 
有歌LISTEN~~~~~~
我吊~~~咁日我比人屈到P街!!係SCHOOL無LALA比個MISS 黃話未交1200字GE文~_~
我O左囉 N世前交左=.=佢仲話要+多300字=.=唉!!!!!!!!天日要留堂做XD~我都好火嫁LA=,=點知到左經濟堂比返DQUIT我地~~~我得個10/20要抄7次個QUIT=.=之前我都要抄20次(因為我出貓 =.=)仲要係下個禮拜二交 交唔到話咩咩重罰......SO個個都驚死佢=.=
都唔知呢間咩GE死SCHOOL~~~日日屈人日日小測=.=真係慘慘慘>.<
我隻狗狗係咪好Q>.<
留言牙~~~ |