今天12時多..... 去了荃灣-啟明書局...買2本書` 然後去大家樂食lunch xd(!) then....去千色逛了一會兒=]=] 買了兩杯薯條^_____^ 係bread papa買了巧克力泡芙吃;>好味. Then...搭MTR去旺角xd. 去糖百府食雪花冰xp(!)(!!) 等了很久....45分鐘吧!? 我要杏仁秋香{配芒果,黑珍珠,百香魔豆} mum要石榴秋香xP; {配哈密瓜,水晶味,乳酸魔豆xd} 超好味(!)石榴冰好味....... 杏仁冰都幾好xdd>3 發現:阿升麵線xd...下次去食^()^
c0mm3nt,please!:2009-09-20 08:58 PM [ 訪客留言(9) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]