今日係旅行日XD. 去大潭郊野公園BBQ^__^ 燒左雞翼,腸,牛扒.....食; 好好味哇(!)` 燒完野食之後.... 冇野做呀/__\好悶]: 影相xdd;> 無印番茄味薯片好好食;` 相相;}`
c0mm3nt,please!:2009-10-19 07:55 PM [ 訪客留言(13) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]