無聊
無聊
a24950858
暱稱: 洛仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
童話-改篇
2008-01-14
2008-01-13
2008-01-11
2008-01-10
文章分類
全部 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 157
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 690
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 11 月 8 日  星期四   晴天


2007-11-08 分類: 未分類

今日又激走了另一個人,哈哈!我今日參加4x100社際和4x100班際.得班際4x100拿到第3名,其他都輸



2007 年 11 月 7 日  星期三   晴天


2007-11-07 分類: 未分類

今日是sport day,去到好悶.我們要叫口號,但是得啦啦隊叫,我們坐係到食蝦條.有個高f激到走佬,哈哈!終於到我比賽,我見我個組唔係好勁,我一開始爆左小小,唔爆住,廢事浪費力,點知臨衝線,比一個同社的人win了,我都唔mind.跟住又有複賽,我聽唔到講?野,無去跑,比人out左,我好低死.我比社長叫我參加社際4x100,明天才比.我又參加4x400,勁累,有點抽筋,得第3



2007 年 11 月 6 日  星期二   晴天


2007-11-06 分類: 未分類

明天sports day,不用上堂,但是唔可以帶書,棋等物品.唉!一定好悶,只是不停地喊口號,悶到不得了.

輸贏對我是一種不存在的野



2007 年 11 月 2 日  星期五   晴天


2007-11-02 分類: 未分類

今日第一個小息時,我們去搶場(籃球場).有班f2來踢場,有個人走過來撞我,我....明天才打



2007 年 11 月 1 日  星期四   晴天


2007-11-01 分類: 未分類

好快到sport day.我對它無興趣,因為好無聊,我只係諗去邊到食飯,我們f1唔可以出去食飯,在學校食垃圾飯盒



2007 年 10 月 31 日  星期三   晴天


又生病了 分類: 未分類

昨天早上有點兒不適,回到學校時,頭有點痛,便睡到下午,我有點支持不住了,還嘔吐.於是有位同學扶我到校務x打電話給爸爸接我回家後,稍作休息,才看醫生.我感冒和腸胃炎,要多點休息



2007 年 10 月 29 日  星期一   晴天


2007-10-29 分類: 未分類

今日我們上體育堂時,我們要做接力訓練.我們去左附近的足球場訓練.有些阿伯不停地罵我們,叫我們死開,阿sir叫我們唔好同他們吵架.他們好煩!我們轉去另一個足球場訓練.

我們上完體育堂去打籃球,比一個打緊球的高佬串我們,只不過籃底強



2007 年 10 月 28 日  星期日   晴天


2007-10-28 分類: 未分類

今日早上7點幾比阿媽吵醒左.她叫我落去做運動,我拿住個籃球落去.度門鎖鬼左,要8點先打得.我去另一個場,見到一班阿婆做早操,阻住哂.等到8點,射幾球,好無聊



2007 年 10 月 27 日  星期六   晴天


2007-10-27 分類: 未分類

今日玩了一些活動,有些好無聊,有些幾好玩.我們下星期可以去弄x糕,可能幾好玩



2007 年 10 月 26 日  星期五   晴天


2007-10-26 分類: 未分類

今日籃球訓練.我們留係學校等阿sir,點知阿sir唔理我們,得我們自己玩.跟住有其他人跟我們高f的人打比賽.搞到我們唔可以玩.