|
|
2009 年 8 月 15 日 星期六  |
| 笑-) |
分類: 未分類 |
今日補習後,,
搭72x去旺角`xdd
去瘋薯;`食薯條^^
買完薯條,就去輕鬆飲買珍珠奶茶=}
後去左無印良品,,
買了檸檬味綿花糖-x)
買完就搭mtr番屋企-x)
相相相.
  
題外話:
最近好煩惱`xdd
我想去剪頭髮,but唔知剪咩陰好!?
平陰OR斜陰!??
|
|
c0mm3nt,please!:2009-08-15 09:32 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | ... | 91 | »
|