| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 25 日 星期四  |
| 2007-10-25 |
分類: 未分類 |
今日我們要開班會.我一邊打籃球,一邊等盛中浩.盛中浩是總務.唉!上到中學好忙碌啊,都沒有時間打機.
|
2007 年 10 月 24 日 星期三  |
| 2007-10-24 |
分類: 未分類 |
今日派左中文考試,50分合格,得24.5分,差0.5分啊!好慘啊!!!! |
2007 年 10 月 23 日 星期二  |
| 2007-10-23 |
分類: 未分類 |
我們打完籃球後,搭巴士番屋企.我們玩水,上到巴士,田雞拿餅碎來玩.他好像發怒,我們下車打他,他死追盛中浩,跑到好累 |
2007 年 10 月 22 日 星期一  |
| 2007-10-22 |
分類: 未分類 |
今日上英文堂,派英文小測.我好緊張,好怕唔合格.阿sir派比我時,我看了一眼,合格,再看,咁差,都好,有幾個低分個我 |
2007 年 10 月 21 日 星期日  |
| 2007-10-21 |
分類: 未分類 |
今日好悶啊呀!無人同我玩.留係家裡無野做
|
2007 年 10 月 19 日 星期五  |
| 佛青會 |
分類: 未分類 |
今日是重陽節,我們要番學校玩一個由佛青會搞的活動.我心想,一定唔好玩.我早上同人打x毛球.去到分左幾組.有3個司儀講解活動.有4個遊戲.第一個我們是win,第二個得第2,第3輸,第4得第4,最後老師見我們好落力,win了,得3顆珍寶珠 |
2007 年 10 月 18 日 星期四  |
| 英文考試 |
分類: 未分類 |
今日英文考試,第一部分我無溫書,應該會錯好多.明日有一個活動,學校舉行,令我們無得放假. |
2007 年 10 月 17 日 星期三  |
| 中文測驗 |
分類: 未分類 |
今日中文測驗好難,好多唔識做.我估應該錯哂.唉,明天又有英文測驗 |
2007 年 10 月 16 日 星期二  |
| 2007-10-16 |
分類: 未分類 |
今日唔知打好,放學後又打籃球.我講下我們搭車.我們搭車條隊好長.無哂位,我們企哂係度.有些人落左車,有幾個位.我們見差不多到總站,唔想坐,有個阿伯話我們坐番入去,我話,你咪坐,關我鬼事 |
2007 年 10 月 15 日 星期一  |
| 2007-10-15 |
分類: 未分類 |
今天是星期一,我們可以上體育堂.我們食完飯,落去樓下小息.我們放低書包,跟住去打籃球.打到打鐘,風紀叫我們唔好再打.我們去更衣室放書包.我後面彈了兩個人出來.阿a推阿b,阿b撞到我,我話推咩推,個阿a話唔關他事,我話係唔係玩野啊 |
« | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ... | 16 | »
|