|
|
2009 年 9 月 16 日 星期三  |
| -` 916-] |
分類: 未分類 |
今天放學後,見到晴晴(!!)
哇;>晴晴真的很可愛喔xd-x]
heyhey!我有ching ching msn喇;`笑.
今天首兩堂是通識.
教二次世界大戰...都挺悶=]
小息之後是連堂科學/_____\`
又好悶~講銜接課程...
無帶...要罰抄書v_____v
不緊要哦.當温習吧(!)
然後是數學課xdd.
小測...頻數多邊形不懂畫v.v唉!
小測有30分鐘時間做...太多吧-3-
午膳後是普通話xD;;`
哈哈;我發現了....鍾老師蠻像劉璇的^^
中文課;教書xP(!!)
我早幾天...在yahoo拍賣看到的.
囧筆;好型xd(!!!)這種筆好像是韓國出品的?__?
heyhey;>晴晴的BLOGxd.
晴晴是個很可愛的baby-x]-]

還有咩咩弄給我的小豬banner^()^
多謝咩咩咩咩.thAnk yOu(!)

|
|
c0mm3nt,please!:2009-09-16 08:26 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 91 | »
|