|
|
2009 年 8 月 14 日 星期五  |
| oh my god>3 |
分類: 未分類 |
救命`xd
補習社的功課還沒有完成`xd
作文-}好難做`
nO idea~`
1.How much do you think we know about the region of space around us?
2.Do you think there is life in space?
3.Would you like to visit space?Explain your answer??
各位,給一些意見給我!!
每篇40字-x)
|
|
c0mm3nt,please!:2009-08-14 07:41 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 91 | »
|