牙!!!=.=佢地行路係無聲嫁你影野個時無LALA行過泥>.<呼~~~影完野走LA~去左TM市中心行~行到我想死=3=最後去食野LA~~我影左D靚仔相:

我係COOL MAN

我地2個型仔@\/@~

必殺技~~電死女!!!!WOW暈~~~

    咁日係咁多~~88