|
|
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
| 加油呀XD` |
分類: 未分類 |
好快要考試啦(!)`
要努力溫書XD`
加油加油加油加油:]
數學一定要合格呀呀呀!!
唔想比數學拉低平均分囉-3-
英文要keep住上次既成績xp;>
最好再高分小小!haha-v-
通識都要考好d哇^v^
加油喔-x]
|
|
c0mm3nt,please!:2009-11-30 10:34 PM [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | ... | 91 | »
|