|
|
2009 年 10 月 29 日 星期四  |
| OH MY BABY;] |
分類: 未分類 |
cc生日快樂!]
27號果日考GE`xd!
今次應該冇7字頭v____v冇信心;]
compre.要加油喔!!
今日考中文聆聽+綜合xd`
勁項XDDDD*v*
綜合要70分以上喔;>
聆聽唔好低過六+分;`60up`
PE;`跳高):
討厭呀(!)`最憎跳高-x}
放學同恩恩一齊走喔^__^
我唔想跟學號坐\3/`
下星期二/四要調位囉/____\
唔想調哇(!!!!!)`
好鬼中意依家個位XDD.
超正囉咩事.
10月31;11月7都要加操囉/3\`
9:00am-12:30pm-)幾個鐘呀(!)(!)`
又唔可以唔番v___v
算啦;`幾個鐘好快過姐;
突然之間好樂觀XD!
OH MY BABY XDD;p`
|
|
c0mm3nt,please!:2009-10-29 07:57 PM [ 訪客留言(19) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | ... | 91 | »
|