|
|
| 考試第3天;o |
分類: 未分類 |
今日考科學and英文compo.`
番到課室起勢咁温科學呀[!]一向科學d成績我都係麻麻/_\
科學好鬼難呀,唉[!]`
點解呢次可以咁難咖]我唔想唔合格呀
淨係望一望份卷,長題目己經唔係咁識做啦v__v唉唉唉t^t
好彩填充識做;好有信心岩哂哇~_~
而英文comp.=)
又係好易!有成60分鐘比我作呢):hea住黎作>3
我作題目1呀,題2反而唔識作呀;
partA送分的xp*v*
話說星期六補習後食完lunch之後:)
我入左間精品店睇野xdxd.
嘩(!)見到好多好多史迪仔野呀;>筆呀,簿呀,拖鞋呀,電話繩呀....
有好多好得意既公仔;p
我超想抱哂佢地番屋企喔(哈):haha-v-

|
|
c0mm3nt,please!:2009-12-14 09:23 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ... | 91 | »
|