| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 2 月 1 日 星期一  |
開心上學日= =  |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
今日 ,DAY 7
早上,7點2醒左,跟住睇睇個鐘咁早,諗住發下夢點知.....諗返起有MATH攻課未做=V=,即刻沖左返學【參考】人地 返到學校做完,落左去早會,星期一會唱校歌跟住帶唱個個走音= =U我同玉WING係到笑 唔知其他人有冇笑呢嘻嘻,跟住中文堂,照舊係到聽歌一路唱一路自HIGH= =,點知要聽聆囧,個聆聽快到= =又難聽得清,又快,D字又難寫O_o,之後eng係到吹下水咁就過左,HIST見到珊姐係到玩笑死我哈哈,去到dt整飛機,勁正=]個個係到試飛,到test個到我有8/10分XD勁開心YOYO話晒付出過努力!_!到左SCJ呢2堂聽書,因為有ETV睇XD點知個玉WING係到玩電筒照泥照去- -阻住人地聽書.......跟住去到夜晚個時屋企又係得我一個人,悶BUBU咁自己食飯= =最後做一天必做的事訓覺同埋聽1872遊花園真係好好笑嫁XD。唉最衰唔知點解部飛機比人偷左,家下D人好鬼衰飛機炸麻 !!!
D飛機XD
我好好心咁幫人買獎卷 (鬼唔望我中 我部新電腦XD
我一返泥隻傻狗訓左係我書包XD
|
2010 年 1 月 31 日 星期日  |
不同的人生  |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
留班咁耐,第一次既BLOG=] 留左班好似完全唔同晒咁......
今日,一早起身- -撞到個頭(因為張床6假床,撞到條梯...)好痛0_0,跟住食早餐啦,叮左個包食【波LO叉燒包】死未- -,到左下晝去左街到幫牙媽買餸,去到個街市= =見到D魚都唔知點揀好,又冇魚係彈下彈下生猛D亂咁揀左條= =諗住都係自己食姐XD,到買菜牙媽叫我買西芹,我叫個牙E比西芹我跟住佢話我咁乖幫牙媽買餸比多D我,個份成功感大到(話晒人地第一次麻- -XD)到左夜晚,我係到做左D好傻既野(想知?聽日問我-V-)做完傻野8點自己係到食飯- -勁LONE 成日電車仔咁= =v 跟住包包見冇野做幫隻狗沖涼- -沖涼沖到我3同庫都濕晒- - 佢係到係咁甩水- -甩到我成日水- -xpp咁就冇左一日= =。
不知不覺=v=傻左xd |
2009 年 3 月 17 日 星期二  |
為何舊知己變不到老友T_T  |
分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌... |
唉,呢排都唔知發咩神經....係咁激嬲D FDLO-﹏-問題唔係係呢到=33=問題係我唔知自己錯咩/.\唉,心情勁爆差.....我而家真係黑到仆落街 囧 TEST唔好 FD少左 又冇愛情WOW-﹏-(呢樣簡直係妄想,嘻嘻)真係3失青年T_T |
2008 年 12 月 2 日 星期二  |
2008 年 10 月 4 日 星期六  |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|