a0100800000
暱稱: ﹏邦。邦|
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
five...5..fifth....五...
2010-02-28
2010-02-26
2010-02-23
WTFFFFFFFFFFFFFFFFFF...
文章分類
全部 (42)
我~~何邦。邦﹏既日誌 (35)
未分類 (7)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 42
留言總數: 157
今日人氣: 0
累積人氣: 1973
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 2 月 6 日  星期六   晴天


無聊的假期 愉快 分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌...

星期六,悶到爆,想返學,想見到人=v=

 

今日,一早7點半起左身,係到睇電視,睇睇下訓左,訓到11點= =,跟住起身陪牙媽去街食早餐,食完晏晝係屋企煲書,睇完左本藍秀朗,2012睇到一半就去左接我牙麻出院(ps:佢之前仆親跌到斷骨入左廠)接完7點左右去左晚飯,去左元綠定唔知邊到食,總知食壽司正爆,食完返泥去放狗,放完返泥8點到,睇笑笑小電影,笑爆咀xddd,真係好好笑=]睇完打一粒中機睇死神來了,死得好好笑(ps:我有小小變態)最好笑係個個(下一個到你死,你死開,我唔想比你累死,我走先個個.死得最好笑)跟住睇完就打blog,睇書睇到一點聽【魔星領】,勁正衰就衰在太夜成日聽到一半訓左。(好期待聽日。)

yoyo真正傻了的第68天。

軟殼蟹(3個珍)

墨魚咀(7個珍)

生蝦(2個珍)and生牛(10個珍xd



2010 年 2 月 5 日  星期五   晴天


星期五,DAY4,晴 感動 分類: 未分類

討厭放假,全因生命找到一線曙光。

YOYO,今日痴晒線,一早起身係到唱歌沖涼洗頭,一路唱到出門口,勁開心咁彈左返學,返到學校勁少人,見到JKY,又係到唱唱唱,上堂係到HEA係到唱歌係到玩玩到LUNCH,同留班個D玩埋一堆,跟住同玉WING玩野出去唱《愛的呼喚》,成班望實,柒到囧左,跟住2灶係到自己同自己扎鞭,跟住又係到唱歌,勁正~放學落到去玉WING一野撞落JKY到,佢訓低左撞左2野,真係R晒J,跟住係CANTEEN HEA 吹水 玩書包 掟鞋 睇書,返屋企個時等左玉WING個FD勁耐,返到屋企又係到用花灑唱歌XD真係HIGH爆,返到泥影吉仔(MY DOG)佢係到扮死狗XD。



2010 年 2 月 4 日  星期四   晴天


星期四,day4,high爆的一天high牙high牙high牙high牙high牙high牙high牙high牙 開心 分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌...

星期四,day4,high牙high牙high牙high牙high牙

hey yo,今日早上,7點8先起身yoyo,8點1返到學校未入去撞到fd,去左hea,hea到8點5先返學校xd,第1,2堂is,聽書聽左2堂,眼訓到死,第3,4堂eng,第1堂係到做做做,第2堂又去書展都唔知有乜為,係到睇既時候不斷係到玩,一路唱歌一路煩jky,點知比珊姐見到,柒爆- -,去到就落堂比玉wing以9秒9既速度撞埋泥,個背脊啪左3野痛到我,跟住小息同肥奇係到玩,第5堂geog,係到唱歌咁又過左,第6堂math,都係抄筆記過世,lunch係學校食,食完玩豉油,跟住唔見左玉wing上返去得2個人= =,好靜好靜,我一粒聲都唔敢出xd,跟住係到同fd傾電話,等到jky返泥係到煩佢,係咁唱唱唱XP搞到佢就打死我,最尾2堂中文正爆2堂閱讀堂,係到睇書,睇完去WC返泥見到珊姐同糖芷同一動作咁訓左係到勁好笑,跟住影低左XP,點知聽聽下歌自己又訓左,真係好笑.放學去左VA室油粙,玉WING勁無聊LO,用泥整左把刀- -,跟住豬LAM見到拎住把刀同玉WING講,打劫- -真係O晒咀- -,油完一出門口見到珊姐XD,跟住去左CANTEEN等玉WING個FD,撞到F.3DFD係到玩,抱泥抱去周街玩,玩到佢地走仲係到等緊見到珊姐個D落左泥,跟住同玉WING珊姐個D吹水,係到搞GAG= =.咁就完左一日。

HIGH爆HIGH爆HIGH爆HIGH爆HIGH爆HIGH爆。

 



2010 年 2 月 3 日  星期三   晴天


星期3,day3,書展第1日 愉快 分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌...

星期3,day three,晴

今朝都係7點4起身刷牙,洗面,餵狗,跟住出門口,唉,本身星期3好地地睇校園中文,點知整個書展開幕禮,又要落去早會,晒晒我睇校園中文(一份我覺得好好睇既報紙)d時間......第1~2堂中文堂,諗住第一堂去書展會買到本個個都想買既【算計】啦,點知d library prefect 個個留晒書= =搞到得返好少,一泥啦,二泥我地又唔係第一班落去,第一班係f.4,搞到買唔到,咁就訂啦點知訂完即日有XD真係超正;第3~4堂MUS,係到唱唱唱,寫寫寫冇左2堂,第5堂MATH,都係係到抄筆記過世;第6堂ENG,係到搞活動,介紹國家,介紹日本既一堆,英國既一堆係到吹水爽XP,LUNCH去左紅高食,我地冇人寫單係到係咁彈手指,點知斜對張台ALL IS訓導,陳SIR同MIS梁望實我地,我地成台爆笑,跟住等牙等吹牙吹等左成2MINS先有人泥,食完返學校【派糖囧】最尾2堂一堂CHIS一堂ENG,都係HEA左佢算。夜晚打機做功課去左食飯.沖完涼就訓覺~。

好好睇XD  我買到啦中2既同我借IS OK

牙媽少有地係屋企係食飯,好好味

傻了的第13個CYCLE XP

我一番努力下我識播歌啦

有冇人睇神火之插(2月11日)有既我同玉WING約你



2010 年 2 月 2 日  星期二   晴天


星期2,day 2 愉快 分類: 我~~何邦。邦﹏既日誌...

今日,星期2,day2 two,晴

今日依舊7點4起身,刷牙洗面,餵狗,換衫出門,返到學校,先知中文功課提前交囧,拿拿聲做做做xd,跟住落去早會,祈完禱,隻馬騮張又講起佢個仔(佢次次教書都講仔=P)搞到8點7先完早會(屯天遲到當食飯=])第1~2堂ENG,落左去電腦室,同玉WING JKY HEA到落堂XP,跟住RE又去電腦室做問卷= =U,又晒左成堂時間XD(爽爆^v^),跟住中文堂,如常聽佢搞GAG,聽歌BUTTTT= =我比佢睇到部電話O_o今次大煲/.\好彩佢冇捉我xd,lunch去左紅高同d from.4食,成班友係到搞gag笑到我p街*v*,玉wing同佢個fd係咁摸我大脾= =真係變態=3=,最尾2堂math上左1堂半又睇etv,個套真係.....仲低過天線得得B。返到屋企放低書包又係到打打打,打完做功課再約FD出街食飯,跟住去補習,好悶好悶咁過左∼∼∼∼∼,放左撞到MEIPO姐姐,比佢串到搵LONE捐(講笑=〕)咁又冇左一日。

不知不覺=V=傻了XDD

 

搵人2月11同我&玉WING睇神火之插,有意聽日同我講/MSN ADD我。

我捐我捐我搵LONE捐XD

好大個口>3<