星期日果日;] 悶...所以搵左本OK主人閣下睇xd; 好好睇xp;正`} 電腦堂好悶v_______v 頭果一堂係課室上囉/___\ 差唔多搭2先到電腦室; 午膳時間x) 我又冇去集誦{haha-v-} 呢排唔係幾想去xd. 又唔識背果首{自尋陽泛x經明海作}. 後學大半班比MS LEUNG留堂\3/ online reading唔夠80%-) 唉V__V我一次都冇做過;0%囉(!) 俾左個壞印象佢t!m??__?? 原來我好勤力xddd>3 果張有ac,密碼既紙....好似唔見左!??
c0mm3nt,please!:2009-10-12 07:03 PM [ 訪客留言(14) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]