|
|
2009 年 8 月 31 日 星期一  |
| 我吾要讀2D/_\ |
分類: 未分類 |
耶子生日大快樂(!)
嗚嗚嗚>3
分班表出了;2d16號-___-
我超吾想讀2D/_\
點解會咁!?
點解會咁!???
苦瓜:2E,yoco:2B,耶子:2C...
佢地都吾同我一同班`
喊喊喊喊喊喊>3
分班;`吾知好過知囉(!)
我偏偏要同某d人一班-}
算;`要面對面實.
相.

星期六的lunch;`

昨天的味千拉麵>3
我的琵琶蝦餃子拉麵-}好味`

無印;`昨天買的=]
|
|
c0mm3nt,please!:2009-08-31 03:37 PM [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 91 | »
|