無聊
無聊
a24950858
暱稱: 洛仔
性別: 男
國家: 香港
地區: 葵青區
« November 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
童話-改篇
2008-01-14
2008-01-13
2008-01-11
2008-01-10
文章分類
全部 (157)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
尚無任何好友
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 157
留言總數: 60
今日人氣: 0
累積人氣: 695
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2007 年 10 月 14 日  星期日   晴天


分類: 未分類

我之前默書好差,所以今日同昨日唔可以打籃球,好悶



2007 年 10 月 12 日  星期五   晴天


2007-10-12 分類: 未分類

今天好番好多,今日籃球訓練,訓練到6點幾.唉!有個高f的人好白痴,他叫我們示範一次走籃,他話錯,他教我們唔同的方法,跟住另一個高f見我們做錯哂,話比我們聽.個f2死擦鞋,人話?他話?



2007 年 10 月 11 日  星期四   晴天


2007-10-11 分類: 未分類

我今日唔舒服,上堂sleep.好累,傷風



2007 年 10 月 10 日  星期三   晴天


2007-10-10 分類: 未分類

今天有閱讀堂,我好想休息,好累.比阿sir話我要精神d,我終於等到打鐘.有個fd叫我打球,我只係企係度,無心機打



2007 年 10 月 9 日  星期二   晴天


2007-10-09 分類: 未分類

我們今日放左學後,去打籃球.我們見到一個f2打緊球,便問下他可唔可以一起打球.我們3on3,打左一陣,又有幾個f2.我們f1打f2,4on4.一開始,我們比人抄到7比2,我們開始認真,終於10比9,險勝f2.跟住又有2個f2同我們打,我好累,唔想打



2007 年 10 月 8 日  星期一   晴天


2007-10-08 分類: 未分類

今日上體育堂,阿sir教我們跳遠.我們要落地前手要觸腳指.我想:唔好咁難啦.我點試都唔得.我問阿sir幾時教我們打籃球,ya,還有一堂阿,哈哈哈哈......ya u a.現在上數學堂幾好玩.唉,我打blog好無聊,我都唔想,我阿媽要我日日打



2007 年 10 月 6 日  星期六   晴天


2007-10-06 分類: 未分類

我今日好悶,又唔可以去打籃球.因為我IH的默書唔合格.我係屋企看(灌籃高手)好搞笑



2007 年 10 月 5 日  星期五   晴天


2007-10-05 分類: 未分類

太好啦,今日不用默書.我吃午飯時,有過高f的姐姐叫我們趕快收拾.我未食完飯,跟住廢事食.我們最早去到禮堂,有好多人遲過我們.我們玩左一些遊戲,便搭車走.我們去荃灣大會堂,看左一個話劇.跟住有兩個遊戲,我們善德win左其中一個



2007 年 10 月 4 日  星期四   晴天


2007-10-04 分類: 未分類

今天落去學校籃球場打球,我們打球,有個f2踩場.我講:你見唔到我們打球咖,跟住他走鬼左.唉!f2又唔係勁,學人踩場,彈開啦



2007 年 10 月 3 日  星期三   晴天


2007-10-03 分類: 未分類

今天諗唔到有?野打阿,好煩阿!讀中學好辛苦,經常要默書,好小時間打機.功課好難做.星期五我不用默書,因為可以上英文堂之前,有些人去聽野(我可以去)哈哈