| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 8 日 星期四  |
| 2007-11-08 |
分類: 未分類 |
今日又激走了另一個人,哈哈!我今日參加4x100社際和4x100班際.得班際4x100拿到第3名,其他都輸
|
2007 年 11 月 7 日 星期三  |
| 2007-11-07 |
分類: 未分類 |
今日是sport day,去到好悶.我們要叫口號,但是得啦啦隊叫,我們坐係到食蝦條.有個高f激到走佬,哈哈!終於到我比賽,我見我個組唔係好勁,我一開始爆左小小,唔爆住,廢事浪費力,點知臨衝線,比一個同社的人win了,我都唔mind.跟住又有複賽,我聽唔到講?野,無去跑,比人out左,我好低死.我比社長叫我參加社際4x100,明天才比.我又參加4x400,勁累,有點抽筋,得第3 |
2007 年 11 月 6 日 星期二  |
| 2007-11-06 |
分類: 未分類 |
明天sports day,不用上堂,但是唔可以帶書,棋等物品.唉!一定好悶,只是不停地喊口號,悶到不得了.
輸贏對我是一種不存在的野 |
2007 年 11 月 2 日 星期五  |
| 2007-11-02 |
分類: 未分類 |
今日第一個小息時,我們去搶場(籃球場).有班f2來踢場,有個人走過來撞我,我....明天才打 |
2007 年 11 月 1 日 星期四  |
| 2007-11-01 |
分類: 未分類 |
好快到sport day.我對它無興趣,因為好無聊,我只係諗去邊到食飯,我們f1唔可以出去食飯,在學校食垃圾飯盒 |
2007 年 10 月 31 日 星期三  |
| 又生病了 |
分類: 未分類 |
昨天早上有點兒不適,回到學校時,頭有點痛,便睡到下午,我有點支持不住了,還嘔吐.於是有位同學扶我到校務x打電話給爸爸接我回家後,稍作休息,才看醫生.我感冒和腸胃炎,要多點休息 |
2007 年 10 月 29 日 星期一  |
| 2007-10-29 |
分類: 未分類 |
今日我們上體育堂時,我們要做接力訓練.我們去左附近的足球場訓練.有些阿伯不停地罵我們,叫我們死開,阿sir叫我們唔好同他們吵架.他們好煩!我們轉去另一個足球場訓練.
我們上完體育堂去打籃球,比一個打緊球的高佬串我們,只不過籃底強 |
2007 年 10 月 28 日 星期日  |
| 2007-10-28 |
分類: 未分類 |
今日早上7點幾比阿媽吵醒左.她叫我落去做運動,我拿住個籃球落去.度門鎖鬼左,要8點先打得.我去另一個場,見到一班阿婆做早操,阻住哂.等到8點,射幾球,好無聊 |
2007 年 10 月 27 日 星期六  |
| 2007-10-27 |
分類: 未分類 |
今日玩了一些活動,有些好無聊,有些幾好玩.我們下星期可以去弄x糕,可能幾好玩 |
2007 年 10 月 26 日 星期五  |
| 2007-10-26 |
分類: 未分類 |
今日籃球訓練.我們留係學校等阿sir,點知阿sir唔理我們,得我們自己玩.跟住有其他人跟我們高f的人打比賽.搞到我們唔可以玩. |
« | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | ... | 16 | »
|